שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    "אנחנו מבינים שהעובדים זה הכוח שלנו"

    שלושת השותפים של חברת "פיקויא" שהוקמה בשנת 2009 בדירה קטנה, התלבטו היכן - ת"א או חיפה, אבל האהבה שלהם לצפון ניצחה. כיום היא יושבת במשרדים חדשים ומעסיקה כ-20 עובדים. במסגרת פרויקט "מחזקים את הצפון" של ידיעות אחרונות, ynet וחברת בזן, ביקרנו בה וחזרנו עם השראה וכמה הצעות עבודה. צפו

    בשיתוף בזן

     

    צילום: ירון שרון, מפיקה: דולב לשם, עריכה: שיק

    צילום: ירון שרון, מפיקה: דולב לשם, עריכה: שיק

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    חברת "פיקויא" הממוקמת בחיפה הוקמה בשנת 2009 בדירה קטנה, והיום נמצאת במשרדים חדשים ומעסיקה כ-20 עובדים. החברה הוקמה על ידי שלושה שותפים - סטודנטים מצטיינים של מדעי המחשב בטכניון. יובל קורן, מנכ"ל החברה, דודו ינאי, סמנכ"ל טכנולוגיה, ורוני פנחסיק, מומחה לפרסום באינטרנט והוא סמנכ"ל המחקר בחברה.

     

    השלושה חשבו על רעיון להקים חברה שהמטרה שלה לחשוב על מודלים טכנולוגים בתחום הפרסום וזה תפס תאוצה. כיום מפתחת "פיקויא" טכנולוגיות שמאפשרות על בסיס טכנולוגיות אלו ניתן להריץ קמפיינים. קורן מספר כי הייתה התלבטות האם להקים את החברה בת"א או בחיפה אך עקב האהבה שלהם לחיפה ולצפון הוחלט להקים את החברה בעיר הצפונית וליצר מקומות עבודה נוספים.

     

    "שלושתנו תושבי הצפון, אנחנו אוהבים מאוד את הצפון בכלל ואת חיפה בפרט. הבחירה הטבעית הייתה לפתוח את החברה בתל אביב, אבל בכל זאת החלטנו ליצור חברה חזקה וטובה בצפון", מספר קורן. "חברה שיודעת גם כל הזמן לחדש את עצמה עם השוק הדינאמי שאנחנו נמצאים בו, אז זה עושה לנו באמת גאווה והרגשה טובה".

    פיקויה  (צילום: ירון שרון)
    "מאוד חשוב לנו שהעובדים ייהנו לבוא לעבודה". פיקויא (צילום: ירון שרון)

    מה עושה "פיקויא"? "המטרה שלה היא להוביל בפיתוח טכנולוגיה בעולם הפרסום - מבוסס תוצאות באינטרנט", מסביר ינאי. "הלקוחות שלנו בעצם משתמשים בטכנולוגיה שלנו על מנת להריץ קמפיינים דיגיטליים על בסיס הטכנולוגיה שלנו שיהיו טובים יותר ומוצלחים יותר".

     

    "מאוד חשוב לנו שהעובדים ייהנו לבוא לעבודה, שיבואו, יחוו דעות, ינהלו שיחות אישיות ומקצועיות, וייהנו מההווי שיצרנו כאן בחברה. אנחנו משקיעים המון המון משאבים כדי שיהיה להם פשוט טוב כאן", מדגיש ינאי. "כשעובד חדש מגיע לכאן הוא עובר הכשרה בתוך החברה שיכולה לקחת גם מספר חודשים ודואגים להביא אותו לרמה מקצועית גבוהה", מוסיף קורן. "אנחנו לוקחים גם עובדים חסרי ניסיון ואם אנחנו מזהים יכולות גבוהות, אמביציה, פוטנציאל, אנחנו נשקיע ונכשיר אותם".

    פיקויה  (צילום: ירון שרון)
    דודו ינאי, סמנכ"ל טכנולוגיה (במרכז)(צילום: ירון שרון)

    "אנחנו מבינים שהעובדים זה הכוח שלנו, אנחנו רוצים אנשים שהם בעצם יש להם להט פנימי, ואוהבים את התחום, אם זה בתחום הפיתוח, אז אנחנו רוצים אנשים שחיים את עולם הפיתוח, שיבינו אותו, ואם מזה בתחום המדיה, אנשים שיאהבו לדעת איך עושים קמפיינים בתחום שהוא מאוד תחרותי ולהתבלט בו".

    פיקויה  (צילום: ירון שרון)
    יובל קורן, מנכ"ל החברה. (צילום: ירון שרון)

    ויש גם הצעות עבודה

    בחברת פיקויא מחפשים למחלקת המדיה מנהלי קמפיינים. למחלקת מכירות מנהלי לקוחות. למחלקת הפיתוח מחפשים מפתחים שייקחו ויעזרו לקחת את הטכנולוגיה ולשמר אותה כמובילה בתחומה. (לשליחת קורות חיים - jobs@pikoya.com).

      

    "חשוב לנו שמי שרוצה לצאת מההמולה של המרכז, אוהב את הירוק בעיניים שיבוא לחיפה. זו אווירה אחרת, אווירה נעימה ובאמת יכול להשתלב פה בחברה שהיא מובילה בתחומה, שכל הזמן ממשיכה להמציא את עצמה מחדש ולהתקדם. אז אתם מוזמנים".

    פיקויה  (צילום: ירון שרון)
    "זו אוירה אחרת". פיקויא (צילום: ירון שרון)
     

    בשיתוף בזן

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים