שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    עוברת דירה ומוסיפה מומנט - קדילאק שוב מנסה מהפכה
    ההשקעה הגדולה במעבר הסופר-מתוקשר מדטרויט האפורה לניו יורק הזוהרת, במטרה להתנער מהתדמית הזקנה ולקסום לרוכשים צעירים עשירים, ירדה לטימיון. קדילאק מתקפלת בחזרה למישיגן ועל הדרך מקבלת החלטה נוספת על מיתוג שונה

    חזרתה של קדילאק מרובע הסוהו בניו יורק לסביבה האפרורית של דטרויט, כשלוש שנים לאחר שעשתה את הכיוון ההפוך ופיטרה את יוזם המהלך, יוהן דה ניישן, הושלמה השבוע. במקביל מעדכן מותג היוקרה האמריקאי שוב את שמות הדגמים. אחרי שאימץ את הספרות הבודדות של ב.מ.וו ואודי ליצירת בידול בין דגמי הפנאי (XT), הוא מוסיף מעתה נתון מומנט לשם הדגם.

     

     

    קאדילק אסקלייד ()
    קאדילק אסקלייד - מותג מיושן ומבולבל

     

    המעבר של קדילאק באמצע העשור הנוכחי מפרברי העיר דטרויט לכרך הגדול והנוצץ, הייתה חלק בלתי נפרד מתהליך ארוך שנים אותו הוביל דה ניישן. תהליך שבסופו אמור היה מותג היוקרה האמריקאי, הנלחם בעשורים האחרונים עם קהל רוכשים מזדקן ותדמית בעייתית, להתמודד בהצלחה וכשווה מול שווים עם מותגי היוקרה הגרמנים ולקסוס היפנית. המעבר מהעיר האפורה לרובע סוהו הטרנדי בעיר ניו יורק, שנתפס כמרכז עולמי של אופנה, תקשורת ואומנות, לווה באינספור מצגות והבטחות לעידן חדש, נוצץ, צעיר וכמובן רווחי בהרבה.

     

    זה לא קרה. קדילאק רשמה אמנם שיפור במכירות בעולם, אך בשוק החשוב ביותר עבורה - ארה"ב בפרט וצפון אמריקה בכלל - לא הצליחה להתרומם. למעשה,

    מותג היוקרה האמריקאי איבד עוד ועוד נתח שוק. בסך הכל מכרה קדילאק כ-165 אלף מכוניות בארה"ב וקנדה במהלך 2018, לעומת 187 אלף מכוניות בשנה בה עברה לניו יורק. בעולם היא הצליחה יותר, בעיקר תודות לשוק הסיני. אך המעבר לניו יורק, עיר בה אחוזי הבעלות על

    רכב אינם גבוהים בלשון המעטה, נתפס כיום ככישלון מהדהד. דה ניישן אגב, פוטר לפני כשנה עקב מה שהוגדר "שרשרת אי הסכמות בעניין הכיוון בו המותג צריך להתקדם".

     

    כעת ינסה הנשיא החדש, סטיב קרלייל, להצעיד את המותג בדרך הנכונה, ויעשה זאת מדטרויט הישנה והטובה. עם תקציב של יותר מ-10 מיליארד דולר לפיתוח, המותג צפוי להציג בשנתיים הקרובות 10 דגמים חדשים לחלוטין. אלה צפויים לשאת בין היתר לא רק את שמות הדגם העדכניים, אלא תוספת חדשה - האמורה כך נראה לקרב את הקהל לעידן בו מנועים חשמליים נותנים את הטון.

     

    בהתאם, מעתה יישאו דגמים חדשים גם את נתון המומנט המקורב, לצד שם הדגם. XT6 עתידי עם מנוע 3.6 ליטר V6 יכונה "XT6 400", שכן מנוע ה-315 כ"ס מייצר גם 367 ניוטון מטר של מומנט. האם דווקא זה יעזור? קשה מאוד להאמין.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים