שתף קטע נבחר

בנק הפועלים בודק אפשרות להשקיע ברשת מיניסו

פועלים שוקי הון, זרוע ההשקעות של הבנק, וקרן פנינסולה, במגעים לכניסה לשותפות בזכיינית רשת הגאדג'טים. בעלי הזכיינית מתכננים להשתמש בתמורה להרחבת הפריסה שלה ל-30 סניפים

פועלים שוקי הון וקרן פנינסולה בודקות את האפשרות להיכנס כשותפות במיניסו, הרשת היפנית-סינית לגאדג'טים לבית שבבעלות האחים ניסנוב, ניר יעקובוב וגונן כהן. פועלים שוקי הון היא זרוע ההשקעות הריאליות של בנק הפועלים, וקרן פנינסולה מתמחה באשראי לעסקים בצמיחה.

 

תחרות למיניסו: רשת אקסימי ווג נכנסת לעזריאלי ת"א

מיניסו פותחת סניף ראשון בארץ: מה תמצאו שם ובמה היא שונה מדייסו?

דייסו תופסת תאוצה: תפתח 5 חנויות חדשות

 

בימים אלה הצדדים נמצאים בעיצומה של בדיקה, אבל עדיין אין ודאות שהעסקה אכן תצא לפועל. גונן כהן אישר את המגעים ואמר: "הכנסת שותף נועדה למקסם את הפוטנציאל של המותג באמצעות מימון להרחבת הפעילות והפריסה בישראל, כולל תוכנית להביא לכאן תת-רשתות חדשות של מיניסו כמו מיני הום לעיצוב הבית בקו סקנדינבי".

 

מיאקה ג'וניה, מייסד מיניסו העולמית, בסניף מיניסו בעזריאלי, תל אביב (צילום: דנה קופל)
מיאקה ג'וניה, מייסד מיניסו העולמית, בסניף מיניסו בעזריאלי, תל אביב(צילום: דנה קופל)

מיניסו הושקה לראשונה בישראל לפני שנה. הרשת נמצאת בתהליך פריסה מואץ ופתחה עד כה 14 סניפים, האחרון בבית-שמש. היעד הוא 30 חנויות עד סוף 2020. בנובמבר ייפתח סניף בקניון איילון במקום קמדן שוז, רשת הנעליים שמצטמצמת, וגם בביג פאשן אשדוד. לשם השוואה, רשת דייסו המתחרה, הנמצאת בזיכיון של משפחת חורש והושקה במקביל למיניסו, פתחה עד כה ארבעה סניפים בלבד.

אינפו כלכלה מיניסו ()

על ביצועי מיניסו בישראל אפשר ללמוד מהעובדה שבכנס העולמי האחרון של הרשת זכתה מיניסו ישראל בפרס כאחת מעשר החנויות הטובות ברשת העולמית במונחי פדיון למ"ר, על ביצועי הסניף בקניון עזריאלי, שהפדיון הממוצע שלו הוא מיליון שקל לחודש ובשיאו הגיע ל-1.9 מיליון שקל. מחזור הרשת בישראל מוערך בכ-60 מיליון שקל במונחים שנתיים.

 

פורבס דיווח באחרונה כי האיש העשיר במקסיקו, קרלוס סלים, נכנס כשותף בזיכיון של מיניסו במדינה. חברת 10 סנט הסינית, בעלת וויצ'ט (הווטסאפ של סין), נכנסה לשותפות בחברה האם של מיניסו.

 

המוצרים של מיניסו נמכרים במחירים של 10 שקל עד 69 שקל בממוצע, והקטגוריות הפופולריות שלה בארץ הן גדג'טים דיגיטליים.

 

ביחס לשאלה אם היא אינה חוששת מההאטה בתחום הקמעונאות, אמרה עינת פורטגלי, מנכ"לית הרשת: "השנה הבאה תהיה לא קלה באופנה. מיניסו לא שם. אנחנו יותר בקטע של בילוי וחוויית קנייה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דנה קופל
מיאקה ג'וניה, מייסד מיניסו העולמית, בסניף מיניסו בעזריאלי, תל אביב
צילום: דנה קופל
מומלצים