שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    להזמין ספה בקליק: ביתילי מצטרפת לעולם האונליין

    כשחקנית מובילה בשוק עיצוב הבית בישראל, המשיכה השנה רשת ביתילי בבניית אתר סחר מתקדם, לצד השקת חנות חדשה - B.teen - המתמחה בעיצוב עלית של חדרים לבני נוער

    בשיתוף Superbrands 

     

    רשת הריהוט ועיצוב הבית ביתילי הוקמה בשנת 1986 על ידי משפחת איתני, כמרכז הראשון בישראל לעיצוב הבית. החנות הראשונה נפתחה בפינת הרחובות אבא הלל ובן גוריון ברמת גן. בהמשך התרחבה הרשת עם פתיחת סניפים נוספים, שכל אחד מהם משתרע על שטח של כ-1,500 מ"ר בממוצע. כיום מפעילה הרשת 12 סניפים בפריסה ארצית, מאילת ועד כרמיאל.

     

    ביתילי מעניקה לצרכן הישראלי מענה כולל לעיצוב חלל הבית - החל מרהיטים, דרך אביזרי נוי והום-סטיילינג, כדים, פסלים, תמונות, מפות, וילונות, כריות - וכלה בריהוט משלים דוגמת שידות, מגירות, ויטרינות וספסלים, פתרונות תאורה ומנורות מגוונים, חיפויי רצפה כגון שטיחים ופרקט.

     

    סופרברנדס 2019 ()

    רשת ביתילי מייבאת לישראל מגוון מותגים בינלאומיים, ומציגה קולקציות מתחלפות תדיר. במקביל ממשיכה הרשת לספק ללקוחותיה גם ריהוט בעיצוב וייצור ישראלי, כאשר כ-50% ממוצרי הרשת מיוצרים ומעוצבים בישראל בשלושה מפעלים בבעלותה. הרשת מציעה גם פריטים בהתאמה אישית על פי דרישת הלקוח, תוך הקפדה על איכות וגימור המוצרים. הרשת ממשיכה לשמור על רמת מחירים נוחה, המאפשרת לה לשמור על קהל לקוחותיה הנאמן. למעלה ממיליון משפחות בישראל הכניסו לביתן מוצרים של ביתילי.

     

    הסביבה תחרותית

    הסביבה התחרותית בשוק הריהוט והעיצוב מתאפיינת במספר שחקנים מרכזיים לצד חנויות נישה ורכישות אונליין. רשת ביתילי המשיכה השנה להתפתח גם בתחום זה, ולבדל את עצמה כ-One Stop Shop - רשת המספקת עיצוב מן המסד עד הטפחות, להענקת חוויית לקוח שלמה, כולל שירות עיצוב של מעצבי הבית לשרות הלקוחות בפגישה אישית.

     

    האתגר השיווקי

    האתגר השיווקי שעמד בפני רשת ביתילי השנה היה המשך בידולה מול מתחרותיה, תוך המשך הובלת העשייה בתחום האונליין. בשנים האחרונות עשתה הרשת מהלך מקיף שכלל הנגשת הפלטפורמות הדיגיטליות השונות, והובלת מהלך של חינוך שוק לעבר רכישות אונליין.

     

    הפתרונות היצירתיים

    במהלך השנה החולפת נקטה רשת ביתילי מספר מהלכים שביססו את מעמדה כרשת עיצוב והום סטיילינג המספקת מגוון רחב של פתרונות ללקוחותיה:

    בניית אתר סחר - כחלק מהתפיסה האסטרטגית של הרשת שמטרתה לספק מענה כולל ללקוחותיה, החלה השנה ביתילי בבניית אתר אונליין מתקדם - הראשון מסוגו בארץ. הקהל הישראלי מעדיף לרכוש ריהוט בחנויות עצמן, בשל המחירים הגבוהים יחסית בקטגוריה, מחירי ההובלה והעובדה שמדובר במוצרים גדולים פיזית.

     

    בנוסף, חלק ניכר מהצרכנים מעוניינים לחוש את המוצר ולבחון מקרוב את הנוחות והאיכות, במיוחד כאשר מדובר במערכות ישיבה, מיטות ועוד. האתר החדש

    יאפשר ללקוחות להגיע לחנויות ולהתרשם מהמוצרים השונים, לסמן לעצמם את המוצרים בהם הם מעוניינים, ולקבל הצעת מחיר. בשלב מאוחר יותר, בביתם, יוכלו הלקוחות להיכנס לאתר להקליד את הצעת המחיר שקיבלו ולבצע הזמנה לפי המוצרים אותם סימנו לעצמם. הלקוחות יכולים לגרוע מהרשימה או להוסיף לה מוצרים כראות עיניהם.

    הלקוחות ייהנו באתר ממגוון המוצרים הקיים בחנויות הפיזיות של הרשת, כמו גם מאיכות השירות והמקצועיות הגבוהה לה מחויבת הרשת.

     

    השקת חנות B.teen - בשנה החולפת השיקה רשת ביתילי חנות חדשה - B.teen - המתמחה בעיצוב חדרים לבני נוער. ההשקה מאפשרת לרשת להרחיב את סל הפתרונות העיצוביים שהיא מספקת לכל חללי הבית.

     

    B.teen, מציעה מגוון רחב של פריטים לעיצוב והלבשת סביבת המגורים של בני נוער וצעירים (טווח גילאים 21-16) הכוללים ריהוט, תאורה, אקססוריז וגאדג'טים, ומעניקה במה למעצבים ישראלים צעירים בתחומי הלייף סטייל.

     

    החנות מביאה לידי ביטוי קונספט המאפשר להתאים לכל נער או נערה חדר אידיאלי בהתאמה אישית. בזכות ייצור עצמי, מציעים ב-B.teen את היכולת לבצע שינויים והתאמות אישיות ובכך מעניקים למרחב האישי של בני הנוער משמעות חדשה עם התאמה לטרנדים המשתנים ומאפייני הדור. החנות גם משמשת מקום מפגש לבני נוער הודות ל-Teen - בית קפה הפועל במתחמה.

     

    העמקת שיתוף הפעולה עם מעצבים ואדריכלים - השנה הרחיבה ביתילי את פעילותה בשת"פים עם מעצבים ואדריכלים. במסגרת זו מקדמת ביתילי מפגשים מקצועיים, סדנאות ומפגשים חווייתיים ואף ביקורים במרכז הלוגיסטי של החברה, להעמקת הקשר ושיתוף הפעולה המקצועי. בכל אחד מסניפי הרשת קיים מנהל צוות אשר ממונה על תהליכי העבודה המשותפת עם בעלי המקצוע. ביתילי מציעה למעצבים מסע לקוח שלם, בו כל תהליכי העיצוב נעשים מול חנויות הרשת, החל מתוכנית העיצוב ועד לסיום התהליך, ללא צורך בספקים נוספים. המעצבים זוכים לליווי צמוד לאורך כל הדרך ונהנים גם ממוצרים בהתאמה אישית. גם בזירה השיווקית, ממשיכה ביתילי להעניק למעצבים את הבמה כפרזנטורים מתחלפים של הרשת ומקיימת גם פרויקטים מצולמים משותפים.

     

    Home Staging - תחום הלבשת הדירות למכירה, אליו נכנסה הרשת לפני כשנה, הולך ותופס תאוצה. מדובר בתהליך המסייע בהנגשת נכסי נדל"ן יוקרתיים לקונים פוטנציאלים. בישראל, ביתילי מציעה את השירות ביחד עם מעצבת הפנים מאי פולק, והוא משווק תחת השם MAYWAY. ביתילי ופולק עובדות מול קבלנים ובעלי נכסי יוקרה, ומלבישות חללים מרכזיים בנכס בריהוט של ביתילי ובפריטי עיצוב משלימים.

     

    עיצוב והלבשת מלונות הבוטיק - לצד פעילותה מול לקוחות פרטיים ובעלי מקצוע, ביתילי ממשיכה למצב את עצמה כמובילה בתחומה בפתרונות עיצוב והלבשה למלונות בוטיק. השנה המשיכה הרשת להעמיק את שיתופי הפעולה שלה עם מעצבים בולטים בתחום, ובין השאר עיצבה והלבישה את מלון הבוטיק לייטהאוס החדש שנפתח ביפו. יכולות הייצור הנרחבות של ביתילי - לה מפעלים בישראל, הודו, סין, אינדונזיה, פולין ואיטליה - מאפשרות לה לספק למלונות הבוטיק מעטפת פתרונות כוללת, החל מעיצוב הרהיטים ללובי ולחדרי האירוח, דרך חיפויי השטיחים והפרקטים ועד אבזור וגופי תאורה.

      

    דברים שלא ידעת על ביתילי

    • ביתילי היא הרשת הראשונה בארץ המתמחה בתחום עיצוב הבית. משנת 1986 היא מציעה בסניפיה מגוון רהיטים, שטיחים, פרקטים, כלי בית, אבזור ותאורה.
    • ביתילי הייתה הראשונה בארץ שהשתמשה במושג Mix&Match בסידור הסניפים.
    • ביתילי הביאה לארץ את הטרנד החדש של Home Styling והייתה הראשונה להשתמש במושג וליישם אותו.
    • ביתילי היא הרשת הראשונה המציעה שירות Custom Made מלא למעצבי מלונות בוטיק.
    • ביתילי אימצה ערכי עיצוב בינלאומיים בהשקת שירות ה-Home Staging, המוצע לנכסי יוקרה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ביתילי
    סופרבראנדס האנשים מאחורי המותג
    אביב איתני, מנכ"ל
    מיכל פארי, סמנכ"ל סחר
    יובל חן, סמנכ"ל מכירות ותפעול
    ליטל צרפתי חזן, מנהלת שיווק
    מומלצים