שתף קטע נבחר

דאצ'יה תשווק דאסטר (ממש) בסיסי. אבל לא בישראל

המותג הרומני שבבעלות רנו ישווק באירופה גרסת בסיס לדאסטר, עם מנוע קטן, תיבה ידנית ובעיקר תג-מחיר נמוך משמעותית. במדינות שונות באירופה הוא צפוי להצלחה מסחררת, לישראל הוא לא יגיע

דאציה תתחיל לשווק באירופה גרסת בסיס לדאסטר עם המנוע הקטן ביותר שהוצע אי פעם בדגם - שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר. בקרסו, יבואנית המותג לישראל, הוחלט שלא לשווקו כאן.

 

 

המנוע החדש המכונה TCe100 הוצג לראשונה בקליאו החדשה, ומחליף את יחידת ה-1.6 ליטר בנזין האטמוספרית שמכונה SCe115, אך לא תשווק עוד. היחידה החדשה מפיקה 100 כ"ס ו-16.3 קג"מ ותשודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית והנעה קדמית בלבד.

 

דאצ'יה דאסטר ()

אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-12.5 שניות בדרך למהירות מרבית של 168 קמ"ש, 1.4 שניות יותר ו-23 קמ"ש פחות מגרסת TCe130 הבסיסית שמשווקת כאן, טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.33 ליטר, הספק מרבי של 130 כ"ס ותיבת שישה הילוכים ידנית. צריכת הדלק עומדת על 18.2 ק"מ לליטר, כ-1.6 ק"מ יותר לכל ליטר בנזין.


בצרפת למשל עומד תג המחיר של גרסה זו על 12.5 אלף יורו (כ-48.5 אלף שקלים) לפני מיסים. זהו תג מחיר נמוך בארבעת אלפים יורו (כ-15 אלף שקלים) מגרסת הבסיס לדאסטר המשווקת כאן (95 אלף שקל).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים