טבעוני, יציב ואפקטיבי - אומגה 3 ממרווה מרושתת, פיתוח ישראלי פורץ דרך

אומגה 3 הוא אחד מתוספי התזונה הנמכרים בעולם, בעקבות היתרונות הבריאותיים הרבים אשר נבדקו במחקרים מדעיים וניסויים רבים בכל העולם. כעת הזמן להכיר מקור חדש לאומגה 3. צמח המרווה המרושתת, פיתוח ישראלי עם אפקטיביות גבוהה. מהם היתרונות הרבים של המרווה המרושתת כמקור לאומגה 3? ומהם היתרונות של אומגה 3 מיוחדת זו ממקור טבעוני?

מיליוני איש ברחבי העולם צורכים אומגה 3 כתוסף תזונה או כתוספת למזון, וזאת בעקבות היתרונות הידועים שלה, אשר הוכחו באמצעות אלפי מחקרים וניסויים. על פי הממצאים שנצברו במשך השנים, צריכת אומגה 3 מסייעת בהטבה ובמניעה של אתגרים בריאותיים כמו מחלות לב, יתר לחץ דם, סכרת, מחלות אוטואימוניות, מחלות על רקע דלקתיות יתר והפרעות קשב וריכוז.

כעת, אחרי עשרות שנים של שימוש באותם מקורות לתוספי האומגה 3, קבוצת מדענים ישראלים פיתחה מקור חדש, יציב ויעיל במיוחד, בעל תכונות מיוחדות אשר לא נראו עד כה באף מקור אומגה 3. מה עומד מאחורי גילוי המרווה המרושתת בתור מקור לאומגה 3? והיכן תוכלו למצוא תוסף תזונה אפקטיבי המבוסס על מקור זה?

משימה שאפתנית שהובילה לפיתוח ישראלי גאה

לפני קרוב ל-30 שנה, קבוצה של חוקרים ממכון וולקני (מנהל המחקר החקלאי של מדינת ישראל) יצאה למשימה שאפתנית במיוחד - מציאת מקור חדש לאומגה 3.

נייטשרסייג (צילום: נייטשרסייג)
מוצרי האומגה 3 של חברת נייטשרסייג (מרווה מרושתת) (צילום: נייטשרסייג)

לאחר סריקת מאגר הגנים של אלפי צמחים הגדלים בישראל, גילו החוקרים המומחים לגנטיקה של צמחי ארץ ישראל כי בשמן המופק מזרעי מרווה מרושתת (זן נדיר של צמח המרווה המוכר), קיים ריכוז גבוה מאוד של אומגה 3 (50% מתכולת השמן), לצד 100 חומרים פעילים נוספים.

בעקבות העובדה כי המרווה המרושתת לא גודלה באותם זמנים באופן מסחרי, המדענים הגיעו אל בית הגידול הטבעי של המרווה המרושתת, בסמוך לגבול עם לבנון, ושם החלו בתהליך של בניית פרוטוקול הגידול החקלאי עבור צמח זה.

אחרי יותר מעשור של מחקר, הגיעו החוקרים, בשיתוף מייסדי חברת נייטשרסייג, לפיתוח מסחרי של המקור הראשון מסוגו בעולם של זרעי מרווה מרושתת לייצור אומגה 3. הפיתוח, אשר רשום בתור פטנט בינלאומי, בוצע בטכנולוגיות חדישות, בשילוב ידע מתחומי הפתולוגיה של הצמח, פיזיולוגיה, ביוכימיה, ביולוגיה של התא, ביו-מידענות ומחשוב מדעי.

נכון להיום, המרווה המרושתת גדלה בגידולים חקלאיים מסחריים באירופה, ללא שימוש בהנדסה גנטית. בעקבות הגידול המסחרי, ניתן למצוא כיום על המדפים מוצרים אשר מכילים שמן מקורי של זרעי מרווה מרושתת, המופק מזרעים שעברו תהליך ניקוי טבעי וסחיטה בשיטה העתיקה של כבישה קרה. התוצאה היא שמן טבעי, נקי וטעים, עם ניחוח אגוזי.

כל היתרונות של תוסף תזונה אומגה 3 - במקור צמחי אחד

ראשית, שמן זרעי המרווה המרושתת מכיל נוסחה טבעית נדירה של אומגה 3, הקיימת רק במרווה המרושתת: 50% אומגה 3 צמחית ALA, לצד יחס מאוזן של אומגה 3 (50%), אומגה 6 (12.5%) ואומגה 9 (25%). כמוסה אחת של שמן זרעי מרווה מרושתת מכילה כ-500 מ"ג של אומגה 3, אשר מומרים בגוף בצורה מיטבית לחומצות השומן הארוכות EPA ו-DHA. השמן נקי ממתכות כבדות, דיוקסינים, PCB ושאר מזהמים, אשר מזהמים בין היתר את האוקיינוסים ואת אוכלוסיית הדגה.

נייטשרסייג (צילום: נייטשרסייג)
צמח המרווה המרושתת(צילום: נייטשרסייג)

שמן המרווה המרושתת הוא גם מוצר האומגה 3 היחידי שנמכר היום במדינת ישראל ומתהדר בתו האיכות היחיד במינו – ״מוצר נקי מגלייפוסט״ (גלייפוסט, המרכיב העיקרי בקוטל העשבים הנפוץ בעולם "ראונדאפ", אשר נוסף לאחרונה לקבוצת החומרים החשודים כמסרטנים בבני אדם, למרבה הצער השימוש הנרחב בחומר זה גרם לכך ששאריות שלו נמצאו בעשרות מקורות מזון מהחי והצומח).

בנוסף, שמן המרווה המרושתת שפותח מכיל מגוון חומרים טבעיים, ביניהם נוגדי חמצון, נוגדי דלקת, פוליפנולים נדירים, פיטוסטרולים באיכות גבוהה, וכל 4 הנגזרות הטבעיות של ויטמין E, המרכיבים יחד את הנוסחה הטבעית והנדירה של שמן זרעי המרווה המרושתת.

אחד היתרונות הייחודיים של אומגה 3 משמן זרעי מרווה מרושתת, הוא היציבות יוצאת הדופן שלה. שמן המרווה המרושתת שומר על יציבות בטמפרטורת החדר במשך יותר משנתיים וחצי, ללא צורך בתוספת חומרים מייצבים או חומרים משמרים. אין ספק כי מדובר באומגה 3 היחידה בעולם אשר מציגה תכונות יציבות שכאלו.

מיטב המומחים ממליצים: אומגה 3 ממרווה מרושתת

בריאן קלמנט, ממובילי המחקר של תזונה טבעונית בעולם ומנהל מכון הבריאות היפוקרטיס בפלורידה, ארצות הברית, חוקר כבר מספר שנים את האפקט של האומגה 3 שמקורה במרווה מרושתת, ואף כתב ספר בנושא. לאחרונה ביקר בריאן קלמנט בישראל, כאשר נפגש בין היתר עם מייסדי חברת נייטשרסייג ועם פרופ' נתיב דודאי, אחד החוקרים מהצוות המקורי שאחראי על התגלית של המרווה המרושתת. בריאן קלמנט הציג ושיתף את התוצאות של השימוש בשמן המרווה המרושתת בקרב מטופליו הסובלים ממחלות כרוניות שונות, והמליץ עליו בחום כמקור האומגה 3 המועדף עליו ועל צוות המכון.

גם ד"ר גיל יוסף שחר, מייסד ומנהל המרכז לרפואת הרמב"ם, חיפש במשך שנים אחרי מקור טוב, נקי ואיכותי לאומגה-3, ולדבריו, מצא אותו בשמן של המרווה המרושתת, שהינו מקור האומגה 3 המומלץ בקליניקה שלו.

מוצר מגובה במחקרים

על שמן המרווה המרושתת, בוצעו יותר מחמישה ניסויים קליניים ופרה קליניים בתחומים שונים, ביניהם קוליטיס ומודל דלקת (של המעי), מודל אנטי אייג׳ינג של רקמות עור, השפעה על מצב רוח ודכאון, השפעה ואפקט על פרופיל שומנים בדם - כולסטרול טוב ורע.

ניסויים אלו נעשו במוסדות המחקר המובילים בארץ, ביניהם האוניברסיטה העברית ירושלים, הפקולטה לחקלאות, בי"ח הדסה עין כרם ואוניברסיטת אריאל בשומרון. בכל הניסויים נצפו תוצאות מבטיחות ובחלקן יוצאות דופן לאחר שימוש בשמן המרווה המרושתת.

שמן זרעי המרווה המרושתת המקורי - רק נייטשרסייג

היצרנית הבלעדית של מוצרי שמן מרווה מרושתת בישראל ובעולם כבר יותר מעשור היא נייטשרסייג, המציעה תוספי אומגה 3 מבוססים מרווה מרושתת בתור שמן איכותי בבקבוק זכוכית או בקפסולות טבעוניות. כל המוצרים מכילים רכיב אחד בלבד - שמן זרעי מרווה מרושתת, ללא תוספות, ללא חומרי הדברה, או מתכות כבדות. השמן של נייטשרסייג הוא כשר למהדרין, ומיוצר בהליך כבישה קרה ללא שימוש בכימיקלים. לשמן טעם עדין וצמחי, והוא מושלם עבור טבעונים הנמנעים משימוש באומגה 3 מבוססת-שמן דגים ומחפשים חלופה הולמת. גם צרכנים אשר צורכים אומגה 3 מדגים ומחפשים חלופה טובה, אפקטיבית, בריאה ועם תוצאות מוכחות - מוזמנים להתרשם מהתכונות יוצאות הדופן של שמן המרווה המרושתת. בנוסף לכך, שמן המרווה המרושתת נושא את התג היוקרתי NonGmo (נקי מחומרים מהונדסים גנטית) והוא בין הבודדים בארץ המתהדרים בתקן מחמיר זה.

אם כן, אם אתם מחפשים תוסף אומגה 3 טבעי, יציב ואפקטיבי, זה הזמן להתחיל ליהנות מהתגלית המופלאה של החוקרים הישראלים, ולצרוך אומגה 3 המופק משמן המרווה המרושתת. זה הזמן להכניס לגוף את האומגה של הטבע.

מוצרי המרווה המרושתת זמינים לרכישה בחנויות הטבע המובחרות וברשת האינטרנט, לפרטים נוספים ולרכישת אומגה 3 ממרווה מרושתת - מקור טבעי, יציב ואפקטיבי, היכנסו>>