שתף קטע נבחר

בעל חווה בקמפיין: "תנו אימוג'י לחמור"

מנחם גולדברג, בעל חוות חמורים מהגליל התחתון, פצח בקמפיין שקורא לצרף את החיה לעשרות הפרצופונים בטלפונים הניידים. פייסבוק ישראל: "נעביר את הפנייה לוואטסאפ העולמית"

 

 

בעל חוות חמורים בגליל התחתון פתח בקמפיין שקורא לצרף את החמור לבעלי החיים שזכו ל"אימוג'י" ברשתות החברתיות. לדבריו, מדובר ב"בעל חיים חשוב מאין כמוהו שלא ייתכן שיישאר נטול אימוג'י". בחברת פייסבוק ישראל אמרו כי יעבירו את הפנייה לחברת וואטסאפ העולמית - שתשקול לאייר אימוג'י מתאים.

 

גולדברג ואחד מחמוריו (צילום: אמיר כהן)
גולדברג ואחד מחמוריו(צילום: אמיר כהן)

קמפיין הבחירות מתוך עמוד הפייסבוק של כפר קדם ()
קמפיין החמורים. מתוך עמוד הפייסבוק של כפר קדם

 

מנחם גולדברג ממצפה הושעיה שבגליל התחתון הוא חמוראי ותיק. ב-1992 הקים את כפר קדם, חווה שבה משחזרים את החיים בגליל כפי שהתקיימו לפני 2,000 שנה, וכמובן שרוכבים בה על מה שהוא מגדיר "ה-4X4 הקדום", החמור.

 

"החמור הוא החיה השנייה שהאדם תרבת וביית אחרי הכלב", סיפר גולדברג. "הוא אחת החיות החשובות במשק הבית לאורך כל הזמנים והמקומות. כבר תקופה ארוכה מציקה לי העובדה שבאימוג'י של החיות יש מגוון רחב של בעלי חיים, כולל כלבים, קופים, חזירים ועוד. לחלק מבעלי החיים יש יותר מאימוג'י אחד, ואילו החמור נעדר".

 

בקרב בהמות הרכיבה, אגב, ישנם סוסים, גמלים ואף חדי קרן, אולם חמור אין.

 

עוד סיפר גולדברג כי החל לפעול לקידום אימוג'י החמור בקרב עמיתיו, מגדלי החמורים ברחבי העולם. להפתעתו, הוא גילה כי קיימים בעולם קרוב ל-120 אלף ארגונים, גופים ובני אדם שמגדלים, מטפלים ומגדלים חמורים, ואף עוזרים בשיקום בעלי החיים שנפגעו.

 

בעקבות פנייתו של גולדברג, החלו בפייסבוק ישראל לפעול לקידום הנושא. מעין שריג, דוברת פייסבוק בישראל מסרה: "אנחנו רואים חשיבות רבה במתן במה שווה לכל בעלי החיים באשר הם, והחמור הוא חלק בלתי נפרד מנוף בעלי החיים בישראל ובעולם. אנו נעביר את פנייתכם לחברת וואטסאפ העולמית, על מנת שישקלו להוסיף את החמור והאתון לאימוג'יז בוואטסאפ, כך שיופיעו לצד הכלבלב, הסוס, הפיל ויתר בעלי החיים שכבר מופיעים שם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קמפיין החמורים ברשתות החברתיות
מומלצים