שתף קטע נבחר

ווסטפילד הגיעה ארצה - מכונית מירוץ ייעודיות למסלול

חברת דרייב-ארט החלה לייבא ארצה את מכונית המסלול הייעודיות של חברת ווסטפילד הבריטית. כל הפרטים בפנים

מכוניות הספורט הייעודיות של ווסטפילד בישראל. חברת דרייב-ארט, המוכרת לחובבי ההגה כעוסקת בהדרכת נהיגה מתקדמת על-ידי מקימיה און יעקבסון וליאור לוי, מתחילה לשווק בישראל את רכבי הספורט של היצרנית הבריטית ווסטפילד. שלוש הגרסאות שישווקו כאן מיועדות לחובבי נהיגה המעוניינים להשתמש בהן על אחד משלושת מסלולי המירוץ, שנפתחו בשנה האחרונה בישראל.

 

ווסטפילד ()
 

ווסטפילד מייצרת באנגליה מאז 1982 מכוניות ספורט על בסיס לוטוס 7 המיתולוגית, ומשווקת את דגמיה כגרסאות מוכנות לעליה על הכביש הציבורי (בחו"ל) ו-או מסלול (בישראל), או כקיט להרכבה עצמית. תג המחיר של המכוניות שישווקו כאן נע בין 180 אלף שקל לגרסת בסיס ועד 220 אלף שקל לגרסה הבכירה.

 

ווסטפילד ()

ווסטפילד ()

ווסטפילד מבוססת כבעבר על שלדת צינורות עם שני מקומות ישיבה בלבד, מנוע קדמי-מרכזי והנעה אחורית. סביב אזור הנהג והנוסע יש כלוב מירוצים בטיחותי וגוף הרכב עשוי מפיברגלס, כדי לשמור על נתון משקל נמוך ככל הניתן. משקל כל שלוש הגרסאות עומד על כ-570 ק"ג , כשליש ממשקל מכונית משפחתית מודרנית. על ההנעה אחראי מנוע פורד סטנדרטי בנפח 2.0 ליטר עם ניהול ייעודי, עם הספק מרבי של 150, 175 או 200 כ"ס. אל המנוע הזה משודכת תיבת חמישה הילוכים ידנית.

 

ווסטפילד ()

המשקל הקל מאפשר אפילו לגרסה הפשוטה והזולה ביותר להציג נתון הספק-משקל יוצא דופן של 3.8 ק"ג לכ"ס, טוב יותר מפורשה קאיימן GTS למשל. שלוש גרסאות ווסטפילד ישווקו כאן כ-GP1 (החזקה והיקרה מכולן), GP2 ו-GP3. יחס ההספק-משקל של החזקה ביותר עומד על 2.85 ק"ג לכ"ס, טוב יותר מפורשה 911 טורבו.

 

ווסטפילד ()

ווסטפילד ()
 

בדרייב-ארט אומרים כי רוכשי ווסטפילד יפכו מיד לחלק ממועדון נהגים אשר יקיים ימי מסלול למותג הבריטי. בין היתר יקבלו חברי המועדון טיפול אחרי-הרצה בחינם, יזכו לייעוץ וסיוע טכני בימי מסלול לרבות כיול המכונית, שימוש בכלי עבודה ייחודיים ועוד. בתוספת תשלום ניתן יהיה להפוך לחלק מקבוצה אקסקלוסיבית יותר שתוסיף גם טיפול תקופתי חינם, ניתוח נתוני נהיגה שייאספו בימי מסלול, הדרכת נהיגה, שירותי תדלוק כולל עלות הדלק ועוד.

 

ווסטפילד ()

ווסטפילד ()

במהלך תקופת השקת המותג בישראל יוכלו רוכשי המכוניות לבחור בין הנחה של 5,000 שקלים למכוניות GP2-3 או להמירה בחליפת מירוץ, נעליים וכפפות נהיגה, שתי אגרות ימי מסלול והדרכת נהיגה אישית עם נהג המירוץ אלון דאי.  ההנחה ל-GP1 במהלך תקופת ההשקה עומדת על 10,000 שקלים וניתן להמירה בעגלת גרירה תקנית ולחילופין אחסון המכונית במשך שנה וגרירתה לשמונה ימיע מסלול.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים