שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    תדיראן: מביאים את בשורת המיזוג לכל העולם

    תדיראן עשתה השנה מהלך אסטרטגי דרמטי, שכלל פיתוח והשקה של סדרות מוצרים חדשניים, הטמעת טכנולוגיות חדשניות והפיכת החברה לבינלאומית. בנוסף עברה החברה מיתוג ומיצוב מחדש כמותג פרימיום להמונים, והושק קמפיין בהובלת השחקן זוכה האוסקר מורגן פרימן תחת הקונספט "תדיראן - שולטים במזג האוויר"

    בשיתוף Superbrands

     

    תדיראן הוקמה בשנת 1962, בבעלות משותפת של תאגיד כור ההסתדרותי ומשרד הביטחון. לאורך השנים ייצרה החברה מקלטי רדיו לרכב, טלוויזיות, סוללות, מקררים, מזגנים, מערכות תקשורת ועוד. בעקבות תהליך הפרטת כור עברה תדיראן לבעלות פרטית, ובשנת 2002 נמכרה לחברת מיזוג האוויר הגדולה בעולם - Carrier. במהלך שנות פעילותה בארץ הנחילה Carrier שיטות עבודה אמריקניות מתקדמות בחברה, והעמיקה את הניסיון הבינלאומי של תדיראן. בשנת 2010 רכש את חברת תדיראן משה ממרוד, בזמנו הבעלים של חברת קריסטל.

     

    תדיראן עוסקת כיום בפיתוח, ייצור, שיווק, הפצה, ייצוא ושירות למערכות מיזוג אוויר לשוק הביתי, המסחרי והתעשייתי, ומחזיקה במרכז פיתוח וייצור בעפולה, הנחשב למתקדם במזרח התיכון ולאחד מהמובילים בתחום בעולם. תדיראן מעסיקה כ-400 עובדים, כולל מערך שירות לקוחות ותמיכה טכנית In House לכל מוצריה. החברה פועלת בעיקר בשוק המקצועי - קבלנים, יזמים, אדריכלים, מהנדסים, מנהלי רכש ותחזוקה, סיטונאים ומתקינים - כאשר האחרונים מהווים את החוליה המקשרת לצרכן הסופי. בנוסף, החברה משווקת את מוצריה גם לחנויות החשמל.

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

    הסביבה התחרותית

    שוק מיזוג האוויר מתאפיין בתחרות עזה, מורכבת ויקרה בין השחקנים בו. התחרות דורשת מהחברות חדשנות, יצירתיות, ועבודת שטח. שוק המיזוג מתמקד בשנים האחרונות במזגנים קטנים יותר, ובנטיית הצרכנים להחליף מזגן ישן בחדש - תוך חיפוש פתרונות זולים ומתקדמים מבחינה טכנולוגית.

     

    במקביל מושפעת הקטגוריה מהמתקינים, אותם בעלי מקצוע אליהם פונים הצרכנים – שממליצים על מותג מזגנים, ולרוב צריכים לגיטימציה להמלצה על מזגן יקר ואיכותי יותר כמו תדיראן. זהו קהל יעד שדורש עבודה קרובה, מתחשבת ומקצועית לאורך זמן, תוך דגש על שירות. השנה נכנסו גם מתחרים חדשים לקטגוריה, אשר מסתמכים על עוצמת המותג שלהם מקטגוריות החשמל האחרות.

     

    כמעט כל השחקנים משקיעים סכומי כסף גדולים בפרסום, באופן שמקשה על היכולת להדגיש את היתרונות של המוצרים.

     

    האתגר השיווקי

    האתגר השיווקי המרכזי עמו מתמודדת תדיראן הוא הצורך לייצר ולתקשר מותג שמצליח לגבות פרמיה כספית אמיתית על כל מזגן, תוך ייצור גאווה ברכישה עבור הלקוחות. בתדיראן מקפידים לייצר תדמית של מותג פרימיום אמין להמונים ולשמור על עמדת הובלה בשוק תחרותי ומאתגר.

     

    הפתרונות היצירתיים

    תדיראן חיזקה השנה את עמדת ההובלה בשוק מיזוג האוויר, באמצעות נוכחות שיווקית חזקה, הרחבת ושיפור הפתרונות ללקוחותיה, והמשך השקעה בפיתוח מוצרים חדשים תוך הבלטת הטכנולוגיות המתקדמות שלה, ומהפכה בשירות שהפכה את המותג למוביל שוק.

     

    לוגו ושפה פרסומית חדשה. השנה השיקה החברה שפה תקשורתית חדשה, הכוללת לוגו חדש וקמפיין בינלאומי. המהלך התבסס על אסטרטגיה שיווקית המדגישה את היותה של תדיראן חברת פרימיום להמונים. את הקמפיין נבחר להוביל השחקן זוכה האוסקר מורגן פרימן והוא מהנרחבים ביותר שנעשו בשוק הישראלי, תחת הסלוגן "תדיראן – שולטים במזג האוויר".

     

    במקביל, ממשיכה החברה לחזק את שליטתה בתערוכות מקצועיות שונות ברחבי העולם, עם נוכחות בולטת ברבות מהן.

     

    פיתוחים בשירות. השנה המשיכה תדיראן להשקיע בשירות, בלוגיסטיקה, בהנדסה והפיתוח, מתוך מטרה לחזק בקרב הצרכנים את הביטחון כי הם בחרו במוצרים הטובים ביותר.

    תדיראן ()
     

    בגזרת השוק המקצועי קיצרה תדיראן משמעותית את זמני המשלוחים, הודות לשני מרכזים לוגיסטיים בצפון ובדרום.

     

    החברה המשיכה לחזק את ערוצי השירות הדיגיטליים על מנת לספק מענה כולל ללקוחותיה, טלפון, מייל או ניהול שיחה עם נציג באמצעות הוואטסאפ. במוקד הטלפוני מתחייבת החברה למענה בתוך 30 שניות. בנוסף, בקיץ מרחיבה החברה את מוקד התמיכה גם לשעות הלילה.

     

    השנה השיקה החברה אפליקציה חדשה המיועדת למתקינים - תדיראן Force. האפליקציה מספקת נגישות למידע עדכני, מדריכי התקנה ועדכונים, ומאפשרת להזמין חלפים, לדווח על תקלות ולקבל תמיכה טכנית אונליין.

     

    הרחבת פעילות. כחלק מהאסטרטגיה של הפיכת תדיראן לחברת פרמיום להמונים, הקימה השנה החברה חטיבה מסחרית חדשה - תדיראן תע"ש. חטיבה זו נוצרה מרכישת קבוצת פח תע"ש העוסקת במיזוג וטיפול בטכנולוגיות אוויר במגזר המסחרי והתעשייתי.

     

    השתלבות בפרויקטים יוקרתיים. תדיראן הובילה בשנה החולפת פרויקטים נבחרים ויוקרתיים בארץ ובעולם, בהם מיזוג מעונות הטכניון, מיזוג מבנה מסווג בתע"ש, מיזוג בית מלון אסטרל ויליג' באילת ועוד. מוצרי תדיראן עשו דרכם אל עשרות מדינות, והגדילו את שווי השוק של המותג.

     

    תדיראן Supreme: סדרת מזגנים עיליים המשלבת עיצוב חדשני עם תכונות מתקדמות. המזגן בעל עיצוב אליפטי בצבע שנהב וכולל Wi-Fi מובנה לשליטה מרחוק, מנוע שקט בעל 7 מהירויות, דירוג אנרגטי A לחיסכון בחשמל ועוד.

     

    תדיראן Connect: תדיראן נכנסה לתחום ה-IoT (Internet of Things) ופיתחה פתרון לחיבור המזגנים שלה לענן. החברה הפכה לחלוצה בתחום, בכך שבנתה מערכת המאפשרת שליטה מרחוק באמצעות אפליקציה. המערכת אף יודעת לקשר בין המזגן, הלקוח ומוקד השירות, ולהתריע במקרה של תקלה.

     

    תדיראן Inverter Next: טכנולוגיה חדשנית שהוכנסה למזגני האינוורטר, וכוללת כרטיסי פיקוד אלקטרוניים בעלי רכיבי חומרה משופרים ואמינים ותוכנת הפעלה משוכללת. הטכנולוגיה מותאמת לשוק בישראל ומספקת אמינות ותחזוקה קלה.

     

    תדיראן Inviz: טכנולוגיה פורצת דרך ופטנט בלעדי, המאפשרת לשמור על חזותו של הבניין באמצעות יחידת עיבוי קומפקטית. היחידה ניתנת להתקנה בחללים קטנים, מרפסות שירות, עליות גג, פיר בדופן מעטפת המבנה, חניונים ועוד.

     

    דברים שלא ידעת על תדיראן

    בצריף של דוד בן-גוריון בשדה בוקר מותקן מזגן חלון של תדיראן.

    לתדיראן מפעל פיתוח וייצור מזגנים כחול לבן בעפולה.

    לתדיראן יש מעבדות פסיכומטריות מתקדמות לבדיקת מעטפת ביצועי המזגנים.

    כל מזגן של תדיראן נבדק בבקרת איכות קפדנית במפעל הייצור טרם שליחתו ללקוח.

    מדי שנה מקיימת תדיראן הדרכות מקצועיות לכ-4,000 מתקיני מזגנים.

    ברבות מבירות העולם ניתן למצוא מזגני תדיראן בני 20 שנה שעדיין פועלים, בהן מוסקבה, פריז, בואנוס איירס, מדריד ועוד.

    זו השנה הרביעית בה תדיראן היא נותנת החסות הראשית למועדון הכדורגל הפועל תדיראן באר-שבע, ומלווה את הג'ודוקא אלוף העולם, שגיא מוקי.

    תדיראן עברה למשרדי הנהלה חדשים בנראות מרעננת וצעירה, הכוללים אולם תצוגה ענק, גן אירועים, אולמות הדרכה ועוד.

    כמות לא מבוטלת מעובדי החברה עובדים בה עשרות שנים, כאשר חלק מעובדיה בעלי וותק של למעלה מ-30 שנה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    תדיראן
    סופרבראנדס האנשים מאחורי המותג
    נופר ממרוד, סמנכ"לית שיווק
    מומלצים