שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    קפצנו לביקור עם שני ארד: אריאל הרוש
    בן 31, שחקן כדורגל בנבחרת ישראל וקבוצת ספרטה רוטרדם

    בשיתוף: דנונה מבית שטראוס

     

    אריאל הרוש (צילום: עדי סגל)
    (צילום: עדי סגל)

     

    "פרח השכונות" אריאל הרוש מכריז בלי בושה שהוא "נלחם בפיתויים למתוק כל הזמן". שוער נבחרת ישראל שצמח בשכונה צנועה בירושלים, קרובה לאצטדיון טדי (כנראה שאין צירופי מקרים) וסומן בשנת 2010 כעתידה של בית"ר, הוחתם בחודש האחרון כשוערה של ספרטה ההולנדית.

     

    ממש לפני שהוא עלה על המטוס, כשמאחוריו הישגים מרשימים במשחקי נבחרת ישראל, כולל בישול פנומנלי שהוביל לשער הראשון כבר בדקה השמינית במשחק ישראל–אלבניה באוקטובר האחרון, הוא פגש את שני, דיאטנית שטראוס, לשיחה צפופת קלוריות על תזונה, ספורט ומה שביניהם וגילה לה שהספורט האהוב עליו (אחרי כדורגל) זה פילאטיס מכשירים.

     

     

    אריאל הרוש (צילום: עדי סגל)
    (צילום: עדי סגל)

     

    סטטוס: נשוי

     

    משקל: 90 ק"ג

     

    שומן: 9%

     

    מתי התחלת לשחק? בגיל 11.

     

    רגע של הצלחה: המשחקים של נבחרת ישראל נגד אלבניה ואוסטריה.

     

    רגע של כישלון: המשחק נגד פולין.

     

    קבוצה אהודה: ברצלונה.

     

    ספורט אהוב אחרי כדורגל: פילאטיס מכשירים.

     

    אוכל מנחם בעקבות הפסדים? אחרי נצחונות במשחקים חשובים אני מרשה לעצמי לאכול המבורגר או פיצה. אחרי הפסדים צורמים עלולה להיות איזושהי בריחה ל"אוכל מנחם" אבל זה נדיר.

     

    בתקופת פגרה משחררים רסן? טיפה. כשהייתי במיקונוס אכלתי פעם אחת קרפ שוקולד.

     

    בקבוצות כדורגל רציניות יש משטר תזונתי? כן. יש דיאטנית אבל בסוף אני הולך בדרך שלי ויודע מה טוב לגוף שלי.

     

    אתה מרגיש שיש לתזונה השפעה מיידית? ברור. אם לגוף שלי אין מספיק פחמימות או חלבונים הביצועים שלי פחות טובים.

     

    מאיפה מגיעה ההקפדה על התזונה? אני כדורגלן, לא דוגמן. אני לא צריך קוביות בבטן בשביל להעלות תמונה לאינסטגרם בלי חולצה. שרירי הבטן מאוד חשובים לשמירה על גוף חזק.

     

    איך נראית ארוחת הבוקר שלך? 2-3 פרוסות לחם מחיטה מלאה, טחינה גולמית עם דבש, ויוגורט/מעדן – זה חלבון מאוד איכותי וזמין.

     

    מה אוכלים אחרי אימון? חלבון, שייק או יוגורט

     

    ואחרי שעה ארוחת צהריים: 4-5 חזה עוף/ 6 מדליוני פילה + בורגול/ ברוקולי.

     

    ארוחת הערב? גבינות 5% , 3-4 ביצים, טונה וירקות.

     

    ארוחות ליליות? תמיד משהו בקטנה לפני השינה.

     

    כמה פעמים אתה אוכל ביום? כל שלוש שעות ל-פ-ח-ו-ת.

     

    גיל פרישה: כמה שיותר רחוק – יותר טוב! לפחות עד גיל 40. התזונה היא חלק מאוד חשוב בכל העניין הזה וזו אחת הסיבות שאני מקפיד על תזונה בריאה.

     

    ואחרי פרישה יש סיכוי שנתפוס אותך בולס ג'אנק? לא. אורח חיים בריא זה משהו שאימצתי לי לכל החיים.

     

    קריירה שנייה? אני ועוד שותף עובדים על אפליקציית סלפי.

     

    אז בעתיד אריאל הרוש יהפוך להייטקיסט? יכול מאוד להיות, אבל אחרי הכל אני רוצה להישאר בכדורגל. זה בדם שלי.

     

    מאכל בריא אהוב? דג סלמון עם ירקות בתנור.

     

    מאכל אהוב ולא בריא? פיצה עם פטה וחריף.

     

    חטא מותר? שתי קוביות שוקולד מריר 70%

     

    שותה אלכוהול? מקסימום שתי כוסות יין אדום בשבוע.

     

    קפה? 3-4 פעמים ביום. אספרסו או קפה טורקי.

     

    באיזה מאכל לא תיגע לעולם? בורקס.

     

    שלושה מאכלים שתמיד במקרר? יוגורט דנונה PRO, ירקות/פירות, טחינה הום-מייד.

     

    טיפ לקוראים: להימנע מג'אנק פוד. בעיקר בלילה.

     

    החולשה שלי? מתוק זו המחלה שלי. אם יש על השולחן מולי קינוח שוקולד אני קם והולך.

     

    סוד כמוס: יש לי פטיש למכוניות. אבל עדיין אני לא מרגיש בנוח לנסוע במכונית פאר מנקרת עיניים בגלל המקום שממנו באתי, בדיוק בגלל זה החזרתי

    את המזראטי שהייתה לי - זה היה רומן נפלא של 4 חודשים.

     


    פורסם לראשונה 06/08/2019 14:05
    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים