שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    מיצובישי ASX שנים 2017-2019
    הגיע אלינו לפני שנתיים אבל מיוצר מאז 2010 על בסיס פלטפורמה מקוצרת של האאוטלנדר. דגם מחודש, כמעט אך ורק קוסמטית, יגיע לארץ בתחילת 2020. דו"ח רכישת רכב משומש

    קטגוריה: ג'יפונים קומפקטיים

    דגמים: חמש דלתות, חמישה מקומות ישיבה

    תעודת זהות: הגיע אלינו לפני שנתיים אבל מיוצר מאז 2010 על בסיס פלטפורמה מקוצרת של האאוטלנדר. דגם מחודש, כמעט אך ורק קוסמטית, יגיע לארץ בתחילת 2020.

     

    פרטים טכניים: מנוע בנזין, 2.0 ליטר, 150 כ"ס. גיר אוטומטי רציף. הנעה קדמית.

    זיהום אוויר: קבוצת זיהום 14 מ-14. מזהם כמו ג'יפון גדול.

    בטיחות: 5 מ-5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי הישן. 7 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, מעבר אוטומטי בין אור גבוה לנמוך כאשר רכב מגיע ממול.

    שמירת ערך: מאבד כ-15% לשנה לפי לוי יצחק. ASX רבים נמכרים במסלולי "0 ק"מ" בהנחות של כ-15 אלף שקל ממחיר המחירון ומושכים כך את המחירים כלפי מטה.

    מה לבדוק לפני שקונים: יש גם יתרונות לפשטות טכנולוגית. בינתיים אין בעיות מיוחדות, מלבד לעתים במערכת המולטימדיה המתקדמת שמוסיף היבואן בארץ. בידקו בעלות מקורית ושלמו בהתאם.

    למי הוא מתאים: נהגים מבוגרים שמחפשים ג'יפון שיביטיח להם ראש שקט.

    למה כן: נאה וקרבי למראהב. תנוחת ישיבה שלטת, גבוה יחסית ולכן מקל על כניסה ויציאה. מרווח גחון נדיב של 21.5 ס"מ מסייע בשבילים. נוחות נסיעה טובה. אבזור נדיב ברמת האבזור הבכירה "פרימיום" (חלון שמש פנורמי, ריפודי עור ועוד) והדי נפוצה.

    למה לא: רועש, תא נוסעים מיושן, צפוף במושב האחורי, במרווח הברכיים והראש. צמא יחסית לגודל, צפו ל-10-11 ק"מ לליטר.

    למחפשי מציאות: סיאט ארונה וסיטרואן C3 אירקרוס מודרניים, חסכוניים ועדיפים כמעט בכל, אבל לך תתווכח עם מי שחייב יפני.

    השורה התחתונה: לאנסר ל-2019, מתאים לרוח התקופה. פשטותו אומנותו.

    ציון: 3 וחצי כוכבים

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים