שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    אודי A1 תופסת גובה

    היצרנית הגרמנית חושפת גרסה מוגבהת ל-A1, עם תוספת של ארבעה ס"מ המשדרגים את המראה ואת יכולת הטיפוס על מדרכות. עוד לא ברור האם תשווק בישראל

    אודי חושפת את ה-A1 בגרסה מוגבהת, המכונה סיטיקארבר (Citycarver). זאת כחלק מטרנד רכבי הפנאי בתעשיית הרכב, הכולל הצגת גרסאות עם מרווח גחון מוגבה לכל דגם. באירופה היא תשווק החל מהסתיו הקרוב, ומיבואנית המותג נמסר כי ההגעה לישראל נמצאת בבחינה.

     

    אודי A1 סיטיקארבר ()

    בהשוואה ל-A1 הרגילה, הסיטיקארבר מקבלת מיתלים שונים, וגלגלים בקוטר גדול יותר - המאפשרים הגבהת המרכב ב-4 ס"מ. בכך, הם מקלים את הכניסה והיציאה מתא הנוסעים, וגם משפרים את יכולת הטיפוס על מדרכות. אודי לא חושפת עדיין עם אילו יחידות הנעה תוצע גרסה זו, אך הם צפויים להיות מנועי הטורבו בנזין המוכרים של הדגם הרגיל: שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר (116 כ"ס), וארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (150 כ"ס) או 2.0 ליטר (200 כ"ס).

     

    אודי A1 סיטיקארבר ()

    המנועים ישודכו לתיבת שישה הילוכים ידנית, או שבעה הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית בלבד. כאופציה, יוצעו בולמי זעזועים אדפטיבים בעלי קשיחות משתנה, המבטיחים שלא לצמצם את השפעת העלייה במרכז הכובד, על היכולות הדינמיות ונוחות הנסיעה. מלבד העלייה בגובה, הממדים צפויים להישמר - מה שמבטיח מרחב מחיה דומה לנוסעים ותא מטען זהה בגודלו (355 ליטר).

     

    אודי A1 סיטיקארבר ()

    מבחינה עיצובית, גרסה זו נבדלת בפגוש קדמי ואחורי עם פתחי אוורור מודגשים ומגן בגימור דמוי-אלומיניום, סבכה עם סמל המותג הצבוע בשחור, צמד פתחי קירור בקצה מכסה המנוע במקום שלושה בדגם הרגיל, וחישוקי "18 בעיצוב ייחודי. לא נפקד מקומם של פסי הגנה שחורים מסביב למרכב, המייצרים אשליית גובה. עיצוב הפנים זהה – כולל לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25) וקונסולה מרכזית, הפונה קלות לכיוון הנהג, וכוללת מסך מגע ("10.1) עם צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, תאורת אווירה משתנה, ואופציה למערכת שמע של B&O.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים