שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    שיניים רגישות? אתם לא לבד: סנסודיין יקלו על הכאב
    המותג סנסודיין ממשיך גם השנה לפעול לקידום העלאת המודעות לרגישות בשיניים, ופיתוח מוצרים חדשים אשר יסייעו להקלת הכאב של המטופלים וישפרו את איכות חייהם

    בשיתוף Superbrands

     

    סנסודיין הינו המותג המומלץ ביותר לשיניים רגישות על ידי רופאי השיניים בישראל*, והמותג הנמכר ביותר לטיפול ברגישות בשיניים במדינות רבות ברחבי העולם. מיליוני משתמשים נותנים בו את אמונם, משום שמשחות השיניים של סנסודיין מקלות על הכאב הנגרם על ידי רגישות בשיניים ומספקות הגנה מתמשכת בצחצוח יום-יומי פעמיים ביום.

     

    המותג סנסודיין הושק ב-1961 על ידי חברת התרופות האמריקנית Block Drug, אשר הציעה לראשונה משחת שיניים עבור אלה הסובלים משיניים רגישות. עם השנים פותחו מוצרים רבים נוספים המספקים מענה לבעיית הרגישות בשיניים, כמו גם לצרכים הנוספים של הלקוח - ניקיון, רעננות, הלבנה ועוד. המותג משקיע בפיתוח מוצרים חדשים ומתקדמים, ובהגברת המודעות לרגישות בשיניים המשפיעה על אורח החיים של צרכנים רבים.

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

    קטגוריית הרגישות בשיניים הינה אחת הקטגוריות הגדלות ביותר בשנים האחרונות עם גידול של 11% בשנת 2018**. המותג כולל מגוון מוצרים, בהם משחות שיניים מסוגים שונים, מברשות שיניים, מי פה, מברשות אינטרדנטליות וחוט דנטלי. בין היתר מציע המותג קו מוצרים הנקרא פרונמל, המסייע להגן על אמייל השן מפני השפעות של שחיקה חומצית. בשנת 2001 המותג סנסודיין נרכש על ידי החברה הבריטית GSK, אחת מחברות התרופות המובילות והגדולות ביותר בעולם.

     

    הסביבה התחרותית

    קטגוריית היגיינת הפה מכילה מוצרים מסוגים שונים, בהם משחות שיניים, מברשות שיניים, מי פה, חוטים דנטליים ועוד. בין מוצרי היגיינת הפה ניתן למצוא קטגוריות מוצרים ספציפיות, שמטרתן לספק מענה לאנשים הסובלים משיניים רגישות ולאלו הסובלים מבעיות חניכיים.

     

    האתגרים השיווקיים

    אחד מתוך שלושה אנשים בעולם עלול לחוות רגישות בשיניים. מדובר בכאב חד וקצר הנובע מדנטין חשוף המגיב לגירוי, ועלול להשפיע על אורח החיים. הדבר עלול לפגוע בתחושת ההנאה מאכילה ושתייה. צרכנים רבים אינם מודעים לכך שיש להם שיניים רגישות, או שהם אינם מודעים שניתן להתמודד עם הבעיה. צרכנים אחרים שמודעים לבעיה, לא יודעים שישנו פתרון שיוכל לעזור ולשפר את איכות חייהם. לפיכך, האתגר העיקרי העומד בפני סנסודיין הוא להניע את הצרכן לפעול למען הקלת הכאב (לרבות ביצוע אבחון עצמי באמצעות אתר המותג או פנייה לגורם מקצועי).

     

    סנסודיין תוכן שיווקי סופרברנד ()

    הפתרונות היצירתיים

    במטרה לסייע למי שסובלים מרגישות בשיניים לזהות את הבעיה, ולחשוף אותם לפתרונות השונים הקיימים עבורם, במותג סנסודיין פועלים במספר דרכים:

     

    מוצרים חדשים: כמותג מוביל בתחום הרגישות בשיניים, בסנסודיין משתפים פעולה עם מוסדות אקדמיים ומעבדות בעולם. שיתופי פעולה אלה מאפשרים לפתח את הידע ואת ההבנה לגבי רגישות בשיניים, ולגבי השפעתה על חיי היום יום. הצבת המדע בלב העשייה מאפשרת להמשיך ליישם את החידושים המדעיים האחרונים, ולסייע ליותר אנשים להקל על הכאב הנגרם על ידי רגישות בשיניים.

     

    המדענים של סנסודיין זיהו ופיתחו מספר טכנולוגיות ספציפיות עבור מגוון מוצרי סנסודיין (לדוגמה: פוטסיום ניטרט ונובמין) כדי לסייע להקל על רגישות בשיניים. טכנולוגיות אלה פועלות כדי להרגיע את העצבים שבתוך השיניים הרגישות או כדי לעטוף את הדנטין החשוף ולהגן עליו.

     

    אחד המוצרים המתקדמים תחת המותג הוא "סנסודיין שיקום והגנה", המועצמת על ידי נובמין, אשר הינה נוסחת סידן ייחודית, מוכחת מחקרית, המסייעת בשיקום אזורים פגיעים באמצעות אבני היסוד הטבעיות של השיניים.

     

    מוצר מתקדם נוסף הוא משחת השיניים Rapid Relief החדשה, המעניקה הקלה מוכחת מחקרית תוך 60 שניות***.

     

    חינוך השוק: כמובילת שוק, סנסודיין שואפת להגביר את המודעות של הצרכן הישראלי לנושא הרגישות בשיניים, ומציעה מגוון פתרונות לבעיה זו. על מנת לתקשר את הבעיה ולהעלות את המודעות אליה, המותג עושה שימוש במגוון כלים שיווקיים.

     

    בשנת 2004 עלה המותג בפעילות פרסומית בישראל, בדגש על קמפיינים טלוויזיוניים בפורמט טסטמוניאל (עדויות) ובהשתתפותם של מציגים שונים. במסגרת הפרסומות הסבירו המציגים את הבעיה, את הדרכים לזהות אותה ואת הפתרונות האפשריים. הפורמט זכה בפרסים שיווקיים רבים בעולם על יעילותו.

     

    כמו כן, מנהל המותג קמפיינים של פרסום הסברתי בנקודות המכירה השונות. כך, למשל, בבתי המרקחת ניתן למצוא פוסטרים המציגים את מגוון הגורמים העיקרים לרגישות בשיניים, כמו קפה חם או מים קרים.

     

    במהלך השנים רשם סנסודיין הצלחה בהגברת המודעות לבעיית השיניים הרגישות. מנתוני סטורנקסט ניתן ללמוד שתת-הקטגוריה של משחות השיניים לשיניים רגישות היא אחת הצומחות ביותר בקטגוריה הכללית של משחות שיניים. עם זאת, דרכו של המותג עדיין ארוכה. נכון להיום, שוק משחות השיניים לשיניים רגישות מהווה רק כ- 16% מסך מכירות משחות השיניים**, בעוד שלמעשה אחד מכל שלושה אנשים סובל משיניים רגישות.

     

    דברים שלא ידעתם על סנסודיין

    • סנסודיין הוא המותג המומלץ ביותר על ידי רופאי השיניים בישראל לשיניים רגישות*
    • סנסודיין הינו המותג המוביל בישראל בקטגוריית משחות השיניים לשיניים רגישות. היקף המכירות של המותג בעולם, נכון לסוף 2018, עמד על כ-1.25 מיליארד ליש"ט.
    • אחד משלושה אנשים עלול לחוות רגישות בשיניים, אולם יותר ממחצית מהסובלים לא יציינו זאת בפני רופא השיניים שלהם.
    • מספר הצרכנים של סנסודיין ברחבי העולם מוערך בכ-435 מיליון.
    • בשנים האחרונות נמצא המותג במגמת צמיחה שנתית דו-ספרתית
    • המותג סנסודיין נמכר במעל ל-130 מדינות

     

    *על פי סקר גיאוקטוגרפיה ינואר 2019.

    **על פי נתוני סטורנקסט דצמבר מצטבר 2018.

    ***בשימוש על פי ההוראות על גבי האריזה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים