שתף קטע נבחר

"לוחצים על כפתור והמוצר מגיע"

הוא לא קנה בקניונים כבר שנים, משוטט ומחפש דילים אונליין כמעט כל יום ומוציא אלפי שקלים בחודש. פרופיל של צרכן רשת

בשיתוף שופרסל אונליין

 

ראש השנה, סוכות, פסח או שבועות – החג שבאמת הופך את קים גדקר למאושר הוא חג הקניות הגדול של חודש נובמבר, אליו הוא מתאווה חודשים שלמים – עוקב, בודק, אוסף, ומשווה מחירים. כל זאת לקראת מבול המבצעים, ההנחות וההטבות שמומטר על הרשת בתקופה זו של השנה.

 

"אני מוציא בין 2,000 ל-3,000 אירו לחודש", מתוודה קים, בן 30. "אני קונה בדרך כלל הלבשה תחתונה, בגדי ים וספורט, אקססוריז, נעליים, מוצרי חשמל, בעצם הכל", הוא אומר בחיוך. "מגיל 23 בערך אני לא קונה בקניונים ולא הולך לחנויות, אך ורק מהרשת".

 

כיום הוא אמנם צרכן למוד ניסיון אשר יודע לתעל את יתרונותיה של הקנייה ברשת לרכישה משתלמת יותר, אך אז, בימים שהקנייה ברשת עוד לא הייתה פופולארית כמו שהיא היום, גם הוא פחד לעשות את הצעד הראשון.

  ()
קים גדקר
 

"גלשתי באינסטגרם, ראיתי פרסומת של דוגמן שמפרסם תחתונים ורציתי לקנות את הדגם", הוא משחזר, "בהתחלה פחדתי מהאינטרנט, חששתי להשאיר את הפרטים האישיים שלי. רק כשראיתי שזה אתר בינלאומי שהמון אנשים רכשו ממנו מילאתי את פרטי האשראי. זו הייתה בעצם הקנייה הראשונה שלי ברשת".

 

אותה קנייה הייתה עתידה לשנות את הרגלי הקנייה של קים, או לפחות את האופן בו הוא מבצע אותם. כאשר החבילה הגיעה מספר ימים לאחר מכן באותו רגע נפלה ההבנה.

 

"אתה לוחץ על כפתור והמוצר אצלך טאק-טאק תוך 3 ימי עסקים", הוא מסביר, "הכל מסודר – יש לך את רשימת ההיקפים והמידות, הבד ממנו עשוי הבגד. ברגע שהתוודעתי למהירות, לנוחות וכמובן לזמינות של מענה בלי יותר מדי כאב ראש, פתאום חשבתי כמה זמן בזבזתי בקניונים, במעבר מחנות לחנות".

 

הוא משוטט ברשת על בסיס כמעט יומיומי בחיפוש אחר דילים ומבצעים. "בכל שעה פנויה שיש אני נכנס לאתרים הקבועים שלי ובודק מבצעים, קולקציות חדשות או ניוזלטרים ששולחים למייל", הוא מסביר, "אני במעקב שוטף. בגלל שזה כל כך נגיש יש לי יכולת לדעת תוך 20 דקות מה המבצעים של כל המותגים שאני אוהב".

 

הוא מעיד על עצמו כקונה אימפולסיבי אך עם זאת מחושב למדי. "אני אמנם קונה בכמויות גדולות אבל זה תמיד בסיילים ומבצעים. זה לא חוסך לי כסף, אדרבא – לפעמים אני קונה לא מעט מבלי שאני שם לב ובסוף החודש יש הפתעות", הוא צוחק, אבל כשאתה מקבל את החבילה אתה נהיה מאשר פתאום. זה שווה את זה".

 

- יש לך היערכות מיוחדת לבלאק פריידיי?

"ברור. יש קופונים ששלחו לי למייל שאגרתי במהלך כל התקופה. המייל שלי פתוח 24/7 כדי שאוכל לראות את הניוזלטרים שאני מקבל מהחברות שאני אוהב, ואז אני מחשב את התקציב שלי לבלאק פריידיי לפי אותן הנחות.

 

"אני מכניס לעגלה את המוצרים שלי מראש ומחכה לבלאק פריידיי כדי שיורידו את המחירים. יש לי כבר עשרה אתרים שיש בתוך העגלות שלהן קרוב לעשרה פריטים בכל עגלה. הכל גופיות נעליים בגדים לחורף, אביזרים לטלפון".

 

מה אומרים במשפחה?

"שאני חולה בראש. אמירות כמו 'אתה לא נורמלי', 'אתה מטורף', 'איך אתה משאיר את הפרטים שלך באתר, יגנבו לך את כרטיס האשראי'. מה שאנשים לא מבינים זה שגם אם מישהו יקח את הפרטים שלי ויעשה משהו אני מבוטח מבחינת חברת האשראי שלי ועושה ביטול עסקה".

 

יש קנייה שאתה גאה או מתחרט עליה במיוחד?

"הייתה קנייה אחת מחברה שפתחה חנות נעליים של חיקויים והשירות היה נוראי. לא ידעתי שזו חנות שמוכרת זיופים וזו הקנייה היחידה שאני מתחרט עליה.

 

"קנייה שאני גאה בה? הקנייה האחרונה שלי הייתה מברצלונה. קניתי סט של תחתונים וברור שאני גאה בה. כל קנייה שמגיעה - אני גאה בה".

 

בשיתוף שופרסל אונליין

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים