צילום: קמרון ג'יימס ווילסון

אוסף פיקסלים עם המון עוקבים: איך הפכו דמויות וירטואליות לדוגמניות המצליחות בעולם?

ליל מיקלה עוררה סערה בגלל נשיקה לסבית עם בלה חדיד, שודו גראם כיכבה בפרסומת למותג של ריהאנה ולילה בלו נחשבת לאחת הנשים המשפיעות במזרח התיכון. שלושתן אושיות רשת ודוגמניות מצליחות, יש להן מאות אלפי עוקבים, ואף אחת מהן לא קיימת במציאות - הן רק אוסף של פיקסלים שנראה כמו הדבר האמיתי. עכשיו קמרון ג'יימס ווילסון, האיש שמאחורי סוכנות הדוגמנות הווירטואלית, מסביר בראיון למה יום אחד גם לקים קרדשיאן תהיה כפילה דיגיטלית


premuim_image

כתבה זו זמינה רק למנויי +ynet - שנהנים מגישה מלאה לפרשנויות, לראיונות בלעדיים, לכתבות ולטורים של מיטב כותבי ynet ו"ידיעות אחרונות"

כבר יש לכם מינוי? התחברו

הצטרפו עכשיו - החודש הראשון עלינו
רוצים לראות מה יש לנו להציע?