שתף קטע נבחר

מרצדס GLE חדש - החל מ-608 אלף שקל

דור חדש לרכב הפנאי של מרצדס נוחת בישראל עם יחידות הנעה חדשות, מערכות בטיחות מתקדמות ושיפור מרחב המחיה לנוסעים עם אפשרות להוספת שורת מושבים שלישית. תג המחיר התייקר ב-50 אלף שקל

מרצדס מתחילה לשווק GLE חדש, דור רביעי לרכב הפנאי הראשון של מרצדס שכונה בתחילה ML ויתמודד מול מתחרים עדכניים כמו ב.מ.וו X5 ואודי Q7. תג המחיר מתחיל ב-605 אלף שקל, 50 אלף שקל יותר מהדגם היוצא.

 

 

ה-GLE החדש ארוך ב-10.5 ס"מ (492.5 ס"מ), רחב בסנטימטר (194.5 ס"מ) ובעל בסיס גלגלים גדל ב-8 ס"מ (299.5 ס"מ). שימוש ניכר באלומיניום מאפשר למרות הגידול עלייה קלה במשקל העצמי של בין 60 ל-70 ק"ג. הגידול במידות מאפשר לראשונה בדגם אופציה לשורת מושבים שלישית לשני ילדים (בין 25 ל-40 אלף שקל תוספת בהתאם לגרסה). גרסת השבעה מקומות מוסיפה גם כיוון חשמלי של שורת המושבים השנייה (10 ס"מ לפנים-אחור) ובקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים. תא המטען מציע בין 630 ל-825 ליטר כשהשורה השלישית מקופלת.

 

מרצדס GLE ()

ה-GLE מוצע עם שני מנועי שישה צילינדרים בטור (V6 בדגמים הקודמים) בנפח 3.0 ליטר - טורבו דיזל עם 272 ב-GLE350d (תוספת 14 כ"ס) וטורבו בנזין עם 367 כ"ס ב-GLE450 (תוספת 34 כ"ס). שני המנועים משודכים לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית, אבל הבנזין מקבל גם מערכת היברידית קלה 48V המפעילה מערכות שונות (מזגן ומשאבת מים), כוללת מתנע המשמש גם כגנרטור ומגדש חשמלי לסל"ד נמוך ולצמצום השהיית הטורבו.

 

מרצדס GLE ()

ההנעה כפולה-קבועה ביחס קבוע (50:50 לפנים אחור) או עם אפשרות לחלוקת כוח משתנה (עד 100 אחוז לציר עם האחיזה) ב-GLE450. תוספת הכוח מאפשרת שיפור בביצועים עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.6 שניות בדיזל (קיצוץ 0.5 שניות) ו-5.7 שניות בבנזין (0.4 שניות פחות) בדרך ל-230 ו-250 קמ"ש מרביים בהתאמה. צריכת הדלק עומדת על 14.3 ק"מ לליטר סולר או 12 ק"מ לליטר בנזין.


מרצדס GLE ()

גרסת הבסיס תוצע רק עם מנוע הדיזל (ב-605 אלף שקל) והיא כוללת צמד מסכים ("12.3) המשמשים כלוח מחוונים ומסך מגע, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, ריפודי עור, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, מפתח חכם, סגירת דלתות רכה, תא מטען חשמלי, חלון שמש וחישוקי "19 קלים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב ושטחים מתים כולל על פתיחת דלת כשהשטח לא פנוי.


מרצדס GLE ()

הגרסה הבכירה (670 אלף שקל לדיזל, 708 אלף שקל לבנזין) מוסיפה מצלמות היקפיות, משטח טעינה אלחוטית, חישוקי "20 ומיתלי אוויר המאפשרים מרווח גחון משתנה ואבזור בטיחות הכולל גם שמירה על נתיב עם תיקון למעבר נתיב כשהשטח לא פנוי, בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית גם לתנועה חוצה (כמו ביציאה מחניה) ובנסיעה לאחור.


מרצדס GLE ()

כאופציה תוצע מערכת מיתלים מתקדמת (תוספת 67 אלף שקל) המכונה E-ACTIVE BODY CONTROL. היא כוללת את סריקת הדרך באמצעות שתי מצלמות והכנה של המיתלים לספיגת השיבושים, אפשרות לשליטה עצמאית על כל פינת מרכב בנפרד או התאמה קבועה מראש למצבים שונים (גרירה, נסיעה בשטח סלעי או חולי). בכביש מפותל הם מעניקים יכולת "קידה" לחלקו הפנימי של העיקול והרמת חלקו החיצוני של המרכב (עד 3 מעלות, כמו באופנוע), דבר המצמצם את זוויות הגלגול.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים