שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הבלתי מדולגות
    שובו של אילן פלד: 3 וחצי דקות שלא הפסקנו לראות
    השקת ערוץ היוטיוב החדש של שופרסל הצליחה לכבוש את מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש אפריל. וגם: פלאפל ענבים של פריגת, סמסונג מדברת לצעירים, רותם כהן משפץ את הבית עם אייס וגם דואר ישראל שסוגרים את הרשימה. אלה הפרסומות שלא הסכמנו לדלג עליהן

     

    בשיתוף YouTube

     

    בעידן של שיווק דיגיטלי נרחב, אחד הנכסים החשובים ביותר הוא ערוץ היוטיוב: הוא דורש תחזוק, יצירתיות והשקעה - אבל מאפשר למפרסמים להגיע לקהלים חדשים בשפה עדכנית ורלוונטית. ערוצי יוטיוב הם פלטפורמה שמסוגלת לשלב בין תוכן קריאייטיבי לבין תוכן אינפורמטיבי ולהחזיק את הצופים מעורבים ומעוניינים.

     

    מדד הפרסומות החודשי ()

     

    דוגמה טובה לפוטנציאל השיווקי של ערוץ כזה אפשר לראות במדד הפרסומות החודשי של יוטיוב ו-ynet. החודש כבש את פסגת המדד ערוץ היוטיוב החדש של שופרסל, שהושק באמצעות סרטון פרסומת לא שגרתי באורך שלוש וחצי דקות, בכיכובו של אילן פלד. הדמות שנוצרה במיוחד כדי להוביל את הערוץ, ST5, היא גילום של בינה מלאכותית עם נגיעות ישראליות. "מה שאנשים לא כל כך יודעים זה ששופרסל השיקה אתר חדש שמאפשר לרכוש ממגוון עולמות תוכן - שהם לאו דווקא קשורים בתחום המזון", מסביר גיא אבן, מנהל אגף שיווק ודיגיטל של הרשת. "הלקוחות עדיין מזהים את שופרסל רק עם מזון, וזה בעצם חלק מהמאמצים השיווקיים שלנו להסביר שהיום יש לנו אתר שהוא מעין אמזון ישראלי.

     

    "בקמפיינים שלנו היום אנחנו לא תמיד מצליחים לפגוע בקהל צעיר, 'מילניאלז', אז חשבנו איך לעשות את זה והחלטנו להקים ערוץ מבצעים דיגיטלי שמשלב גם תוכן. זה לא ממש נעשה קודם לכן, ושיתפנו בקונספט הזה גם את גוגל. הבאנו את אילן פלד שאנחנו מכירים את החוזקות שלו ברשת, וביקשנו לייצר תוכן שונה ומצחיק שאנשים ירצו לצרוך. אגב, סרטון ההשקה כבר עבר את ה-2 מיליון צפיות ביוטיוב, ולמרות האורך שלו - למעלה מ-40 אחוז מהצפיות הן צפיות מלאות, שזה נתון מדהים".

     

     

    למקום השני הגיע הקמפיין של פריגת למיץ ענבים כשר לפסח. שלום מיכאלשווילי מנסה להמציא את החג מחדש עם פלאפל כשר - בפיתה מיוחדת שאפשר לאכול במהלך החג. התוצאה היא סרטון הומוריסטי וקליל, משובץ בפאנצ'ים וכזה שעושה חשק לרוץ לקנות פלאפל. ומיץ ענבים כמובן. המהלך כולו מדגיש את החיבור בין הענבים של פריגת לבין המנה הישראלית, והוא תוצאה של שיתוף פעולה עם רשת פלאפל בריבוע.

     

     

     

    במקום השלישי אפשר למצוא את סמסונג וסדרת הגלקסי A החדשה. המהלך כולל שימוש במשפיענים ובהם השמות הכי גדולים - מרגי, נועה קירל ואנה זק. סמסונג אספה את השלושה להופעה חיה ומיוחדת באורך 40 דקות ששודרה במגוון הערוצים הדיגיטליים של החברה, ולאחר מכן חתכה את הסרטונים והפכה אותם לשירים עצמאיים שממשיכים לחיות ולצבור צפיות ביוטיוב.

     

     

     

    גם המקום הרביעי נשען על תוכן מקורי: רשת ACE גייסה את הזמר והיוצר רותם כהן, לקליפ שכולו סרטון פרסומת לעיצוב ושדרוג הבית בסניפי החנות. השיר "בלהות" נדבק לאוזן בתוך שניות אחדות, ואם הוא לא היה עוסק בכריות ובציפיות - אף אחד לא היה חושד שמדובר בסרטון פרסומת, שגרף כבר יותר מ-900 אלף צפיות.

     

     

     

    את המקום האחרון בטבלה החודשית תופסת רשת דואר ישראל, שחוזרת לדמויות האהובות והמצויירות מבית היוצר של ניר וגלי. הפעם מקדמים בדואר המרת מט"ח ללא עמלה, והאכזבה הניכרת על פניהם של השטרות הישראלים כשהם מגלים שהם עומדים להיות מוחלפים ביורו היא קורעת לב. מדובר בסרטון חד, כייפי ומדויק, שכבר עומד על כמעט 900 אלף צפיות.

     

     

     

    מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים, כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.

     

    בשיתוף YouTube

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים