שתף קטע נבחר

בחירת הצרכנים בישראל: השב"כ הוא מותג על

שירות הבטחון הכללי נבחר זו השנה השנייה ברציפות לרשימת ה-Superbrands בישראל. ראש השב"כ, נדב ארגמן, קיבל את האות ואמר: "הבחירה בארגון מלמדת כי הציבור בישראל מכיר ומוקיר את חלקו המרכזי של השירות בעשייה הביטחונית"

בשיתוף Superbrands

 

נציג ארגון Superbrands העולמי בישראל, ערן יסעור, נפגש הבוקר (ב') עם ראש שירות הביטחון הכללי, נדב ארגמן, והעניק לו רשמית את אות ה- Superbrands, לאחר בחירתו של הארגון לרשימת מותגי העל שבחר הקהל בישראל, בדירוג השנתי שהתפרסם בשבוע שעבר ובשנה הקודמת.

 

לדברי יסעור, הבחירה בשב"כ כמותג-על בשנתיים האחרונות מגיעה בהמשך לפעילות הארגון בשלל נושאים עדכניים ומגוונים בדגש על יכולות סיכול טרור גבוהות, חדשנות וטכנולוגיה. עצם הבחירה בשירות כמותג על בתחום הביטחון ממחישה עד כמה הציבור בישראל מייחס לשב"כ את תחושת הביטחון ואת ההישגים אל מול הלחימה בטרור.

 

נדב ארגמן ערן יסעור סופרברנדס superbrands (צילום: צילום סטודיו)
(צילום: צילום סטודיו)

במעמד הענקת האות, סיפר יסעור לארגמן כי מתוך עשרות רבות של מדינות בהן נבחרים ה-Suprebrands, אין בעולם ארגון ביטחוני במתכונת דומה לשב"כ אשר נבחר על ידי תושבי מדינתו כמותג-על. בגתובה, ענה ארגמן כי "השב"כ פועל בשגרת יומו למען ביטחון אזרחי ישראל, והבחירה בארגון מלמדת כי הציבור בישראל מכיר ומוקיר את חלקו המרכזי של השירות בעשייה הביטחונית. כל זאת הוא פרי עמלם של העובדות והעובדים המצוינים בארגון, והתודה של הציבור ראויה להם".

 

איך נבחרים ה-Superbrands?

בכל שנה, בכל מדינה, נערך מחקר מקיף בקרב הצרכנים אשר מדרגים את המותגים וקובעים מי ראוי בעיניהם להיות מוכתר בתואר "מותג על" ולהפוך ל-Superbrands. מותגים אינם צריכים לשלם על הגשת מועמדות או על הזכייה בתואר.

 

גם השנה, בשלב הראשון הרכיבו נציגי Superbrands בישראל את רשימת כל המותגים הפועלים במדינה: מוצרי צריכה ושירותים, מקומיים ובינלאומיים, ואפילו מגזר ציבורי ואנשים כדוגמת פוליטיקאים, אנשי תקשורת, אנשי עסקים ואמנים. בסך הכול, כללה הרשימה כ-2,900 מותגים.

 

בשלב השני, ניגש לפעולה צוות שופטים בראשות פרופ' יעקב הורניק מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, המורכב מכ-130 מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק, אנשי אקדמיה ופרסום מובילים. צוות השופטים ניפה ודירג את רשימת המותגים המלאה, כאשר רק המותגים שזכו מהשופטים בציונים גבוהים עלו לשלב מחקר הצרכנים.

 

בשלב השלישי נערך מחקר הצרכנים על ידי מכון המחקר IPSOS, שבמסגרתו דירגו הצרכנים בישראל את המותגים שעלו לגמר, ובחרו מי מתוכם הם Superbrands – מותגי-על.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צילום סטודיו
נדב ארגמן וערן יסעור
צילום: צילום סטודיו
מומלצים