שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    אופנועי אף.בי מונדיאל בישראל, ועוד חדשות דו-גלגלי

    המונדיאלים נחתו בתל אביב עם מנועים קטנים ועיצוב ייחודי. ימאהה חשפה במפתיע R1 חדש וקימקו מרחיבה שורות

    אופנועי אף.בי מונדיאל בישראל: יצרנית האופנועים האיטלקית אף.בי מונדיאל, מותג שכיכב בשנות ה-50 של המאה הקודמת בקטגוריות מירוצי 125/250 וזכה בשנים האחרונות לחיים חדשים, עשה עליה לישראל. היבואן הוא "מוטו 24" אשר ממוקם ברחוב הרצל 119 בתל אביב. באולם שנחנך זה עתה מוצגים דגמי מונדיאל עם מנועי פיאג'ו - סינגלים מקוררי מים ומוזרקים בנפחי 125 ו-250 סמ"ק (המכונים "300"). בהתחשב במנועים הצנועים, גולת הכותרת של מונדיאל החדש היא העיצוב - סקרמבלר-רטרו לדגמי הנייקד המוצעים באספקה מיידית, ספורט קלאסי לפגאני 48 ופלאט טראק שיגיעו לישראל בקרוב. כמו-כן מוצע אנדורו 125 מגודל.

     

    מונדיאל היפסטר ()
    בכמה רטרו תרצו את המונדיאל?

     

    אופנועי מונדיאל מצוידים במערכות ABS, מזלג קדמי הפוך, בולמים אחוריים קלאסיים עם מיכל שמן חיצוני וחישוקי שפיצים. מחירי ההשקה: ה-HPS125 יעלה 21 אלף שקל, בזמן שה-300 יעלה 24 אלף שקל. 125 אנדורו יעלה 19 אלף שקל ופגאני 125 יעלה 24 אלף שקל, ועוד 4,000 שקלים לגרסת ה-300.

     

    קימקו אקסייטינג 400 החדש בישראל: יבואנית מותג קימקו, חברת עופר אבניר, תחל בשיווק הדור החמישי של קטנוע הספורט-תיור אקסייטינג 400. הדגם החדש יוצע עם מנוע בעל 35.4 כ"ס, עיצוב ספורטיבי, מתלה קדמי משופר, בלמים טובים מבעבר עם קליפרים רדיאליים ומושב רוכב ומורכב חדשים האמורים להיות מותאמים לרכיבה ארוכה. המשקף הקדמי גבוה יותר ומתכוונן באופן מכאני ללא צורך בכלי עבודה, למושב משענת גב גדולה יותר, לוח המחוונים חדש, יש תאורת Led מלפנים ומאחור, שני תאי אחסון קדמיים בתוך החופה הקדמית עם שקע 12 וולט. המחיר יהיה 38 אלף שקלים.

     

    קימקו אקסייטינג 400 ()
    קימקו אקסייטינג 400

     

    ימאהה חושפת YZF-R1/M חדש: באמצע השנה ולא בתערוכת סוף שנה כמקובל באופנועי כביש, חושפת ימאהה במפתיע גרסה חדשה לאופנוע הסופרבייק שלה, YZF-R1. השדרוגים נוגעים לכל מכלולי האופנוע, לרבות עיצוב חדש הקרוב עוד יותר לזה של אופנוע המוטו GP של החברה. הן בחזית המחודדת הכוללת גם תאורה חדשה והן במשטחי הצד, מנוע ומיתלים משופרים, ואלקטרוניקה עשירה יותר. עיקר החידושים הוכנסו בראש המנוע לטובת שיפור יכולת הנשימה והביצועים בסל"ד גבוה. עם גלי זיזים ורוקרים חדשים, מיקום שונה למזרקי הדלק, פרפרי מצערת משופרים, תיבת אוויר מוגדלת, פתחי יניקה חדשים ומערכת פליטה חדשה.

     

    ימאהה R1 ()

    חידוש משמעותי הוכנס במצערת הכוללת מערכת רכב-על-חוט דור חדש נטולת כבלים אך עם קפיץ לשיפור התחושה והדיוק בתפעול. בתחום המיתלים שופר המזלג הקדמי בקפיצים ושסתומים חדשים והבולם האחורי מעודכן. האלקטרוניקה שודרגה בשתי פונקציות חדשות - ה-ABS קורנרינג המאפשר בלימה תחת הטיה ניתן כעת לשליטה בשתי רמות רגישות והתערבות, והוכנסה פונקציה לשליטה על בלימת המנוע בשלוש רמות. למרות שמדובר בדגם 2020 ה-R1 החדש צפוי לנחות בישראל בחודש ספטמבר 2019, מחיר לא פורסם אך אם ללמוד מהמחיר בארה"ב הרי שצפויה עליה קלה של כ-5%, כלומר לאזור 145,000 שקל בארץ.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    כמה רטרו תרצו את המונדיאל שלכם?
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים