שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    הכי קרוב למקור: סימילאק ממשיכה לשלוט בתחום התמ"ל

    השנה המשיכה סימילאק לבסס את מעמדה כשחקנית מובילה בקטגוריית התמ"ל, באמצעות שני קמפיינים לקידום "סימילאק Gold" - אשר עוררו את המודעות לבשורת ה-HMO ולחשיבותו להתפתחות התינוק

    בשיתוף Superbrands

     

    כבר למעלה מ-90 שנה שחברת אבוט (Abbott), חברת התרופות ומוצרי הבריאות מהגדולות בעולם, מייצרת ומשווקת את תרכובות המזון לתינוקות (תמ"ל) סימילאק. אבוט מייחסת חשיבות עליונה לתזונה ולבריאות התינוק, ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח של פורמולות מתקדמות, רכיבים חדשניים וטכנולוגיות עבורו. מוצרי סימילאק מפותחים על בסיס מחקרים קליניים.

     

    חברת אבוט שמה לה למטרה לפתח מוצרים חדשניים באיכות גבוהה, בסיוע של למעלה מ-7,000 מדענים ואנשי מחקר ופיתוח ברחבי העולם. אבוט פועלת ב-160 מדינות, ומציעה מגוון מוצרים רחב בתחומי הדיאגנוסטיקה, המכשור הרפואי, מוצרי תזונה ותרופות גנריות.

     

    חלב אם הוא ההזנה הטובה לתינוק, ולכן סימילאק תומכת ומעודדת אמהות שבוחרות להניק, ופועלת להפצת ידע בנושא. במקביל, עבור נשים שאינן מניקות, מספקת החברה מידע מקיף אודות התמ"ל והזנת התינוק. אבוט חוקרת את הרכיבים הייחודיים שהופכים את חלב האם למיוחד, ומפתחת מוצרים שיספקו יתרונות מתקדמים על מנת להעמיד לרשות ההורים תרכובת מזון לתינוקות בטוחה ומוכחת מדעית.

     

    המותג הושק בישראל לפני כ-40 שנה, תחת הסלוגן המוכר, "סימילאק. בגלל המדע".

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

    הסביבה התחרותית

    בשוק התמ"ל בישראל פועלים שלושה שחקנים עיקריים, לצד מותגים פרטיים קטנים יותר של הרשתות הקמעונאיות. השוק פועל תחת רגולציה מחמירה של משרד הבריאות וממשיך לעבור שינויים מבניים ורגולטוריים. סימילאק מתבלט בזכות הפיתוח הקפדני של מוצריו, המבוסס על מחקרים קליניים. בשנה שעברה השיק המותג את "סימילאק Gold", מוצר הכולל את רכיב ה-HMO, הרכיב השלישי בכמותו בחלב אם, ופתח הלכה למעשה קטגוריה חדשה בתמ"ל. בקטגוריית ה-Gold החדשה הצליח סימילאק לייצר מובילות, עם נתח שוק כפול בגודלו מהמוצר המתחרה.

     

    האתגרים השיווקיים

    על רקע השקת "סימילאק Gold", התחדד הצורך של סימילאק לעורר את המודעות בקרב ההורים לבשורת ה-HMO ולחשיבותו להתפתחות התינוק. החברה נדרשה לייצר בידול מובהק בשוק התמ"ל, וללוות את חדירת המוצר במידע מקיף להורים, בלגיטימציה המחקרית הרחבה שמאחוריו, וכן בניסיון המוכח שצברו אמהות מרחבי העולם בשימוש במוצר החדש.

     

    הפתרונות היצירתיים

    על מנת לעמוד באתגר ולייצר מובילות בקטגוריה, יזם סימילאק מהלכים נרחבים להפצת הבשורה של "סימילאק Gold", ולחידוד ההבנה בקרב הורים על תרומתו של רכיב ה-HMO. "סימילאק Gold" נחשב ל"דור החדש" של התמ"ל, וזה הפך למסר המרכזי בקמפיין המשווק את המוצר לצרכנים בשנה החולפת.

     

    "אמהות בוחרות": לאחר השקת המוצר בצפון אמריקה, שם צבר נתח שוק משמעותי, לווה מהלך ההשקה הנרחב בישראל בקמפיין "אמהות בוחרות" - שמטרתו היתה הצגת הניסיון החיובי הנרחב שצברו אמהות מרחבי העולם עם "סימילאק Gold". הקמפיין התמקד ביצירת הזדהות ולגיטימציה בקרב אמהות ישראליות. בסימילאק בחרו בקמפיין המצדד בבחירה אישית, ומציג את הרעיון שהאם יכולה להניק מתי, היכן וכמה שהיא רוצה. במקביל לכך הוצגו יתרונות הרכיב HMO, הקיים באופן טבעי בחלב האם.

     

    גם הפעם, השפה התקשורתית של סימילאק ממשיכה להעניק לאמהות את האפשרות לבחור ב"סימילאק Gold" כמוצר משלים, והן כתרכובת מזון לתינוקות לאמהות שאינן מניקות. עבור שניהם המוצר בטוח לשימוש ומגובה מחקרית.

     

    בנוסף, הקמפיין לווה בפעילות תוכן עשירה וענפה בדיגיטל, אשר הדגישה את חשיבות תרומתה של ההנקה למערכת החיסון של התינוק.

     

    מפלגת התינוקות של סימילאק: כקמפיין המשך למהלך "אמהות בוחרות", התחברו בסימילאק באופן הומוריסטי לשנה הפוליטית הסוערת בישראל, ויצאו ב"מפלגת התינוקות". בקמפיין הדיגיטל שליווה את המהלך רצה לבחירות מפלגת ס.ג (סימילאק גולד) בסיסמה "הורים בוחרים בס.ג.".

     

    בשנה שחלפה מאז ההשקה חיזקו המהלכים את עמדת ההובלה של סימילאק בקטגוריית ה-Gold, עד לנתח הגדול פי שניים מהמתחרה (על פי נתוני סטורנקסט יולי 2019).

     

    סימילאק ()

    תרכובות מזון לתינוקות רגישים

    במקביל מספקת סימילאק פתרונות גם לתינוקות עם רגישויות או צרכים רפואיים מיוחדים. סדרת המוצרים הייעודיים של סימילאק מחזקת את המיצוב המדעי של המותג, ונותנת להורים מענה לכל צורך תזונתי של התינוק.

     

    סימילאק איזומיל – פורמולה צמחית על בסיס חלבון סויה, המעניקה מענה לתינוקות הסובלים מאלרגיה לחלבון חלב פרה.

     

    סימילאק קומפורט - פורמולה עם הרכב מיוחד לעיכול קל, המכילה חלבון מפורק חלקית, סיבים תזונתיים ודל בלקטוז. בשנה החולפת הודגשה נוסחת 4X4 הייחודית של המוצר, המסייעת בבעיות עיכול (גזים, עצירות ושלשול).

     

    סימילאק אלימנטום - פורמולה היפואלרגנית עבור תינוקות הסובלים מאי סבילות או אלרגיה לחלב פרה. הפורמולה מכילה חלבון חלב מפורק באופן נרחב.

     

    סימילאק Spit-up Relief - עבור תינוקות הסובלים מפליטות. מוצר במרקם קל, המוסמך בתוך קיבת התינוק להפחתת פליטות. בשנה החולפת חידדו בסימילאק את המסר התקשורתי לצרכנים, אודות קלות ההכנה ונוחות השימוש במוצר המוכן מיידית ללא צורך בהמתנה.

      

    דברים שלא ידעת על סימילאק:

    השם סימילאק מבוסס על צירוף המילים Similar to Lactation (דומה להנקה).

    Abbott השיקה את סימילאק ב-1925. בשנת 1951 פיתחה את הפורמולה הנוזלית הראשונה מסוגה בארה"ב, לשימוש בבתי חולים.

    סדרת מוצרי סימילאק בישראל כוללת למעלה מ-20 מוצרים, המספקים פתרונות למגוון צרכים, בהם בעיות עיכול של תינוקות.

    אף לא אחד ממוצרי הסדרה של סימילאק מכיל שמן דקל.

    חברת Abbott מפתחת ומייצרת את מוצריה ב-160 מדינות, ומעסיקה כ-103,000 עובדים.

     

    *לתשומת לב, חלב אם הוא המזון הטוב ביותר לתינוק. * 2'FL הוא אחד ממשפחת ה-HMO הקיימים בחלב אם ואינו מופק מחלב אם.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים