שתף קטע נבחר

יונדאי מציגה אלנטרה היברידית-נטענת, אבל לא לנו

היצרנית הקוריאנית חושפת גרסה היברידית-נטענת למשפחתית הפופולרית עם טווח נסיעה של 85 ק"מ על חשמל בלבד. בשלב ראשון היא תוצע בשוק הסיני בלבד

יונדאי חושפת גרסה היברידית נטענת (PHEV) לאלנטרה, הסדאן המשפחתית של היצרנית הקוריאנית המשווקת כאן עם מנוע בנזין וותיק. לדברי יונדאי היא מיועדת בשלב ראשון רק לשוק הסיני, ועל כן לא מתוכננת לעלות ארצה בקרוב.

 

יונדאי אלנטרה PHEV ()

במפתיע, הגרסה ההיברידית היא על בסיס האלנטרה הקודמת, ולא הגרסה לאחר מתיחת הפנים שעברה לאחרונה. יחידת ההנעה דומה לאיוניק PHEV, עם שילוב בין מנוע 1.6 ליטר בנזין (105 כ"ס) למנוע חשמלי (61 כ"ס). התפוקה המשולבת עומדת על 141 כ"ס העוברים לגלגלים דרך תיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד. האלנטרה זוכה למצברים גדולים מהאיוניק PHEV בקיבולת 12.9 קוט"ש (4+), המאפשרים לה טווח נסיעה חשמלי יוצא דופן של 85 ק"מ, 33 ק"מ יותר (על פי תקן NEDC).

 

יונדאי אלנטרה PHEV ()

ויזואלית היא נבדלת מהגרסה הרגילה בחישוקים שונים, יחידות תאורת לד בפגוש הקדמי ואזכור יחידת ההנעה על דלת תא המטען. בתא הנוסעים יש לוח מחוונים שונה עם תצוגה למערכת ההנעה במקום מד סל"ד. עוד יש לציין כי התקנת המצברים מונעת את קיפול המושב האחורי והגדלת תא המטען.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים