שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    מי היא ענקית הלוגיסטיקה בישראל: לא תאמינו
    הסטטיסטיקות מראות: הישראלים מכורים לקניות ברשת. כדי לעמוד בביקושים חברת דואר ישראל גיבשה פתרונות מתקדמים לשילוח, ושיפרה את השירות בהתאם לצרכים שלנו. כך הצליחה חברת דואר ישראל להפוך לשחקנית המשמעותית ביותר בתחום הסחר המקוון בישראל

    כמה עובדות שיפתיעו אתכם: מרכז המיון הגדול בישראל לחבילות, נמצא בחברת דואר ישראל. החברה מחלקת 95% מכלל היבוא האישי בארץ, והיא המשלחת העיקרית של Amazon בישראל. עם ידע עצום בתחומי הסחר והשילוח, מרכז לוגיסטי ענק, פרישת נקודות השירות הגדולה בישראל, ועם מערך השליחות הגדול בארץ, חברת דואר ישראל עושה מהפכה בתחום הסחר המקוון.

     

    השקת מרכז ארצי לטיפול בסחר המקוון

     

    בשנים האחרונות, ביצעה החברה טרנספורמציה דיגיטלית ותפעולית עצומה, כדי לעמוד בביקושים ההולכים וגדלים בתחום הקניות ברשת, באמצעות הקמה של מרכז מיון ארצי לחבילות, הזמנת תור מראש בסניפים, פתיחת מאות מרכזי מסירת חבילות בשיתוף הדואר, פתיחת לוקרים אוטומטיים לקבלת חבילות וגם שליח עד הבית.

     

    דואר ישראל (צילום: דואר ישראל)
    דואר ישראל(צילום: דואר ישראל)

    הקמת מרכז ארצי לטיפול בסחר המקוון

    כחלק מההערכות לכניסת הפלטפורמות הגדולות לישראל ובעקבות הגידול בתחום הסחר המקוון, הקימה חברת דואר ישראל מרכז ארצי למיון חבילות בעיר מודיעין, לפני פחות משנתיים. מרכז זה, הפועל בתקני שירות מתקדמים, מסוגל לקלוט ולמיין מעל 100 מיליון חבילות בשנה, והביא לייעול וקיצור משמעותי בזמני המסירה של החבילות ללקוחות, כאשר ב-2018 נמסר מספר שיא של 65 מיליון חבילות. כיום, מרבית החבילות מגיעות לנקודת השירות תוך פחות מ-48 שעות מנחיתתן בישראל. במרכז הסחר המקוון, מועסקים מאות עובדים ומיושמים כלים טכנולוגיים ושיטות מתקדמות ייחודיות, המשפיעים על איכות השירות שהצרכן מקבל בכל רחבי הארץ.

     

    מערך הסחר והשליחים הגדול בישראל

    רבים אינם יודעים, אך לחברת דואר ישראל מערך הסחר והשליחים הגדול בארץ, הכולל מערך לוגיסטי עצום בתחום הסחר הנכנס והיוצא, וכן צי רכב של מאות כלי רכב מסחריים ומשאיות ומאות שליחים, הפועלים ב-13 מוקדים ברחבי הארץ. קרוב למחצית מהשליחויות בישראל מתקיימות באמצעות מערך השליחים של דואר ישראל, כאשר מדי חודש נמסרות מאות אלפי חבילות עד הבית באמצעות דואר שליחים, לרבות חבילות המוזמנות מ-Amazon, Ali Express, Next, eBay, Asos ואתרי סחר ישראלים רבים. לחברה מאות לקוחות עסקיים, המשלחים באמצעותה מדי חודש מוצרים ברחבי הארץ ובעולם, לרבות מוצרים רגישים ועדינים בתחומי האופטיקה, הסלולר, מוצרי חשמל ועוד, והיא צפויה להיכנס בקרוב לתחומים נוספים, כמו תחום הבריאות.

     

    לחברה ממשקים רבים עם חברות בלדרות בינלאומיות, אתרי סחר ואינטגרטורים מרכזיים בעולם, וכן עם מאות מינהלי דואר ברחבי העולם, ולהניסיון רב והבנה בתחום הרגולציה, וידע עשיר בתחום פתרונות השילוח השונים בארץ ובעולם. על בסיס הידע הרחב שיש לדואר ישראל בתחום, היא מספקת תמיכה מקצועית ליבואנים ויצואנים רבים בכל שרשרת השילוח לרבות תחומי המכס והעמילות.

     

     

      (צילום: דואר ישראל)
    (צילום: דואר ישראל)

    מסתבר שישראל היא מעצמה גם בתחום היצוא. מאות אלפי ישראלים כבר פתחו חנויות באתרים המובילים כמו אמזון, עלי אקספרס ואיביי, ומציעים מגוון רחב של מוצרים ללקווחות בכל העולם. אמצעי השילוח של דואר ישראל רבים ומגוונים ומאפשרים ליצואנים הקטנים לשלוח דרכה מגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים. החברה פועלת בימים אלה להשלמת שרשרת הערך הלוגיסטית לטובת סוחרי ה-e-commerce הישראליים, לרבות ניהול מלאי ההזמנות, תוך שימוש במערכות WMS ומערכות ליקוט אוטומטיות שייכנסו לפעולה במהלך 2020.

     

    דרכים חדשות לקבלת החבילה: לוקרים אוטומטיים ושירות משלוחים מהיר

    גם "תא הדואר" קיבל שדרוג עם השקת שיתוף הפעולה בין דואר ישראל לחברת הדלק פז: 120 תחנות דלק כוללות כיום אלפי לוקרים אוטומטיים אליהם ניתן להעביר את החבילה (בתשלום), ולאסוף אותה בנוחות ובדיסקרטיות מהתחנה הסמוכה לבית או למקום העבודה.

     

    שיתוף פעולה חדשני וחוסך זמן של דואר ישראל עם חברת ,Gett המאפשר הזמנת שליח עד הבית או עד בית העסק ואיסוף החבילה מסניף הדואר באותה עיר תוך 30 דקות בלבד, ללא צורך בהמתנה בסניף. השירות ניתן בתשלום, ואפשר להזמין אותו ישירות בעת קבלת המסרון המודיע על החבילה.

     

      (צילום: דואר ישראל)
    (צילום: דואר ישראל)
     

    תוספת מאות נקודות שירות והרחבת שעות הפעילות

    על מנת להגדיל את הנגישות של הצרכן לשירות מסירת החבילות, ולאפשר ללקוחות לקבל את החבילות סמוך לביתם בשעות שנוחות להם, החברה הרחיבה את כמות נקודות השירות, וזאת באמצעות שיתופי פעולה עם מאות עסקים קטנים ובינוניים וכן רשתות, כמו שופרסל ועזריאלי. נכון להיום לדואר ישראל כ-580 מרכזי מסירת חבילות בשיתוף אותם עסקים, בנוסף ל-700 יחידות הדואר - מה שהפך את הדואר לגוף הריטייל הגדול בישראל עם קרוב ל-1,300 נקודות שירות. בכך הלקוחות זוכים לפתרון נוח וקרוב לביתם, הפועל בשעות פעילות ממושכות והעסקים נהנים מטראפיק רחב של לקוחות הדואר שמגיעים לאסוף חבילה.

     

    מהלך זה כמובן שיפר משמעותית גם את זמני ההמתנה בסניפי הדואר. בנוסף, בשנים האחרונות פתוחים מאות סניפי דואר ברחבי ישראל שלוש פעמים בשבוע ברציפות מ-8:00 עד 20:00.

     

      (צילום: shutterstock)
    (צילום: shutterstock)
     

    שירות אישי משודרג - אזור אישי, הזמנת תור באפליקציה והודעות סמס

    הצרכן הדיגיטלי של ימינו רוצה לעקוב אחרי החבילה בכל רגע נתון, לבחור איך לקבל אותה, ללא צורך בהמתנה בסניף. כחלק משדרוג השירות לכל לקוח, הושק באתר דואר ישראל אזור אישי - My Post אליו ניתן להירשם ללא עלות ולקבל מידע על חבילות בזמן אמת, מעקב חבילה, תשלום מסים, הזמנת שליח עד הבית וצ'ט עם נציג שירות.

     

    חברת דואר ישראל מציעה בנוסף שירות זימון תורים באפליקציה בנייד או באתר, המאפשר הזמנת תור מראש ביום ובשעה הרצויים, במאות יחידות דואר. הזמנת התור מראש מקצרת את זמני ההמתנה ומייעלת במידה ניכרת את תהליך קבלת החבילה.

     

    חברת דואר ישראל מאפשרת רכישות אונליין בארץ גם באמצעות הכרטיסים הנטענים של הדואר, שמאפשרים ביצוע רכישות באינטרנט באופן בטוח ומהיר, ללא חשש מגניבת פרטי כרטיס האשראי. בכרטיסים ניתן להשתמש גם בנסיעות בחו"ל, במאות אלפי בתי עסק ובתחנות דלק, ללא עמלות וניתן להטעין אותם עד 20 אלף שקל בדולרים או בכרטיס הכולל שלושה מטבעות: שקל, אירו או ליש"ט. 

     

    רוצים לקרוא על השירותים החדשים והמתקדמים שדואר ישראל מציעה לכולנו? היכנסו>>

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים