שתף קטע נבחר

מיצובישי ASX עדכני - החל מ-136 אלף שקל

רכב הפנאי הקטן של מיצובישי נוחת כאן עם מראה מעודכן ויחידת הנעה משופרת. המחיר התייקר ב-2,000 שקלים

מיצובישי מתחילה לשווק את ה-ASX, רכב הפנאי הקטן בהיצע החברה היפנית, לאחר מתיחת פנים נוספת שעבר. מחירו של ה-ASX שהושק לראשונה לפני כעשור יתחיל ב-136 אלף שקלים לגרסת הבסיס ויגיע ל-148 אלף שקלים בגרסה המאובזרת ביותר.

 

 

העיצוב מיישר קו עם הסגנון העדכני של היצרנית וכולל חזית דומה לאקליפס-קרוס, עם סבכה מודגשת ויחידות תאורת לד מפוצלות. כמקובל בקטגוריה, גם מקומם של מגני פלסטיק שחור סביב למרכב ופסי גגון מושחרים לא נפקד.

 

בתא הנוסעים יש כעת מסך מגע גדול יותר ("8 במקום "7, עדיין בהתקנה מקומית ולא מקורי), עיצוב שונה למתגי בקרת האקלים ומושבים האמורים להציע תמיכה משופרת. המידות נותרו זהות לדגם היוצא (267 ס"מ בסיס גלגלים) וגם תא המטען ללא שינוי (393 ליטר).

 

הדגם העדכני משווק כעת בתקינה אירופאית (אמריקאית בקודם) ויאפשר מעתה התקנת וו גרירה שלא התאפשרה ב-ASX היוצא.

 

מיצובישי ASX ()

יחידת ההנעה נותרה 2.0 ליטר בנזין אטמוספרי עם גרסה עדכנית למערכת תזמון השסתומים של מיצובישי (MIVEC) ותפוקה זהה - 150 כ"ס. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה בכיול שונה ושישה יחסי העברה קבועים מראש, עם הבטחה לאופי פעולה טבעי יותר. ההנעה תהיה קדמית.

 

מיצובישי ASX ()

הביצועים נותרו ללא שינוי: 11.7 שניות ל-100 קמ"ש, 190 קמ"ש מרביים אך צריכת דלק של 14.7 ק"מ לליטר, טובה ב-10% מבעבר תודות לתוספת מערכת עצור-סע. כיול מיתלים שונה מבטיח לשפר את התנהגות הכביש והיכולת הדינמית, תוספת חומרי בידוד אמורה להפחית רעשי רוח ודרך.

 

מיצובישי ASX ()

גרסת הבסיס (אינטנס ב-136 אלף שקל) כוללת מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים (חד-אזורית), בקרת שיוט וחישוקי "18 קלים, בעוד גרסת הביניים (אינסטייל ב-139 אלף שקל) מוסיפה מפתח חכם ומראות מתקפלות חשמלית.

 

הגרסה הבכירה (פרימיום ב-148 אלף שקל) מוסיפה ריפוד דמוי-עור חלקי למושבים עם חימום לקדמיים וחלון שמש. אבזור הבטיחות נותר זהה וכולל בלימה אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב ותאורה דינמית. הגרסה הבכירה מוסיפה גם התראת שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים