שתף קטע נבחר

הצצה למאחורי הקלעים: קובי מאור קורע על סט הצילומים

פגשנו את מי שמוכר בכל בית בישראל מ"סברי מרנן" בצילומים לסדרת פרסומות חדשה "ריקו ביוטי" ודברנו, כן כן, על טיפוח

 בשיתוף: LEOMAN

 

(צילום: ליאור סוויסה)

 

מה הוא סוד הטיפוח הגברי? אז זהו, שיש. כשגברים חושבים על עולם הקוסמטיקה, הם נזכרים מיד בקוסמטיקאיות המלחיצות שרוקחות מני משחות פלא מסתוריות שעשויות מעולש ובמבה. וזה למה הדמות ריקו, של קובי מאור, שמוכר לכל בית בישראל מ"סברי מרנן", היא בול בפוני. נדחפנו לצילומי סדרת הפרסומות של סדרת המוצרים "Leo Man" בלאונרדו קוסמטיקס, ודברנו קצת על טיפוח, והרבה על המקום בו הוא בכלל מתאפשר לגברים.


(צילום: ליאור סוויסה)



קובי מאור חשף בפנינו שגדל אצל אמא ספרית, שניסתה עליו את כל מוצרי הטיפוח. אבל מה עם גברים שצריך להכיר להם את העולם הזה?

רוני בר, בעלים ומנכ"ל "לאונרדו קוסמטיקס"  (בשותפות עם אשתו), אמר לנו בפה מלא -  "נכון, הקוסמטיקה היתה חלקת האלוהים של הנשים ואנחנו, הגברים, היינו עם הטורייה והשברייה. אבל העולם השתנה. אתם יכולים להשאר בתחנה, אבל זה עניין שלכם. אני יודע שגברים רבים לא רוצים להשאר בתחנה. הם מחכים להזדמות, למשהו שיהיה קל להזדהות איתו."

 

ומה עושים כדי להנגיש את עולם הטיפוח לגברים? "גבר צריך אסתטיקה קצת אחרת. הוא צריך משהו שיעבוד כאן, עכשיו, מהר, ושלא יבלבלו לו את המח. לא מסכת פנים של 20 דקות, אלא משהו שיעבוד. גבר יעשה ניקוי עמוק, ופילינג, ויעשיר ויזין את העור בשמנים טובים, וכל זה בתהליך קצר. תן לנו 3 דקות, ואנחנו ניתן לך את מקסימום היופי שתוכל להוציא מעצמך."

  

 צפו במאחורי הקלעים של הקמפיין:

 

 


פורסם לראשונה 16/09/2019 14:36

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ליאור סוויסה
"ריקו ביוטי"
צילום: ליאור סוויסה
מומלצים