שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    "פייסבוק ניוז": חדשות בהתאמה אישית

    הרשת החברתית משיקה בארה"ב איזור חדש לצריכת תוכן עיתונאי, בניסיון להדוף את ההפצה הוויראלית של פייק ניוז. על פי ההערכות היא תשלם לגופי תקשורת תמלוגים בסך מיליוני דולרים

    פרויקט "פייסבוק ניוז" יוצא לדרך: הרשת החברתית השיקה במהלך סוף השבוע את איזור החדשות שלה, בו ירוכזו כתבות מגופי תקשורת מבוססים, בהתאמה אישית על-פי תחומי העניין של המשתמשים. בשלב זה מדובר בכלי שרלוונטי למשתמשים בארה"ב בלבד, והוא ישוחרר בהדרגה במהלך הימים הקרובים.

     

    פוסט פייסבוק סלולרי (צילום: shutterstock)
    "פייסבוק ניוז", בחירת העיתונאים(צילום: shutterstock)

     

    "פייסבוק ניוז" פותח במשך חודשים, בין היתר כתגובה לביקורת שסופגת ענקית הטכנולוגיה על חלקה בהפצה הוויראלית של פייק ניוז, וכן על חלקה בשחיקת אמון הציבור במוסד העיתונאי. בחודש האחרון ספגה פייסבוק גם ביקורת נקודתית בעקבות ההצהרה כי לא תבצע בדיקת עובדות על מודעות פוליטיות לקראת בחירות 2020 לנשיאות ארה"ב - הצהרה שעליה נדרש להגן מייסד החברה, מארק צוקרברג, גם בעדותו האחרונה בקונגרס בשבוע שעבר.

     

    על פי הערכות של הוול סטריט ג'ורנל, פייסבוק צפויה לשלם תמלוגים בסך מיליוני דולרים עבור גופי המדיה והחדשות שאיתם היא תעבוד, ושאת הסיפורים

    שלהם תבחר להביא באיזור ה"ניוז" הייעודי. הסיפורים והכותרות ייבחרו עבור פייסבוק על-ידי עיתונאים. משתמשים המנויים עבור גופי תקשורת יוכלו לסנכרן את חשבון הפייסבוק שלהם עם המוי כך שלא ייתקלו בחומת תשלום. בשלב הראשון, אפשר יהיה למצוא סיפורים וכתבות מגופים דוגמת הוול סטריט ג'ורנל, וושינגטון פוסט, באזפיד ועוד.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים