שתף קטע נבחר

איך מעצבים את הבית אונליין?

במקום לעבור בין חדרי תצוגה, צרכנים רבים מעצבים את ביתם עם פריטים שנרכשו ברשת. לפניכם כמה המלצות שיסייעו בעניין

 

בשיתוף שופרסל אונליין 

 

בשנים האחרונות תחום הקניות ברשת התבסס והתרחב וכיום ניתן למצוא בו כמעט הכל: ממכשירי חשמל ומוצרי מזון עד לחבילות נופש, גאדג'טים ועוד. בתוך רשימה זו ההולכת וגדלה ניתן להבחין בענף שנהנה מפריחה מחודשת הנובעת משינוי תפיסתי נרחב – עולם עיצוב הבית.

 

כיום, יותר ויותר גולשים בוחרים ברשת האינטרנט כאמצעי לעיצוב וחידוש ביתם ומוותרים על ההליכה הפיזית וההתבוננות בחדרי התצוגה וחלונות הראווה. כיצד ניתן לעשות בחירה מושכלת במינימום טעויות שגם תבוא לידי ביטוי בהוצאה הכלכלית?

עיצוב הבית אונליין (באדיבות שופרסל אונליין, צילום: סיון מויאל)
(באדיבות שופרסל אונליין, צילום: סיון מויאל)
 

"עיצוב הבית הוא תחום שנורא חשוב שיתבצע לאט ובשלבים ופה בעצם נכנס היתרון של קניות אונליין", אומרת חגית גולדפרב, מנהלת מסחרית בשופרסל אונליין, "כשאנחנו רצים לקניון ודוחסים הכל ליום אחד, אנחנו תמיד נכנסים ללחץ ובעצם קונים את כל החלל במקום אחד, דבר היוצר מראה של סטים בבית, ממש כמו חדר תצוגה.

 

"הקנייה באינטרנט בנחת עם כוס הקפה מול המחשב מאפשרת לנו לעשות את זה בשלבים – לקחת את הזמן, לשוטט כל ערב בעוד אתר ועוד אתר עד איתור מותג שאנחנו מתחברים אליו, וכך לשלב מספר קווי עיצוב שונים על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר".

 

עם זאת, מדגישה גולדפרב שלא צריך להימנע משילוב מוצרים בעלי קו עיצובי זהה: החוכמה היא לדעת כיצד לעשות זאת מבלי ליפול לשבלוניות מיותרת, ופה לדבריה נכנס יתרון נוסף של הקנייה ברשת.

עיצוב הבית אונליין (באדיבות שופרסל אונליין, צילום: סיון מויאל)
(באדיבות שופרסל אונליין, צילום: סיון מויאל)
 

"אתרים בדרך כלל מגדירים קו עיצובי מסוים תחת סדרה – מגוון פריטים המאוגדים תחת אותה כותרת עיצובית", מסבירה גולדפרב, "כשהלקוח לוחץ על סינון על פי סדרה שהוא אוהב, הוא מקבל את קו המוצרים השלם התואם לאותה סדרה. זאת על מנת להקל על הלקוחות ולעזור להם להביא לידי ביטוי קו עיצובי מסוים. כמובן שיש לעשות זאת במינון נכון על מנת לא ליצור את בעיית 'הסטים' בבית".

 

תהליך החיפוש גם הוא קריטי להצלחת הקנייה ויש לתכנן אותו מראש. "עדיף לחפש אתרים שמשלבים כמה עולמות תוכן שונים - למשל כלי בישול, טקסטיל, נוי, ריהוט בית ועוד", אומרת גולדפרב, "זה מקל על הקנייה כי יש לך מקום בו תוכל למצוא מגוון שלם של עולמות תוכן. בנוסף, כשיש אפשרות לסנן אותם על פי קו עיצובי שמחבר בין כל העולמות האלה - הקנייה הופכת לפשוטה יותר".

 

אם בעבר נהגנו להתחדש בפריטים לבית מתוך כוונה שהם ישרתו אותנו שנים רבות, היום המצב הוא שונה, לפחות בגזרת האקקסוריז. כאן, תעוזה בהחלט תניב תוצאות מספקות יותר.

חגית גולדפרב שופרסל אונליין לשימוש הכתבה בלבד (צילום: סיגל שגב)
חגית גולדפרב(צילום: סיגל שגב)
 

"אני ממליצה להיות יותר זהירים עם מוצרים קבועים כמו ספה או שולחן בהם עדיף ללכת על אלמנטים יותר קלאסיים, ואפילו להשקיע יותר מבחינה תקציבית - לעומת זאת בגזרת האקססוריז מומלץ מאוד לגוון", מדגישה גולדפרב, "טרנדים משתנים באופן מהיר, ובנוגע לאקססוריז שנמצאים ליד הפריטים הקבועים זה המקום להיות נועז. מוצרים אלה יכולים לשנות את כל האווירה בבית, ולתת תחושה של חידוש ורעננות במחירים מאוד אטרקטיביים".

 

בעידן בו לפעמים קנייה ברשת מסתיימת במפח נפש גדול, חשוב להיערך מראש. פעולה פשוטה כמו מעבר על פרטי המוצר טרום הקנייה תסייע לכם ליהנות מראש שקט בזמן שאתם מחכים למשלוח. "חשוב לבדוק את מידותיו של המוצר, את החומר ממנו הוא יוצר וכמובן להכיר את החלל בו הנכם מעוניינים למקם אותו", מסבירה גולדפרב, "אתרים היום מגישים מפרט מלא לכל פריט, ועלינו לבדוק שהמפרט תואם את הצרכים שלנו: האם השולחן בגודל או בגובה הנכון, האם הוא מיוצר מחומר מספיק עמיד לסביבה בה הוא ממוקם? את כל זה יש לקחת בחשבון לפני הקנייה".

 

ומה קורה במצבים בהם טרם התבצעה החלטה ואנו מחפשים השראה? גולדפרב: "יש היום המון רשתות חברתיות, שמאפשרות לך לקבל המון השראה. זה עוד יתרון של הקנייה ברשת – ניתן לשבת ולשוטט לפני שקונים, ועל ידי מילת חיפוש אחת לקבל עולם ומלואו.

 

"בנוסף, עולם עיצוב הבית מסתמך הרבה על עולם האופנה. שיטוט באתרי אופנה יכול ללמד הרבה על טרנדים בעיצוב הבית, אז שווה גם להיעזר בהם".

 

 

בשיתוף שופרסל אונליין

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
באדיבות שופרסל אונליין, צילום: סיון מויאל
באדיבות שופרסל אונליין, צילום: סיון מויאל
מומלצים