שתף קטע נבחר

ב.מ.וו X1 מתחדש - לראשונה יקבל מנוע היברידי-נטען

רכב הפנאי הקטן של ב.מ.וו עבר מתיחת פנים קלה וזוכה להנעת היברידית-נטענת - לראשונה מחוץ לסין

יממה לאחר שחשפה את סדרה 1 החדשה, מציגה ב.מ.וו את רכב הפנאי הקומפקטי X1 לאחר שעבר מתיחת פנים. העדכון כולל שינויים בעיצוב החיצוני, שדרוג תא הנוסעים ויחידות הנעה מעודכנות. ה-X1 העדכני צפוי להגיע לישראל ברבעון האחרון של 2019, אך גרסתו ההיברידית-נטענת תצטרף רק בשלב מאוחר יותר.

 

 

מבחוץ מקבל ה-X1 את החזית העדכנית של דגמי המותג עם סבכת כליות מוגדלת, פגוש חדש ויחידות תאורה חדשות. גם מאחור יש פגוש חדש, שונו יחידות התאורה וגדלו פתחי המפלט. יש מעתה ארבעה סוגי חישוקים חדשים - "17-"19 במבחר ושלושה צבעי מרכב נוספים. בתא הנוסעים כוללים השינויים מסך מולטימדיה עם אופציה לשלושה גדלים שונים (עד "10.25) וגווני ריפוד חדשים.

 

ב.מ.וו X1 ()

בנוסף לעדכוני העיצוב, ה-X1 העדכני ישתמש מעתה במנועים שעברו התאמה לתקנים חדשים. גרסת הבסיס עם יחידת שלושה צילינדרים מוגדשת בנפח 1.5 ליטרים, התחזקה מ-136 ל-140 כ"ס אך ותוצע עם הנעה קדמית בלבד. שני מנועי טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים, האחד עם 192 כ"ס (הנעה קדמית או כפולה) והשני עם 231 כ"ס והנעה כפולה בלבד.

 

ב.מ.וו X1 ()
 

כמו בדגם היוצא, גרסאות הבנזין עם הנעה קדמית ישודכו לתיבת הילוכים רובוטית כפולת-מצמדים בעוד גרסאות ההנעה הכפולה ישווקו עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. בנוסף יוצעו ארבעה מנועי דיזל בהספקים שבין 116 ל-231 כ"ס.

 

ב.מ.וו X1 ()
 

יחידת הנעה היברידית-נטענת תוצע בפעם הראשונה מחוץ לגבולות סין, אך הייצור שלה עבור שאר העולם יחל רק במרס 2020. מנוע בנזין עם הספק של 125 כ"ס יניע את הגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי נוסף עם הספק של 95 כ"ס יניע את האחוריים. סוללת 9.7 קוט"ש מעניקה ל-X1 טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ.

 

הכותב חבר מערכת iCar

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים