שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    גם בלי אלכוהול, הבירה של Heineken מנצחת

    Heineken מביאה לישראל עוצמה בינלאומית באמצעות שלוש פלטפורמות עיקריות: משחקי ליגת האלופות, פסטיבלי מוזיקה אלקטרונית ועלייה של טרנד גלובלי מוביל - בירה ללא אלכוהול, במסגרת זו, השיק המותג את Heineken 0.0

    בשיתוף Superbrands 

     

    מותג הפרימיום Heineken הוקם בשנת 1864 על ידי צעיר הולנדי בשם ג'רארד אדריאן היינקן שרכש את מבשלת הבירה הגדולה ביותר באמסטרדם כשהיה בן 22 בלבד.

     

    תוך מספר שנים הצליח היינקן להכפיל את מכירות המבשלה. תשע שנים לאחר הרכישה, רקח היינקן נוסחה חדשה לבירה שהורכבה ממים, לתת וכשות – המוכרת לנו עד היום כבירת Heineken. 

     

    המבשלה ייצרה מאז הקמתה מיליארדי ליטרים של בירה הנמזגים ב-192 מדינות ברחבי העולם. Heineken מקפידה לשמר את המתכון המקורי כבר למעלה מ-150 שנה, כחלק מערכי המותג המזוהים עם איכות ובינלאומיות. מותג הבירה הבינלאומי הגיע לישראל ב-1992, מאז הוא משווק על ידי טמפו.

    Heineken ()
     

    הסביבה התחרותית

    Heineken היא בירת לאגר בהירה המובילה בסגמנט הפרימיום בקטגוריית הבירות ובעלת נתח של כ-10% בשוק החם. כמו כן, המותג החדש - Heineken 0.0 הינו החלוץ והמוביל בסגמנט הצומח של בירה ללא אלכוהול.

     

    שוק הבירה בישראל ממשיך להתפתח בקצב מהיר, ההיצע עולה עם שלל מותגים בינלאומיים ומקומיים וזירת התחרות הופכת לצפופה. לצד זה, הרגולציה הנוקשה בתחום האלכוהול בישראל מטילה מגבלות רבות על משווקי בירות ומתירה להם להיעזר רק בערוצי תקשורת שיווקיים ספורים.

     

    האתגר השיווקי

    האתגר המתמשך של Heineken הוא לשמור על מעמדו המוביל בסגמנט הפרימיום ולהמשיך לחזק את מיצובו הבינלאומי בשוק הישראלי לצד התחרות הגוברת. גם השנה, הוסיפה Heineken להרחיב את עולמות התוכן של המותג, להעמיק את הקשר בין המותג ללקוח, להנגישו לקהלים חדשים דרך פתרונות יצירתיים מחוץ לעולמות המדיה המסורתיים ולהביא לידי ביטוי את הייחודיות והעוצמה של המותג, זאת תוך שימוש בפלטפורמות בינלאומיות והתאמתן לקהל הישראלי.

     

    הפתרונות היצירתיים

    גם השנה ממשיך מותג Heineken ביצירת חיבור לעולמות תוכן התואמים את ערכיו, ובראשם משחקי ליגת האלופות, מוזיקה אלקטרונית בינלאומית וחדשנות מוצרית התואמת לטרנדים הבולטים בעולם בתחום הבירה. זאת בכדי לייצר מסע לקוח שלם, להעמקת הזדהות עם ערכי המותג - איכות ובינלאומיות.

     

    כוכבי ליגת האלופות - בישראל. כבר שנים רבות שמותג Heineken הוא נותן החסות הראשי לליגת האלופות, בשל החיבור לליגה ולערכים שאותם היא מייצגת. בישראל מארח המותג, זו השנה השלישית, את הכוכבים הגדולים ביותר של מפעל הכדורגל היוקרתי לדורותיו. לאחר שבשנים האחרונות הביאו לישראל אגדות כדורגל כמו רונאלדיניו הברזילאי, לואיס פיגו, קרלס פויול ודווייט יורק, אירח המותג השנה את שני כוכבי הכדורגל האיטלקים של יובנטוס - אלסנדרו דל פיירו ואנדראה פירלו.

     

    לקראת הגמר, הובילו דל פיירו ופירלו את הפעילות של Heineken, שבמהלכה אירחו שני אירועי צפייה גדולים במשחקי הליגה בהשתתפות האוהדים הישראלים. שני האירועים עוררו עניין גדול במדיה ובקרב חובבי הספורט הישראלי, ואפשרו לאוהדים לפגוש את הכוכבים הבינלאומיים ולקחת חלק בחוויה ייחודית.

     

    Heineken מתחבר לפסטיבלי המוזיקה הגדולים בעולם. כחלק מהמיצוב של המותג וחיזוק העוצמה הבינלאומית שלו, המשיך גם השנה Heineken את החיבור

    לעולם המוזיקה האלקטרונית הבינלאומית. זאת, באמצעות מגוון חסויות לאירועי מוזיקה מובילים מרחבי העולם, כשבראשם הפסטיבל ההולנדי DGTL, שהתארח בישראל זו השנה השלישית ברציפות. החיבור לעולם תוכן זה הוכיח את עצמו באפיון ושיווק יצירתיים וגם בהעמקת הקשרים עם קהל היעד. במסגרת הפעילות, העניק המותג חסות להופעות של תקליטנים מובילים מרחבי העולם המגיעים לנגן במועדונים ופסטיבלים בישראל. שיתוף הפעולה עם בר רומנו התל אביבי המשיך גם הוא, בהענקת במה למוזיקאים ותקליטנים מובילים בזירת המוזיקה האלקטרונית הבינלאומית.

     

    השקת Heineken 0.0. בירה ללא אלכוהול היא מהטרנדים הצומחים ביותר בעולם. מדובר בקטגוריה חדשנית המשלבת את הטעם המוכר של הבירה, רכיבים טבעיים וערך קלורי מופחת – וללא אלכוהול. כחלק מהחיבור למגמה העולמית, השיק במהלך השנה האחרונה המותג את Heineken 0.0 בישראל, שמספקת מענה לאוהבי הבירה שאינם יכולים או מעוניינים לצרוך אלכוהול.

     

    על מנת לעמוד בסטנדרטים המחמירים של Heineken ולספק את אותו הטעם ואותה רמת איכות בבירה נטולת אלכוהול, Heineken 0.0 מבושלת בשיטת ייצור ייחודית ונוסחה מקורית שפותחה על ידי הברומייסטר הראשי של המותג העולמי.

     

    הבירה עשויה מרכיבים טבעיים ומכילה 69 קלוריות בלבד, בבקבוק של 330 מ"ל (21 קלוריות ל-100 מ"ל). המותג החדש זכה להצלחה גדולה במדינות בהן הושק, וגם בישראל זכה להתנסות רחבה בקרב קהלים מגוונים, שמעוניינים ליהנות מבירה גם בסיטואציות שלא מתאים או לא רצוי לצרוך בהן אלכוהול – במהלך יום העבודה, לפני נהיגה, לפני אימון ספורט ועוד. השקת המוצר לוותה ע"י קמפיין חשיפה משמעותי לקהל הרחב לצד קמפיין מטורגט לקהלי יעד מפולחים לחינוך שוק ייעודי לכל סגמנט.

     

    דברים שלא ידעת על Heineken

    הבירה של המותג נמכרת ב-192 מדינות בעולם.

    הנוסחה המקורית לייצור Heineken לא שונתה מימיה הראשונים של המבשלה, והיא מבוססת על שמרים, שפותחו על ידי אחד מתלמידיו של המדען הצרפתי לואי פסטר.

    הכוכב שבלוגו Heineken הוא הסמל של גילדת מבשלי הבירה מהמאה ה-19.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים