שתף קטע נבחר

ב.מ.וו הציגה M8 - תגיע לקראת סוף השנה הנוכחית

חטיבת הביצועים של ב.מ.וו חשפת את ה-M8 בגרסת קופה וגג נפתח עם יחידת ההנעה של ה-M5 ו-305 קמ"ש. לישראל היא תגיע בסוף השנה

ב.מ.וו חושפת את ה-M8, גרסת קצה לסדרה 8 שתוצע בגרסאות קופה וקבריולה (גג נפתח) ותתמודד מול מתחרות כמו מרצדס S63 קופה ופורשה 911 טורבו. היא תנחת כאן בסוף השנה.

 

 

ה-M8 עושה שימוש ביחידת ההנעה המגיעה מה-M5 - מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.4 ליטר עם 600 כ"ס בגרסה הרגילה או 625 כ"ס בגרסת קומפטישן. הכוח עובר לכל הגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה עם לניתוק הציר הקדמי לטובת הנעה אחורית טהורה. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות בגרסה הרגילה, 3.2 בקומפוטישן (עשירית יותר לקבריולה בשני המקרים) בדרך ל-250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית או 305 לאחר הסרת המגבלה.

 

ב.מ.וו M8 ()

ה-M8 מקבלת כיול שונה להיגוי ומיתלים קשיחים יותר הנתמכים בבולמי זעזועים אדפטיביים, בלמים גדולים יותר (380-395 מ"מ לפנים-אחור) ואופציה לבלמי קרבון גדולים יותר מלפנים (400 מ"מ). בורר מצבי נהיגה יהיה אינטואיטיבי יותר לתפעול, עם שלושה מצבים קבועים מראש: "כביש", "ספורט" (המפחית את הסיוע לנהיגה למעט התראת התנגשות ובלימה אוטונומית) ו"מסלול", המבטל גם את מערכת השמע ומערכת הניווט ומציג נתונים כמו את לחץ אוויר וטמפרטורה בכל אחד מהצמיגים.

ב.מ.וו M8 ()

בנוסף יש גם אפשרות להתאמה אישית של יחידת ההנעה, קשיחות בולמי הזעזועים האדפטיביים, מידת התערבות בקרת היציבות, תגבור הגה ואפילו אופי מערכת הבלימה ("נוחות" וספורט"). כמו בשאר דגמי חטיבת הביצועים, גם כאן ניתן לקבוע שני מצבים מועדפים-אישית ולעבור אליהם בלחיצת מתג על ההגה (M1 ו-M2).

 

ב.מ.וו M8 ()

ויזואלית היא נבדלת מסדרה 8 בפגושים שונים מלפנים עם פתחי אוורור מודגשים, מאחור עם רביעיית מפלטים, ספוילר קטן על קצה דלת תא המטען, חישוקי "20 ייחודיים ומראות בחיבור (דמוי) שתי צלעות - כמקובל בדגמי חטיבת הביצועים של ב.מ.וו, לרבות אפשרות לבחירה בגימורי קרבון למרכב. בפנים יש מושבים עם תמיכה משופרת, גרפיקה שונה ללוח המחוונים הדיגיטאלי, גימורי קרבון וידית בורר הילוכים בגימור עור במקום הקריסטל.

 

הכותב חבר מערכת iCar

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים