שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    טויוטה CH-R (שנים 2017-2019)

    ג'יפון ראשון בגודל בינוני לטויוטה שגם נמכר בישראל. חולק פלטפורמה, מנועים ותיבות הילוכים עם הקורולה האצ'בק. דו"ח רכישת רכב משומש

    קטגוריה: ג'יפונים אופנתיים במיוחד

    דגמים: 5 דלתות, 5 מקומות ישיבה

    טווח מחירים: מ-104 אלף שקל ל-C-HR סיטי היברידי בסיסי מ-2017 ועד 153 אלף שקל ל-C-HR 'קונספט' מאובזר חדש מ-2019 (מחירון לוי יצחק)

     

     (צילום: ניר בן זקן) (צילום: ניר בן זקן)
    (צילום: ניר בן זקן)

    תעודת זהות: ג'יפון ראשון בגודל בינוני לטויוטה שגם נמכר בישראל. חולק פלטפורמה, מנועים ותיבות הילוכים עם הקורולה האצ'בק

    נתונים טכניים: מנוע טורבו-בנזין, 1.2 ליטר (116 כ"ס) ששיווקו כאן הופסק השנה. יחידה היברידית עם מנוע בנזין ומנוע חשמלי (122 כ"ס). שניהם עם תיבה אוטומטית רציפה. הנעה קדמית

    זיהום אוויר: 86-134 גרם CO2 לק"מ, קבוצות זיהום 2 עד 10 מ-15. ההתחמוות הגלובלית לא בגללו

    בטיחות: ציון של 5 מ-5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי, אבל עם 9 כריות אוויר, כולל כרית חזה וצד מאחור, שלא מוצעת בארץ. בטיחות אקטיבית מלאה, כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אקטיבית, תיקון סטייה מנתיב ומעבר אוטומטי לאור גבוה. רמת הגימור הגבוהה כוללת גם זיהוי רכב בשטח מת ורכב חוצה מאחור

    שמירת ערך: ירידת ערך ממוצעת של 15% בשנה לפי לוי יצחק. השוק עירני, בעיקר לדגמים ההיברידיים. עם זאת ה-C-HR הוא דגם שנמכר בעיקר הודות לעיצובו הייחודי, ועשוי להיות רגיש לאופנות מתחלפות. גם ייבוא מקביל של הדגם, במחירים זולים משל היבואן הרשמי, עשוי ללחוץ מטה את מחירי המשומשים

    מה לבדוק לפני שקונים: השימוש ב-waze ובאפליקציות אחרות לא מגיע כסטנדרט, ולא קיים בכל המכוניות שנמכרו כאן. C-HR'ים שהגיעו בייבוא מקביל לא מתקבלים לתוכנית הטרייד-אין של היבואן, ובהמשך לתוכנית הארכת האחריות הרשמית, המאפשרת אחריות של עד 12 שנה על המערכת ההיברידית תמורת 300-600 שקלים לשנה. אבל היום הזה עוד רחוק: מגיע עם אחריות יצרן של 5 שנים או 100 אלף ק"מ למערכת ההיברידית

    למי הוא מתאים: רווקים או מבוגרים שכבר לא צריכים להסיע ילדים בקביעות

    למה כן: מסובב ראשים, בעיקר בדגמים עם הגג השחור. מאובזר היטב, חסכוני מאוד בגרסה ההיברידית שמשיגה 17-19 ק"מ לליטר נאים בחיים האמיתיים. נוח ובעל התנהגות כביש טובה מהטויוטה הממוצעת

    למה לא: מקריב את השימושיות לטובת העיצוב. מושב אחורי חשוך בגלל חלונות קטנים ולא הכי מרווח, בעיקר במרווח הראש. תא מטען - 300 ליטר, פחות מחלק מכוניות הסופר-מיני - קטן מדי לשימוש משפחתי. הנסיעה רועשת, בידוד רעשים לקוי ואופי הפעולה של הגיר הרציף. ההיברידי לא ממש זריז בעקיפות

    למחפשי אלטרנטיבות: קיה נירו היברידי מרווח ושימושי יותר, אך פחות גבוה. קורולה סטיישן הנוכחית היברידית, זולה, מרווחת, שימושית וחסכונית יותר משניהם, למרות שהיא אינה ג'יפון

    השורה התחתונה: אל תסתכלו בקנקן

    ציון: ***

     

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים