שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    הראם החדש נוחת בארץ: החל מ-240 אלף שקל

    הטנדר האמריקאי מתחיל שיווק בישראל מוקדם מהמתוכנן. הראם HD החדש מבטיח איכויות נסיעה גבוהות, תא נוסעים מאובזר ואת היצע מערכות הבטיחות המקיף ביותר בקטגוריה - כציוד תקני

    חודש לאחר שחשפנו כאן את הגעת היחידות הראשונות של ראם HD לצורכי תקינה, היבואנית סמל"ת מתחילה את השיווק - מוקדם מהמתוכנן. הראם החדש מחליף את הדגם היוצא, ששווק במשך כעשור ויוצע כבעבר בגרסאות 2500HD ו-3500HD, במרכב קבינה כפולה וארגז קצר עם תג המחיר מתחיל ב-240 אלף שקל, התייקרות של 10,000 שקל. 

     

     

    העיצוב החיצוני עודכן עם יחידות תאורה גדולות מבעבר ומשולבות לד, שם הגרסה (2500 או 3500) מופיע בפינות מכסה המנוע. הסבכה הקדמית גדולה ב-30%, עם תריסי אוורור נפתחים-נסגרים בהתאם לעומס, המאפשרים קירור יעיל יותר והפחתה של מקדם הגרר. תא הנוסעים שודרג, והוא עושה שימוש בחומרים איכותיים מבעבר. הוא יוצע עם אפשרות לחמישה או שישה נוסעים. חומרי בידוד שנוספו ומערכת אקטיבית ליצירת הד-חוזר מהרמקולים, אמורים להפחית רעשי מנוע, רוח ודרך ב-15%.

     

    ראם HD ()

    העדכון המשמעותי ביותר הוא למערכות הבטיחות, עם ההיצע המקיף ביותר בקטגוריה, שכוללת כציוד תקני בכל הגרסאות בלימה אוטונומית במצבי חירום, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, ותאורה דינמית. רשימת האבזור כוללת בגרסאות הבסיס (240 אלף שקל ל-2500HD ו-255 אלף שקל ל-3500HD), מסך מגע בגודל "8.4 עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, ריפודי עור (לא ב-3500HD), כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, חימום לארבעת המושבים, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם עם אפשרות לפתיחת דלת הארגז, וחישוקי "18 קלים.  


    ראם HD ()

    הגרסה הבכירה (לימיטיד ב-280 אלף שקל) תוצע רק בגרסת 2500HD וכוללת בנוסף גם מסך מגע בגודל "12, מערכת מצלמות היקפיות כולל לארגז עם אפשרות לזום, משטח טעינה אלחוטית לסמארטפון, מערכת שמע של הרמן קרדון, אוורור למושבים הקדמיים, חלון שמש, מדרגות צד מתקפלות חשמלית ותאורת קסנון עוקבת פניה. ארגז "ראם בוקס" הוא ציוד תקני בגרסה זו (אופציה באחרות), והוא כולל כעת תוספת שקעי חשמל בתוך תאי הצד.

    ראם HD ()

    כבעבר הראם יוצע בגרסאות 2500HD ו-3500HD, הנבדלות בכושר העמסה (1.1 טון לעומת 1.9 טון) ובמערכת מיתלים אחורית שונה (קפיצי סליל ועלים בהתאמה). שלדת סולם תוכננה מחדש ועשויה פלדה בחוזק מתיחה גבוה, כמו גם שימוש בחומרים קלים במערכת ההנעה, ומכסה מנוע מאלומיניום, המאפשרים הפחתת משקל של כמה עשרות קילוגרם. מערכת הבלמים שונתה במטרה לספק כושר האטה ועמידות גבוהים יותר, ותחושה טובה יותר בדוושה. המתלים כוילו מחדש במטרה לשפר את נוחות הנסיעה.

     

    ראם HD ()

    יחידת ההנעה בגרסת 2500HD עברה בירושה מהדגם היוצא. מנוע "קאמינס" שישה צילינדרים בטור, בנפח 6.7 ליטר, עם 370 כ"ס ו-117 קג"מ בשידוך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית, ותיבת העברה עם הנעה אחורית לכביש, כפולה לשטח והילוך כוח. גרסת 3,500HD מצויידת בגרסה מחוזקת למנוע זה עם 400 כ"ס ולא פחות מ-138 קג"מ – הנתון הגבוה בקטגוריה. המנוע משודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית מחוזקת, בכדי לעמוד בעומס הגבוה יותר. בארה"ב ל-3500HD יכולת גרירה של 15.9 טון (עם התקן גלגל חמישי), לדברי היצרנית, הגבוהה ביותר בקטגוריה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים