שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    עצמאיים? הכירו את האתר שיעזור לכם לשווק עצמכם בקלות
    סביר להניח שמרבית בעלי המקצוע העצמאיים יגידו לכם שאחת מנקודות התורפה שלהם היא שיווק עצמי. חברים ומכרים אמנם יודעים, כך גם המשפחה, אך ליקויים במערך המיתוג עלולים לפגוע בעסק, וחבל. הנה כמה טיפים למיתוג נכון ואפילו יותר מזה: אתר חדש שיעשה הכול בשבילכם.

    טיפים למיתוג נכון

    בחרו בשם מתאים לעסק. אם שם העסק "טעמים", צריך להיות ברור שמדובר בעסק המשתייך לתחום המזון ולא לעיצוב שיער.

    הוסיפו סלוגן קצר, על מנת להבהיר במה אתם עוסקים. לדוגמא "טעמים- תבלינים בעבודת יד"

     

    ישנה חשיבות גם לצבע הלוגו. חשוב לבחור בצבע שיכול להתקשר למוצר אותו אתם מוכרים. למשל הצבע הכחול, פחות מתקשר לאוכל ולכן אינו מומלץ. בחרו בצבעים שיבלטו על רקע לבן ולא ייעלמו בתוכו.

     

      (צילום: אורי גרון)
    (צילום: אורי גרון)

    גם סוג הפונט חשוב לתהליך: אם אתם עוסקים במקצוע כמו עריכת דין או ראיית חשבון, נסו להתאים את הפונט שלא יראה ילדותי מדי. אם אתם עוסקים בתחום שקשור לילדים, זה בדיוק המקום לפונט כזה.

     

    כעת, לאחר שגלגלי היצירה בראשכם הקודח החלו לנוע, הגיע הזמן להוציא דברים אל הפועל. מרבית בעלי העסק יעידו שהעסק שלהם עבורם, הוא ממש כמו תינוק, הם משקיעים בו זמן, אנרגיה, כסף ומאמצים ולפעמים, על אף הקצאת המשאבים, הכול יכול לקום וליפול על מיתוג ושיווק. העולם המסחרי מספק, למרבה הצער, תחרות לא פשוטה וברור ששירות ומוצר ברמה גבוהה אינם עומדים בזכות עצמם.

     

    תהליך של מיתוג ושיווק כפי שאנו מכירים כיום הוא בעיקר מסורבל. הוא כולל יצירת קשר עם גרפיקאי, סיעור מוחות משותף, "פינג פונג" של טיוטות ועיצובים, בירור על בית דפוס אמין, יצירת קשר עם בית הדפוס, העברה לבית דפוס וכל זה כשרובינו, לא תמיד מבינים את השפה המקצועית והטרמינולוגיה הנכונה, מה שמקשה על ההתקשרויות השונות. הנה הצעה לאתר אחד המרכז את כל האספקטים הרלוונטיים הנוגעים למיתוג, ומקל על התהליך:

     

    אתר PIX מאפשר להכין ולהזמין מוצרי שיווק ומיתוג אונליין לכל מטרה. בכמה קליקים בלבד תוכלו לבחור עיצוב מתאים ממגוון תבניות, לעצב בעצמכם, להעביר לצוות המומחים את התוצרים לצורך בקרת איכות, להדפיס על מגוון רחב של מוצרים ולתאם משלוח.

      (צילום: אורי גרון)
    (צילום: אורי גרון)
     

    עד היום, עולם הדפוס התנהל בעיקר באופן ישיר מול בתי הדפוס, דרך מפיקי דפוס או מעצבים גרפיים למיניהם. השירות של PIX מציע בשורה חדשה בתחום ודרך פשוטה וקלה להתנהל במרחב השיווק והמיתוג. בניגוד לבתי דפוס שהיו אמונים רק על ההדפסה, השירות של PIX מאפשר עבודה מול גורם אחד לאורך כל התהליך, החל משלב העיצוב ומיתוג העסק, ועד להזמנת ההדפסה הטכנית. בדיוק כפי שניתן להזמין כיום מצרכים מהסופרמרקט דרך האינטרנט, טיסות, בתי מלון וכמעט כל מה שניתן לדמיין, כך, לראשונה, גם עם מיתוג.

     

    מי עומד מאחורי הרעיון?

    אתר PIX נמצא בבעלותו של בית דפוס בארי שבדרום. בית הדפוס הוקם בשנת 1950 וכיום, הוא המוביל בישראל בשירותי הדפסה ודיוור מתקדמים. לאחר עשרות שנות עבודה וניסיון בתחום החליטו בדפוס בארי להוביל את מהפכת התחדשות התחום והנגשתו לכל אדם. המשמעות היא שללא ניסיון או ידע קודם, כל אחד יכול לעצב, להדפיס ולהזמין את כל חומרי המיתוג והשיווק לעסק , החל מכרטיסי ביקור, מגנטים, מחברות, קופסת סוכריות, מגבות ועד תחתיות בירה. תוכלו להעלות עיצוב מוכן משלכם או לעצב אונליין בעצמכם וליהנות משירותי משלוח מהירים שמגיעים אליכם עד 24 שעות.

     

     

      (צילום: אורי גרון)
    (צילום: אורי גרון)
     

    כל עסק צריך מיתוג נכון, גם עסקים קטנים

    לעיתים, קל להתבלבל ולחשוב שרק לעסקים הגדולים קיימים המשאבים והתקציבים למיתוג מקצועי, אך לא כך הדבר. מיתוג נכון, כך על פי מחקרים, הוא זה שיקבע אם העסק שלכם ישרוד יותר מחמש שנים בשוק או לא. למרבה הצער, הסטטיסטיקה בנושא עגומה למדי.

     

    אחת המטרות החשובות ביותר של מיתוג נכון היא ליצור מערך ערכים שיבליט את הייחודיות של העסק שלכם בעיניי הלקוחות. כך, בכל פעם שלקוח פוטנציאלי יחשוב על שירות שהוא צריך, העסק שלכם יעלה לו בראש. אז נכון, אפשר לטעון שהצרכן תמיד יעדיף שמות גדולים, אבל אם מיתגתם עצמכם נכון וסיפקתם לו משהו שהוא עוד לא ראה, הדרך לסגירת העסקה קצרה מתמיד.

     

    סקרנים לדעת איך יראה המיתוג החדש שלכם? >>>>>

     

     

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים