שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הצטרפנו לבועה, מוניות שירות-לפי-דרישה בגוש דן
    שירות הסעה ציבורי חדש הושק בגוש דן, עם עשרות מיניבוסים חדשים שיאספו אתכם בתחנת האוטובוס הקרובה למיקומכם. ערכנו להם מבחן ראשון ביום ההשקה

    הזמן ורוץ לתחנה: אמצע היום, אתם חייבים להגיע מהר לפגישה בגוש דן, לא יכולים להמתין לאוטובוס המאחר ובכל זאת מעדיפים תחבורה ציבורית במחיר שווה לכל נפש שאינו מונית יקרה. אם אתם צעירים ברוח ולא מתעצלים לשאת קסדה, יש לכם במרכז גוש דן אפשרות אטרקטיבית וזולה בדמות שירותי קורקינט או אופניים שיתופיים. אם לא, יש לכם מהיום בועה. Bubble הוא שירות מיניבוסים העוברים בנתיבי אוטובוס של חברות ״דן״ ו-״מטרופולין״, שניתן להזמין לתחנה הקרובה למקומכם. כל זאת במחיר כפול מאוטובוס, אך נמוך משמעותית ממונית מיוחדת.

     

     

    אתמול (ב׳) הושקו 40 מוניות שירות של החברה ועד חודש יולי יצטרפו אליהן 60 מוניות נוספות, כולן במרכב מיניבוס המסוגל לאכלס עד 10 נוסעים. השירות אינו זמין בסופי שבוע אלא רק בימים ראשון-חמישי בשעות 06:00-22:00. תעריף הנסיעה: 12 שקלים בשעות השפל, 15 שקלים בשעות השיא, 06:30-09:30 ו-15:00-18:30. אזרחים ותיקים יהיו זכאים להנחה של 50% ממחיר הנסיעה.

     

    רועי רובינשטיין ()
     

    ראשית, האפליקציה מסורבלת גם עבור משתמשי סמארטפון ותיקים ומנוסים, ובוודאי תעשה בעיות למבוגרים שאינם שולטים ברזי הדיגיטל. ההתחלה קלה יחסית ודורשת קביעת מיקום ויעד. לאחר מכן מוצגת מפת נסיעה וכאשר תאשרו אותה, תציג האפליקציה את זמן ההגעה של המיניבוס, כולל נתיב ההגעה.

     

    אלא שכאן העניין מסתבך, יש אמנם הודעה המבהירה לאיזו תחנת אוטובוס יש להגיע, אך עובדה זו - המתנה בתחנה ייעודית שבוחרת האפליקציה - אינה מודגשת מספיק, ומספר משתמשים מנוסים מצאו עצמם רצים בין תחנות ומפספסים שתי נסיעות שכן המיניבוס היה קרוב מדי.

     

    רועי רובינשטיין ()
     

    הרכב עצמו נאה ונקי (ובכן, הוא חדש לגמרי), עם עשרה מושבים נעימים וכהים, תאורה מעל לכל מושב ואפילו שקעים אישיים להטענת הסלולארי. סוג של סטנדרט בשירות תחבורה ציבורית של העידן הנוכחי. מפעילי השירות מבטיחים כי על צג מיוחד יופיע שם הנוסע (או כינויו) הצפוי לעלות, כמו-גם עדכון לנוסע שעומד לרדת בתחנת היעד הבאה. כדאי לציין כי היינו מהבודדים שהשתמשו בשירות. נהגים טוענים כי רבים שואלים אותם לפשר השם והמראה הייחודי, רק מעטים מזמינים.

     

    איציק חורש, נהג באחד המיניבוסים, חזר לעבוד בתחום בזכות המיזם החדש וטען כי הוא מרגיש נפלא ברכב אך הלין על כמות הנוסעים. ״היום היו לי רק שלושה או ארבעה נוסעים. הם התרשמו לטובה אבל כרגע אין מספיק נסיעות אז אני מחכה בטרמינל. אבל זה היום הראשון להפעלת הקו ונקווה שאנשים יידעו מזה וישתמשו. הדבר הזה צריך לעבוד. זה יותר זול ממונית ויותר נוח״.

     

    רועי רובינשטיין ()
     

    רגע לאחר שהוא מוריד אותנו בתחנת היעד הוא מתחיל נסיעה ליעד חדש. משתלב באיטיות בפקק הולך ומתארך שמזכיר כי הפרויקט נועד אמנם להוריד מכוניות פרטיות מהכביש, אך העיכובים בתוספת נתיבי תחבורה ציבורית בגוש דן מעמידה את המיניבוס באותם פקקים בהם עומדות מאות אלפי מכוניות פרטיות. העתיד בינתיים אינו ורוד.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים