שתף קטע נבחר

טויוטה ויגואר למוסך

יבואנית טויוטה תזמן למוסך כ-350 בעלי יאריס היברידית לצורך בדיקת מערכת טעינת המצברים. יגואר תזמן למוסך את בעלי ה-I-פייס החשמלי לעדכון תוכנת מערכת הבלימה הרגנטיבית

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, תזמן למוסך 356 בעלי יאריס הייבריד שיוצרו בין פברואר עד אוקטובר 2018. זאת בשל חשש לליקוי בממיר המתח אשר עלול לגרום לאי טעינת המצברים. בשל כך עשויה להידלק התראת נורות אזהרה וצליל אזהרה, כשהמשך נסיעה עשוי להביא להפחתת פעילות המערכת ההיברידית ואף להפסקת פעולתה.

 

מהיבואנית נמסר כי הלקוחות הרלוונטיים יוזמנו למוסכים המורשים על מנת לבדוק את ממיר המתח והחלפתו במידת הצורך ללא עלות מצד הלקוח. הבדיקה תארך כחצי שעה ובמקרה ותידרש החלפת הממיר, משך הטיפול יהיה כארבע שעות. הודעה לבעלי הרכבים הרלוונטיים תישלח בדואר ולקוח שירצה לבדוק האם רכבו נכללל בקריאה יוכל לעשות זאת באתר האינטרנט של טויוטה.

 

יגואר I-פייס ()

המזרח, יבואנית יגואר, תזמן 31 בעלי רכב הפנאי החשמלי I-פייס למוסך לצורך עדכון תוכנת מערכת הבלימה הרגנטיבית. זאת בשל חשש לכשל במערכת שעשוי לגרום להשהייה גדולה מידי של כניסת מערכת הבלימה הרגילה לפעולה באופן שאינו עומד בתקנות. במקרה זה הנהג יחווה השהייה רגעית ברמת ההאטה. משך הזמן המשוער עומד על כחצי שעה לבדיקה ועוד כשלוש עד ארבע שעות במידה ויידרש תיקון והוא יתבצע באחד ממוסכי השירות המורשים של היבואנית ללא חיוב מצד הלקוח. הודעה תישלח בכתב לבעלי הרכבים הרלוונטיים ולקוח שירצה לבדוק האם רכבו נכלל בקריאה יוכל לעשות זאת במוקד שירות הלקוחות של היבואן או באתר האינטרנט.

 

תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים