שתף קטע נבחר

הפלטפורמה שמשלבת בין פרסום דיגיטלי ואינטראקטיבי - הכירו את 'גרין דיגיטל'

עולם הפרסום רשם בשנים האחרונות שינוי מגמות בין העולם הדיגיטלי, הטלוויזיה והפרסום הפיזי. 'גרין דיגיטל', החברה הוותיקה והגדולה בישראל לפרסום על מסכי דיגיטל וטאץ', נחשבת בתור העתיד של החדירה למודעות של הצרכנים, בעקבות השילוב בין עולמות ה-'אונליין' וה-'אופליין'. כיצד צמח הסטארטאפ הקטן לחברה מצליחה עם פריסה ארצית? ואיך היא מתכוונת להגיע למיליון חשיפות ביום כבר בשנה הבאה?

חברת גרין דיגיטל, החברה הוותיקה והגדולה בישראל לפרסום על מסכי דיגיטל וטאץ', עומדת במרכזו של השינוי הגדול החל בעולם הפרסום של ישראל והעולם נכון ל-2019.

החברה, שהחלה את דרכה לפני 6 שנים כסטארטאפ שעבד מחדר בדירת הורים, מפעילה כיום ממשרדיה בנתניה אלפי עמדות של מסכים, עם יותר מ-250 אלף חשיפות ביום.

 

עבור עולם הפרסום, חדירה למודעות היא שם המשחק. בשנים האחרונות המותגים וחברות הפרסום מובילים שינויים במגמות הכלליות, שכללו נהירה לדיגיטל, חזרה לטלוויזיה וכעת תנועה מחודשת לכיוון הדיגיטלי. בנקודת האמצע של הענף, עומדת גרין דיגיטל, המשלבת בין עולמות האופליין לאונליין בצורה חכמה ואפקטיבית.

 

גרין דיגיטל (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

מסכי דיגיטל ומסכי 32 אינטש אינטראקטיביים של החברה מספקים לצרכנים תוכן איכותי כגון אירועים בסביבה, השבוע בקולנוע, חופשות וטיולים, חדשות מהמטבח ועוד. המסכים של החברה מותקנים בבנייני מגורים, משרדים, מתחמים, חדרי כושר ובתי מרקחת, ואין ספק כי הם חידשו ושינו את הכללים של נורמת הפרסום בארץ.

 

כבר היום ניתן למצוא על גבי המסכים פרסומים של החברות והרשתות המובילות בישראל, ביניהן, הראל ביטוח, סרטי יונייטד קינג, רשת בתי הטבע ניצת הדובדבן, ביתילי, למטייל ועוד. החברה מציעה חשיפה של מסכים בלוקיישנים מרכזיים עם קהלי יעד איכותיים, באמצעות חבילות פרסום ייעודיות לעסקים כלל-ארציים.

 

החברה נמצאת בתהליך התרחבות מואץ בשנים האחרונות, כאשר התכנון הוא להגיע לחשיפה של יותר ממיליון צרכנים ביום ב-5,000 עמדות ברחבי ישראל, כבר במהלך 2020. על מנת להגיע ליעדיה השאפתניים, 'גרין דיגיטל' ביצעה מספר שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות לפרסום על גבי מסכים כגון נון סטופ מדיה, פארמה מדיה, דיגיטל לובי וחברת ליפטאדס המתמחה והמובילה בשילוט דיגיטלי ותקשורת בתוך מעלית. אחת מחברות רכש המדיה הגדולות בישראל, מדיה קום, תומכת גם היא בפלטפורמה. בנוסף, החברה מיישמת שיתופי פעולה עם ynet בתחום החדשות והאקטואלי, Groo בתחום הסחר הקמעונאי והדילים הצרכניים,אתר יד2 בתחום מודעות הלוח לקנייה ומכירה בקטגוריות נדל"ן, רכב ומוצרי יד שניה ושיתוף פעולה עם 'המקצוענים' לפרסום אנשי מקצוע מומלצים, על מנת לספק תוכן מעניין ורלוונטי לקהל היעד. בימים אלו שוקדת החברה על שיתוף פעולה עם חברה מובילה מתחום המזון וההסעדה.

 

גרין דיגיטל (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

עולם הנדל"ן הדיגיטלי נמצא בצמיחה מואצת בכל העולם. בעתיד הלא רחוק, כל שטח שיהיה ניתן לתלות עליו מסך לטובת פרסום לצרכן הקצה, ייתפס על ידי חברות מסחריות. 'גרין דיגיטל' איפיינה את המערכת שלה בהתאם לקהל הצרכנים הנחשפים לתוכן ברמה היומיומית. הטכנולוגיה של מערכות החברה פותחו על ידי בית התוכנה NoviSign הישראלי, אחת החברות המובילות בעולם בתחום השילוט החכם, עם פעילות ב-5 יבשות ולקוחות כגון דיסני, נאס"א, איקאה ופרארי.

 

בשנה האחרונה הגדילה חברת Ping Mobile האמריקאית את השקעתה בגרין דיגיטל בסכום כולל של 1.5 מיליון ₪, וכעת החברה נמצאת בסבב גיוס חדש, מתוך מטרה להרחיב את פעילותה בישראל ולצאת לשווקים בינלאומיים.

 

מנכ"ל, מנהל פרסום, סוכנות רכש או אפילו משקיעים - רוצים לשמוע עוד על הפתרונות של גרין דיגיטל? היכנסו או התקשרו 8432*>>

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים