שתף קטע נבחר

איילון חברה לביטוח - החברה הבולטת בשיפור השירות למבוטחים במדד איכות השירות

מדד השירות של חברות הביטוח קובע: רק חברה אחת הצליחה לשפר את מדדי השירות כמעט בכל הפרמטרים בתחומי הביטוח ב-2018 - איילון חברה לביטוח. כיצד הצליחה איילון לבלוט מעל כולן בשדרוג השירות למבוטחים? ואילו כלים מתקדמים ושירותים ייעודיים מפעילה החברה על מנת לספק שירות מעולה בכל הערוצים?

אחד מהגורמים החשובים ביותר בפעילות של חברת הביטוח, הינו השירות למבוטחים. מעבר לכיסוי הפוליסה ולתעריפים התחרותיים, חשוב לנו, הלקוחות, לקבל שירות מעולה, זמין, מהיר ואיכותי.

 

מדד שירות חברות הביטוח לשנת 2018, הנמדד על ידי רשות ההון, ביטוח וחיסכון, גילה כי בכל הנוגע לשיפור ושדרוג מדדי השירות לעומת השנה הקודמת, חברה אחת בולטת מעל כל הענף – איילון חברה לביטוח. למעשה, כמעט בכל הפרמטרים הנמדדים על ידי המדד, איילון ביטוח הצליחה לעלות בדירוג ולתת שירות טוב יותר למבוטחיה. מהם הצעדים בהם נקטה איילון על מנת לשמור על מגמת עלייה מתמדת באיכות השירות?

 

הגדרת איכות השירות כיעד אסטרטגי ארוך-טווח

איילון ביטוח הגדירה בשנים האחרונות את השיפור בשירות כיעד אסטרטגי מרכזי של החברה, ובהתאם ביצעה מהלכים בתחום. בין היתר, החברה ביצעה מיקוד ניהולי, שינוי בתהליכי העבודה, עדכון יעדים פנימיים, הרחבת מרכזי השירות, הדרכות וסדנאות שירות לכל העובדים בחברה והעמדת שירותי גרר פרטיים למבוטחים, על מנת להבטיח שירות מהיר ללא תלות בספק חיצוני.

 

איילון חברה לביטוח הוכתרה כחברה המספקת את המענה המהיר ביותר במוקדי השירות בתחום הבריאות (צילום: shutterstock)
איילון חברה לביטוח הוכתרה כחברה המספקת את המענה המהיר ביותר במוקדי השירות בתחום הבריאות(צילום: shutterstock)

המיקוד הניהולי, המעקב וההכשרה הצמודה הובילו לשינוי עמוק ומיידי: איילון חברה לביטוח הוכתרה כחברה המספקת את המענה המהיר ביותר במוקדי השירות בתחום הבריאות, על פי מדד השירות לשנת 2018.

 

בנוסף, החברה השיקה קו שירות ייעודי לסוכנים, על מנת שיוכלו לקבל מענה מהיר ולספק שירות מהיר ללקוחותיהם. גם כאן, התוצאות לא איחרו לבוא: בסקר האחרון של לשכת סוכני הביטוח בישראל שפורסם בחודש מרץ 2019, דורגה איילון במקום הראשון במתן שירות בתחום ביטוחי חיים וביטוחים פנסיוניים. בין הפרמטרים שנמדדו היו שירות, מהירות והוגנות בתשלום תביעות.

 

כלים דיגיטליים מתקדמים לשיפור וייעול חוויית השירות של המבוטח

כחלק מהמהלכים לשיפור השירות, איילון יישמה מספר שירותים מתקדמים עבור מבוטחי החברה: ראשית, ניתן למלא טפסי תביעה דיגיטליים ואוטומטיים דרך האתר, במקום נהלי העבודה המורכבים והארוכים של חברות אחרות בענף.

 

האזור האישי של המבוטחים באתר החברה מאפשר לכל מבוטח לעקוב אחרי סטטוס התביעה שלו, דבר החוסך זמן רב בפנייה לשירות הלקוחות, ומאפשר התעדכנות בזמן אמת.

 

אם ברצונו של המבוטח לשוחח עם נציג שירות, ניתן לזמן שיחה באופן נוח ופשוט דרך אתר החברה – כל מה שצריך לעשות הוא לציין את היום והשעה הנוחים לשיחה - ולהמתין לשיחה בשעה המיועדת, במקום להמתין על הקו ולבזבז זמן יקר במהלך היום.

 

בנוסף, איילון השיקה לאחרונה צ'אט - בוט חדש באתר האינטרנט שלה, המאפשר למבוטח לבצע בעצמו מגוון פעולות, 24/7, מכל מקום ובכל זמן, כגון: איתור מוסך מורשה על פי מיקום, איתור שמאי וכן שיחת צ'אט לייב עם נציג שירות, ולראשונה בישראל - הגשת תביעת רכב בעקבות תאונה.

 

למעשה, כאשר בוצע סקר מדד השירות האחרון, השירות הדיגיטלי החדש עדיין לא הושק, כך שמגמת העלייה של איילון צפויה להמשיך והחברה שואפת להמשיך ולספק שירות מיטבי ללקוחותיה בכל נושא, לרבות בערוצים הדיגיטליים.

 

שואפת לספק שירות מעולה - איילון חברה לביטוח  (צילום: shutterstock)
שואפת לספק שירות מעולה - איילון חברה לביטוח (צילום: shutterstock)
  

אם כן, ניתן לראות כי איילון רואה את המעטפת הכוללת של השירות ושואפת לספק שירות מעולה בכל הערוצים (סוכנים ומבוטחים) ובכל הפלטפורמות האפשריות. החברה צפויה ליישם צעדים משמעותיים נוספים, אשר צפויים להמשיך ולהשפיע לחיוב על מגמת העלייה הניכרת.

 

איילון ביטוח מציעה ביטוח במגוון תחומים, כגון רכב, דירה, בריאות, ביטוח חיים, ביטוח משכנתא, ביטוח עסק וביטוח אחריות מקצועית, ביטוח חבויות ואחריות, ובנוסף גם ביטוח דירקטורים ונושאי משרה.

 

רוצים ליהנות משירות מעולה, פוליסות מותאמות אישית ותעריפים הוגנים? לפרטים היכנסו>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים