שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    קיה סיד, עכשיו גם היברידית-נטענת

    המשפחתית של קיה זוכה לגרסאות היברידיות-נטענות. השיווק באירופה יתחיל בעוד חודשים ספורים, לארץ עוד לא ברור אם יגיעו

    קיה חושפת גרסאות היברידיות נטענות ל-X-סיד ולסיד ספורט-ואגון (סטיישן). הן יגיעו לאולמות תצוגה באירופה בתחילת 2020, אך עוד לא ברור האם ישווקו גם בישראל.

     

    קיה סיד PHEV ()

    יחידת ההנעה דומה לנירו היברידי-נטען המשווק כאן, עם שילוב בין מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר (105 כ"ס) למנוע חשמלי (60 כ"ס). התפוקה המשולבת עומדת על 141 כ"ס, בשידוך לתיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד והנעה קדמית. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות לגרסת הפנאי, 11 שניות לסטיישן, כ-1.5 שניות יותר ממנוע 1.4 ליטר מוגדש (140 כ"ס) בדגמים אלה. מצברי ליתיום-יון בקיבולת 8.9 קוט"ש מאפשרים טווח נסיעה נקי מזיהום של 60 ק"מ.

     

    קיה סיד PHEV ()

    לדברי קיה, מיקום המצברים והקטנת מיכל הדלק ל-37 ליטר (13 ליטר פחות מהגרסאות הרגילות) מאפשר פגיעה מנימאלית בתא המטען – 437 ליטר בסטיישן (163 ליטר פחות) ו-291 ליטר ב-X-סיד (קטן ב-135 ליטר). בשני המקרים ניתן לקפל את המסעד מאחור על אחד המושבים (40:20:40) על מנת להגדיל את נפח ההטענה. מבחינה עיצובית עיקר ההבדלים הם תוספת שקע טעינה לפני דלת הנהג בעוד שמד הסל"ד בלוח המחוונים הוחלף במד טעינה-כוח.

     

    קיה סיד PHEV ()

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים