שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ההפסד של אופרה ווינפרי: מניות החברה לשיפור איכות החיים קרסו
    חברת WW, שבמשך שנים פנתה לשומרי משקל וכיום מיתגה את עצמה מחדש כחברת wellness, ספגה כישלונות עסקיים והמשיכה אתמול לאכזב את המשקיעים במסחר המאוחר בוול סטריט. אלה חדשות רעות עבור הפנים של החברה, אופרה ווינפרי, שמחזיקה ביותר מ-8% ממניותיה

    מה עדיף - דיאטה או איכות חיים? אם שואלים את אופרה ווינפרי, כנראה שטרנד ה"וולנס" )wellness) לא ממש עובד. החברה האמריקנית WW, שהייתה ידועה במשך שנים בתור חברת "שומרי משקל", מנסה לתקן מסלול אחרי כמה כישלונות עסקיים שהותירו את משקיעי וול סטריט מאוכזבים למדי - ללא הצלחה.

     

    מניות החברה, שאת פניה מייצגת אשת הטלוויזיה והעסקים אופרה ווינפרי (שגם מחזיקה ביותר מ-8% ממניות החברה) צללו אמש (ג') בכ-28% במסחר המאוחר בניו יורק. זאת לאחר שהחברה פרסמה את דו"ח ההכנסות האחרון שלה. רווחיה היו הרבה מתחת לציפיות המשקיעים: לפי דו"חות הרבעון הרביעי, החברה רשמה הכנסות של 330 מיליון דולר לעומת צפי ל-347 מיליון דולר. הרווח למניה עמד על 46 סנט לעומת צפי ל-60 סנט.

    אופרה ווינפרי. חדשות רעות לפנים של החברה (צילום: AP) (צילום: AP)
    אופרה ווינפרי. חדשות רעות לפנים של החברה(צילום: AP)

    WW נמצאת בעיצומו של קמפיין למיתוגה מחדש כחברה לשיפור איכות החיים (כמור - wellness), לאחר שהייתה במשך עשורים השם הגדול בשוק תוכניות ההרזיה, מאז היווסדה ב-1963. מנכ"לית החברה, מינדי גרוסמן, אמרה בהצהרה שפרסמה החברה כי שיעור הצטרפות הלקוחות החדשים היה חלש, ושהחברה פעלה "לשנות מסלול" במהירות באמצעות פרסום אגרסיבי וקמפייני מדיה.

     

    "למרות שאנחנו מאוכזבים מתחילת 2019, אנו בטוחים שהאסטרטגיה שלנו להתמקדות באספקת פתרונות הוליסטיים, הממנפים את תכניות ניהול המשקל שלנו, שהן הטובות מסוגן, היא הדרך הנכונה לתמוך בצמיחה בת הקיימא שלנו לטווח הארוך", מסרה גרוסמן.

     

    המניות של WW איבדו יותר ממחצית מערכן בשנה החולפת

    מניותיה של WW איבדו יותר ממחצית מערכן בשנה החולפת, וכוכבת הטלוויזיה איבדה יותר מחצי

    מיליארד דולר מהונה. ירידת המניות אתמול מגיעה שבוע לאחר ששני אנליסטים חתכו את יעדי התמחור שלהם עבור החברה.

     

    כריסטינה ברסווייט מג'יי.פי מורגן הורידה את דירוג החברה ל"תת-ביצוע" או "מכירה"; וחתכה את יעד המחיר שלה מ-37 דולר ל-25 דולר. המניה ירדה עד לרמה של כ-21 דולר בנקודה מסוימת במסחר המאוחר. ברסווייט מודאגת שחוות הדעת על האפליקציה של WW יהפכו ליותר ויותר שליליות, ומהתחרות עם חברות שירותי ההרזיה Noom ו-Diet Doctor.

     

    עם זאת, בראיין נאגל מחברת אופנהיימר היה אופטימי יותר. בשבוע שעבר הוא הוריד את יעד המחיר של WW מ-98 דולר ל-40 דולר, עדיין הרבה מעל הרמות בו נסחרה המניה לאחרונה. לדבריו, "המשקיעים חוששים כבר מזה זמן מה מירידה בצמיחת כמות לקוחות החברה".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים