שתף קטע נבחר

מחלקה שלמה של מוצרי ביוטי ומותגי טיפוח בלעדיים - מה מחכה לכם בסופר-פארם Beauty?

מהפכת הביוטי בישראל בעיצומה: כולנו מתעדכנים בטרנדים העדכניים ברשתות החברתיות כל העת, והגיע הזמן שנוכל לשים ידינו על כל המותגים הכי שווים, גם כאן בישראל

סופר- פארם משיקה את מחלקת Beauty, עם מוצרי טיפוח מלונדון, לוס אנג'לס וקוריאה, בירת הביוטי העולמית של ל- 2019. מה מחכה לכם במחלקה החדשה של רשת הפארם המובילה?

אירוע אונלי-אט סופר-פארם (צילום: רפי דלויה)
אירוע אונלי-אט סופר-פארם(צילום: רפי דלויה)

סופר-פארם מובילה כבר שנים את עולם הטיפוח והקוסמטיקה בישראל, ועכשיו החליטו בכירי הרשת לנצל את הידע הרב והבלעדי שלהם בתחום הפארם לטובת השקת הדור הבא של הביוטי - מחלקה שלמה בעיצוב חדש, המוקדשת כולה למוצרי טיפוח בינלאומיים וטרנדים במיוחד. המותגים החדשים נמכרים באופן בלעדי (Only At) ברשת בישראל, ובמחירים נוחים במיוחד.

 

מהם המוצרים והמותגים שנוחתים בישראל ויימכרו באופן בלעדי בסופר-פארם Beauty? זה הזמן לגלות

 

 

Pixi - מותג אינדי-ביוטי שיוצא מהקופסה

רוב הסיכויים שאתן כבר מכירות את Pixi, המותג השבדי במקור, שצבר קהל מעריצות בישראל וסוף סוף נוחת באופן רשמי.

 

Pixi לוקח השראה מנשים עסוקות, עובדות, אימהות, כמו רובנו – אשר זקוקות לפתרונות קטנים לשיפור המראה. המותג Pixi בעל אג'נדה לשמירה ולטיפוח הסביבה : המוצרים עשויים רכיבים טבעיים, בטוחים לשימוש ומועשרים בתמציות צמחים, ללא פראבנים ולא מערבים ניסויים בבע"ח.

 

המותג הוא חלק מטרנד האינדי-ביוטי, והוא מפיץ מהמשרדים שלו בלונדון ולוס אנג'לס קרמים חדשניים שיוצאים מהקופסה של "קרם יום/ קרם לילה" - עם קרם למראה זוהר, למשל, וגם תרסיס לאמא העייפה. סוף סוף אפשר לקפוץ לסופר-פארם ולהתחדש במוצר של Pixi.

סופר פארם תוכן פרסומי (צילום: צילום רותם לבל )
(צילום: צילום רותם לבל )
 

ג'ון פרידה - מוצרי השיער המצליחים מבריטניה

מותג השיער הבריטי ג'ון פרידה (John Frieda), המותאם במיוחד לנשים עם שיער תובעני (כן, אתן יודעות מי אתן). שמפו, מרכך, תרסיסים, מסכות, קרמים ועוד - הכל סביב מוצרים שיספקו תוצאות בשטח. המוצרים של ג'ון פרידה מותאמים לסוג השיער ולדרישות הייחודיות שלו - חפשו את המוצר שיפתור את התסכול הכי גדול שלכן.

 

K Beauty - המותגים המובילים של טרנד הטיפוח הקוריאני

טרנד הטיפוח הקוריאני כובש את כל העולם, וסופר-פארם כמובילת תחום הפארם בישראל, מציגה מחלקה שלמה של מותגים קוריאניים פופולאריים.

 

Tony Moly - להיט קוריאני עולמי, שצבר קהל מעריצות בישראל. הסוד הוא שילוב בין טכנולוגיות מתקדמות לבין שימוש בידע של רפואת המזרח (כן, מדובר על ריר חלזונות ואבקת קליפת ביצה, בין היתר). הבונוס? אריזות צבעוניות בצורות מהממות של חיות ופירות, כמיטב המסורת האסייתית.

 

Rose Heart- מסכות פנים חדשניות ומעוצבות, הפועלות על טיפול דו-שלבי: מסכת בד המגיעה עם קרם פנים משלים, לקבלת מראה פנים זוהר ואחיד.

 

Skin Treats - מסכות פנים בעיצוב מינימליסטי, המכילות פירות ורכיבים איכותיים לטיפוח עור הפנים, להענקת מראה עור בריא ורענן.

סופר פארם תוכן פרסומי (צילום: רותם לבל )
(צילום: רותם לבל )
  

סופר-פארם מציעה מותגים בלעדיים נוספים, שהצרכנים כבר התרגלו לרכוש ברשת: Milucca, מותג הקוסמטיקה לנשים עדכניות ואופנתיות, המציע איפור מקצועי במחיר נגיש, ו-Miss Key, מותג הבישום הישראלי הצעיר והמיוחד, שנמכר בכל העולם ומעוצב במיוחד לדור האינסטגרם: בושם בבקבוקונים של 25 מ"ל, שאפשר לזרוק בתיק ולחדש את תחושת הרעננות במהלך היום.

 

להשלמת החוויה, הסניפים יציעו מראה חכמה ואינטראקטיבית בטכנולוגיית Memomi, היוצרת הדמיה של מוצרי איפור ללא צורך בהתנסות, וגם את Fit Skin, מכשיר טכנולוגי ייחודי המורכב על המכשיר הסלולרי, סורק את עור הפנים ונותן ניתוח אנליטי ואישי של מצב העור.

 

סופר-פארם ממשיכה להוביל את עולם הביוטי בישראל - עם חוויית הקניה הטובה ביותר, מותגים בלעדיים, עיצוב חדש ושירותים ייחודיים בסניפים. נתראה בסניפים!

 

לרכישה במחלקה החדשה של סופר-פארם Beauty, היכנסו>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים