שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הבלתי מדולגות

    כולם אוהבים את נרי: הפרסומת שהמיסה אותנו

    איתי זבולון חוזר בעוד דמות קורעת ומטפס לראש מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש ספטמבר. וגם: המשודרגות של כללית, סדרות הרשת של סמסונג ונסטלה, והריקוד של רותם סלע. הפרסומות שהדביקו אותנו למסך

    בשיתוף YouTube

     

    מאפייני הפלטפורמה הם לעיתים קרובות הזדמנות קריאייטיבית של ממש: "תוכלו לדלג על מודעה זו בעוד חמש שניות" - כולנו מכירים היטב את הנוסח, אבל מפרסמים ואנשי תוכן יודעים להפוך את הלימון ללימונדה. כבר בשניות הראשונות של מודעת הפרסומת כדאי ליצור סקרנות אצל הצופים, אבל יותר מזה - להבהיר להם בדיוק באיזה מותג מדובר ובכך להרוויח חשיפה גם במקרים שבהם הצופים בוחרים לדלג על הפרסומת. במדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש ספטמבר, אפשר לראות כמה דוגמאות מוצלחות במיוחד לתוכן שקשה מאוד לדלג עליו.

     

    מדד הפרסומות לחודש ספטמבר ()

     

    את המקום הראשון בטבלה תופס "נרי ממיס התורים" - קמפיין של בנק דיסקונט לקידום שירות VIP בנתב"ג למחזיקי מפתח דיסקונט. לקמפיין גויס איתי זבולון - כוכב רשת שעשה דרך יפה אל המיינסטרים אחרי "יניר האחמ"ש" ו-So-Low ששם את חיפה על המפה באחד הקמפיינים הכי ויראליים שהיו פה. עכשיו הוא הופך לנרי, והתורים הארוכים בנתב"ג הופכים ממטרד לתענוג בקמפיין שזבולון היה מעורב בו ברמת הקריאייטיב.

     

    "הרעיון היה להשיא ערך למחזיקי מפתח דיסקונט - שזה מועדון הלקוחות וההטבות של הבנק", מסבירה יעל ברמק, מנהלת פרסום ותקשורת שיווקית בדיסקונט. "חיפשנו דרך מיוחדת לספר על הבשורה הזו של VIP בנתב"ג, והתוצאות היו מטורפות. רצינו לייצר משהו שונה ואחר, שמספר סיפור. זו פרסומת ארוכה שאנשים באמת צפו בה עד הסוף, בזכות העובדה שהרעיון מאחוריה משוגע קצת, מצחיק ואחר ממה שרגילים לראות".

     

     

    את המקום השני בטבלה תופס קמפיין "משודרגות" של קופת חולים כללית. באמצעות סדרת רשת שמגוללת את סיפורן של שלוש נשים ישראליות מטיפוסים שונים, ושואבת השראה מתוכניות ריאליטי מצליחות, הקמפיין מציג סוגי טיפולים ייחודיים שהקופה מציעה. באלי, סווט ופסיק קורעות מצחוק בכל פרק מחדש, ומצליחות להשאיר את הצופים עד הרגע האחרון.

     

     

    במקום השלישי סדרת רשת נוספת - והפעם של סמסונג, שנועדה לקדם את מכשיר הגלקסי נוט 10. בסמסונג החליטו להפגיש בין המסורת לבין העולם החדש - שחקני טלוויזיה וקולנוע ישבו יחד עם יוטיוברים מוכרים, במטרה ליצור סרטונים מצחיקים במסגרת זמן צפופה במיוחד של חצי שעה בלבד. התוצאות היסטריות, כצפוי, ומונה הצפיות ממשיך לעלות.

     

     

    סדרת הרשת של גלידות נסטלה מתמקמת לה במקום הרביעי, וכן - מדובר כבר בדפוס שמוכיח שסדרות רשת מקוריות הן הדבר החם בעולם הפרסום. ב"אתגר הקראנץ'" יוצאים היוטיוברים אור יעקב ויוני טובים לבצע אתגרים שונים ומשונים במקומות מפתיעים ברחבי הארץ. שלושת הפרקים הראשונים כבר מוכיחים את עצמם, ופרקים נוספים כבר בתנור.

     

     

    את המקום החמישי והאחרון תופס הקמפיין החדש של קסטרו בכיכובה של הפרזנטורית רותם סלע. אחרי שעשו את תל-אביב על גלגיליות, עכשיו סלע מאתגרת את עצמה ואת הצופים עם כוריאוגרפיה מרהיבה לריקוד על עמוד - אחד הטרנדים הכי חמים בשנים האחרונות. וכן, זה נראה מדהים כמו שזה נשמע.

     

     

    מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים, כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאייטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.

     

    בשיתוף YouTube

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים