שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    19% לא ידברו על פוליטיקה בוואטסאפ המשפחתי
    הבחירות ממש מעבר לפינה, אבל כחמישית מהישראלים לא רוצים לדבר על זה בקבוצה המשפחתית. סקר חדש מגלה אילו עוד נושאים הם טאבו - וכמה ישראלים שקלו להבריז להורים ולאחים עם הודעת "עזב/ה את הקבוצה"

    לרוב הישראלים יש לפחות קבוצת וואטסאפ  משפחתית אחת, הם מרוצים למדי מתדירות הפעילות בקבוצה, אבל יש כמה נושאים שהם ממש לא רוצים לדבר עליהם: כך עולה מסקר חדש שמתפרסם היום (א') בנוגע לקבוצות וואטסאפ משפחתיות.

     

    אפליקציית וואטסאפ (צילום: shutterstock)
    אפליקציית וואטסאפ. ל-84% יש קבוצה משפחתית(צילום: shutterstock)

     

    כ-84 אחוזים מהמשיבים בסקר שנערך על-ידי מכון רושינק ציינו כי יש להם לפחות קבוצת וואטסאפ משפחתית אחת. 49 אחוזים השיבו שיש להם גם קבוצה של המשפחה הקרובה וגם קבוצה של המשפחה המורחבת ו-35 אחוזים השיבו שיש להם קבוצה של המשפחה הקרובה בלבד. 13 אחוזים השיבו שאין להם קבוצה משפחתית ו-4 אחוזים השיבו כי קיימת קבוצה כזאת, אבל הם לא חלק ממנה. 

    כ-64 אחוזים מאלה שיש להם יותר מקבוצת וואטסאפ משפחתית אחת מסרו כי יש להם שלוש קבוצות משפחתיות או יותר. כ-64 אחוזים השיבו כי הם משוחחים בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית לפחות פעמיים בשבוע. כ-40 אחוזים השיבו כי תדירות הפעילות בקבוצה המשפחתית גבוהה יותר לעומת קבוצות אחרות שלהם, ו-65 אחוזים הביעו שביעות רצון מתדירות הפעילות בקבוצה. 6 אחוז בלבד השיבו כי שקלו לעזוב את קבוצת הוואטסאפ המשפחתית.

    סקר קבוצות וואטסאפ משפחתיות ()
    מה אנחנו חושבים על קבוצת הוואטסאפ המשפחתית? 34 אחוזים הגדירו אותה כ"מעניינת", בזמן ש-33 אחוזים הגדירו אותה כ"מצחיקה". 10 אחוזים טוענים שהיא "משעממת", 4 אחוזים השיבו כי היא "מלכדת" ו-4 אחוזים אמרו כי היא "עניינית ואינפורמטיבית". אבל מסתבר שלא כולם יודעים מה הם חושבים על קבוצת הוואטסאפ - 12 אחוזים השיבו "לא יודע" או "לא בטוח".

     

    באופן לא ממש מפתיע, יש נושאים שאנחנו ממש לא רוצים לדבר עליהם בקבוצה המשפחתית: 59 אחוזים לא רוצים לדבר על נושאים רומנטיים. 48 אחוזים לא רוצים לדבר על נושאים כספיים ו-19 אחוזים מעדיפים לא לדבר על פוליטיקה. כ-19 אחוזים חושבים שמדי פעם עולים בקבוצה נושאים אינטימיים של בני המשפחה.

     

    סקר קבוצות וואטסאפ משפחתיות ()
    הסקר נערך עבור יקב "טפרברג" שמשיק קמפיין המבוסס על קבוצות וואטסאפ משפחתיות. כדי לענות על מטרת המחקר נערכו 501 ראיונות אינטרנטיים, המהווים מדגם אקראי ארצי מייצג של יהודים דוברי עברית בגילאי 18 עד 64. מתוכם זוהו 419 כאלה שדיווחו שיש להם לפחות קבוצת וואטסאפ משפחתית אחת. איסוף הנתונים בוצע בתאריכים 25-26 במרץ 2019.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים