שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    רכבים שמדברים אחד עם השני
    תקשורת חכמה בין כלי רכב, מיפוי תלת ממדי של כבישים ורחובות, שבבים המסוגלים לזהות ולהימנע מתאונה. עם יותר מ-300 סטארטאפים בתחום התחבורה, יש לישראל משקל נכבד בפיתוח הדור הבא של טכנולוגיית הרכב - אפילו שאנחנו כבר לא מייצרים כאן מכוניות

    בשיתוף UMI

     

    צילום: ירון שרון

    צילום: ירון שרון

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

       

    תקשורת חכמה בין כלי רכב, מיפוי תלת ממדי של כבישים ורחובות, שבבים המסוגלים לזהות ולהימנע מתאונה. בעוד שחברות הזנק רבות מפתחות את האמצעים של הדור הבא של המכוניות האוטונומיות, ואלו המתקשרות עם סביבתן, חברת BWR - Blue White Robotics - מפתחת את התשתית הדיגיטאלית בה ישתמשו בעתיד המכוניות החכמות. צפו בווידיאו בראש הכתבה.

     

    אבירם שמואלי - מנהל טכנולוגיות ראשי ב-BWR: "אנחנו מקדמים טכנולוגיה אוטונומית אל המציאות של החיים של כולנו". וזה אומר שהחברה עוזרת בהנדסת מערכות המיועדות לטכנולוגיות אוטונומיות ומהווה סוג של קיצור דרך לכל גוף העוסק בתחום הזה.

    רכבי ניסוי אוטונומיים - עם נהגי בטיחות אנושיים - כבר משוטטים בכבישי ארצנו. אולם השלב הראשון במעבר לתחבורה אוטונומית - נטולת נהגים - יהיה דווקא בתחום ההיסעים. שאטלים אוטונומיים של תחבורה ציבורית תהיה פריצת הדרך הגדולה של הטכנולוגיה הזו - כך לפי אמיר פלג ראש חטיבת יבשה ב-BWR. מכוניות פרטיות אוטונומיות, כמו שאנחנו מכירים, יקח כעשור ויותר עד שנתחיל לראותן ברחובות הערים.

     

    השילוב של תעשיית הרכב האמריקאית החזקה, עם עמוד שדרה כלכלי ואג'נדה ברורה, מאפשר לחברות טכנולוגיה ישראליות לפתח את הרעיונות שלהם עם תמיכה איתנה. והישראלים כישראלים יודעים להכניס חדשנות במקומות שאחרים לא חשבו עליהם.

     

    למה לא לעשות את זה באמריקה? הרי שם השוק הגדול. אבל אמריקה זה כאן - ובישראל יש הרבה פעילות בהקשר הזה.

     

    המשך יבוא ויהיה מרתק

     

    בשיתוף UMI

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים