שתף קטע נבחר
אתם שיתפתם
    זירת הקניות
    קמה לשירותים במטוס - ופתחה את דלת החירום
    נוסעת בטיסה מבריטניה לפקיסטן התבלבלה בין דלת השירותים לדלת החירום שמולה - וגרמה לעיכוב של שעות. הסיוט של הנוסעים לא נגמר שם

    טיסה מבריטניה לפקיסטן התעכבה במשך שעות בגלל נוסעת שרגע לפני ההמראה פתחה את דלת החירום במטוס – אותה חשבה בטעות לדלת של השירותים.

     

    עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

    מגלשת החירום בטיסה ממנצ'סטר לאיסלמבאד, שהתנפחה בגלל שנוסעת התבלבלה בין דלת החירום לדלת השירותים  (צילום: מהרשתות החברתיות)
    מגלשת החירום שהתנפחה במטוס(צילום: מהרשתות החברתיות)

    המקרה אירע ביום שישי האחרון, בטיסה PK702 של פקיסטן אינטרנשיונל איירליינס, ממנצ'סטר לאיסלמבאד, בירתה של פקיסטן. ב"אינדיפנדנט" הבריטי כתבו כי הנוסעת קמה על אף שנורות חובת החגירה כבר הודלקו. היא הלכה לשירותים האחוריים במטוס, אך פתחה בטעות את דלת החירום שמולם.

     

    בעיתון ציינו כי בדרך כלל אמור לשבת במקום דייל – מה שאמור היה למנוע את המקרה. לא ברור מדוע לא היה שם דייל, אך ב"גרדיאן" כתבו כי גורמי ממשל בפקיסטן הטילו את האשמה על כך במחסור בדיילים בחברה.

     

    הטיסה, שאמורה הייתה להמריא בשעה 21:20, המריאה בסופו של דבר רק ב-05:00 בבוקר שלמחרת. עם זאת, הסיוט של הנוסעים, לפחות חלקם, לא נגמר בעיכוב עצמו.

     

    38 מהנוסעים נאלצו לרדת מהמטוס, כיוון שמרגע שהמגלשה שלו התנפחה והפכה ללא שמישה באותה טיסה, פחתה קיבולת המילוט מהמטוס. הנוסעים שהורדו התנדבו לעשות זאת, אך כשהגיעו ליעדם בסופו של דבר בטיסה אחרת – גילו שחלק מחפציהם נשארו במנצ'סטר.

     

    "שירות פתטי של PIA (חברת התעופה הפקיסטנית)", צייץ בטוויטר אחד הנוסעים שהתנדב לרדת מהטיסה. "ירדנו בתנאי שכולנו נקבל את המטען שלנו. כשהגענו לכאן היום נאמר לנו שחצי מהמטען שלנו עדיין בנמל התעופה במנצ'סטר. סבלנו יותר מדי".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: מהרשתות החברתיות
    מגלשת החירום שהתנפחה
    צילום: מהרשתות החברתיות
    מומלצים