שתף קטע נבחר

"מעגל הבריאות" של מגדל: שדרוג לקוחות ללא העלאת הפרמיה

קבוצת הביטוח מגדל המשיכה גם השנה להרחיב את סל מוצריה, כחלק ממטרתה להיות גוף המלווה את המבוטחים גם בימי שגרה ומספק כלים לעידוד השמירה על הבריאות. החברה השיקה את תוכנית מגדל Active המקדמת אורח חיים בריא, ביטוח סייבר ואת ביטוח "מגדל מים", המספק הגנה מלאה על הבית בתשלום מופחת

בשיתוף Superbrands

 

קבוצת הביטוח, הפנסיה והפיננסים מגדל נוסדה בשנת 1934 בירושלים, על ידי אנשי עסקים מהיישוב בארץ ישראל, קבוצת משפחות יהודיות מהעיר המצרית אלכסנדריה וחברת הביטוח האיטלקית ג‘נרלי. בשנות הארבעים הצטרף למחזיקי המניות בחברה גם בנק, שהפך לימים לבנק לאומי. יותר משמונה עשורים, מגדל מעמידה לשירות לקוחותיה קשת רחבה ומגוונת של מוצרי ביטוח, פנסיה ושירותי ניהול נכסים פיננסיים.

 

סופרברנדס ()

במקביל ממשיכה החברה לפתח מגוון אפיקי השקעה בארץ ובחו"ל, ומחזיקה בתיק הנדל"ן הגדול ביותר מבין כלל הגופים המנהלים כספי חיסכון ארוך טווח. הקבוצה פועלת לגוון את השקעותיה, להגדיל את החשיפה לאפיקי השקעות בחו"ל ולהרחיב את השקעותיה בתחום הנדל"ן המניב ובתחום האשראי, באמצעות שותפויות והשקעה ישירה בחברות.

 

הסביבה התחרותית

שנת 2019 התאפיינה בשינויים בסביבה התחרותית בענף חברות הביטוח, הן בשל מכרז קרנות ברירת המחדל, במסגרתו התווספו שחקנים חדשים לשוק קרנות הפנסיה, והן בשל כניסת חברות הביטוח הדיגיטלי. השינוי הוביל גם את החברות המסורתיות להתחיל למכור את מוצריהן באפיקים ישירים ודיגיטליים.

 

בסביבה תחרותית זו מצליחה מגדל לשמר את מעמדה כחברה מובילה, ושמה דגש על הבטחת עתידם הכלכלי של למעלה מ-2.2 מיליון מבוטחים. בנוסף, מגדל ממשיכה למכור את מוצריה באמצעות יותר מ-3,700 סוכני ביטוח הפועלים בכל רחבי הארץ.

 

האתגר השיווקי

ענף הביטוח, הפנסיה והפיננסים מתאפיין במגוון גדול של מוצרים, שירותים ותוכניות, שלעתים קרובות נתפסים כמסורבלים ובלתי נגישים. רפורמת הניוד, לצד שינויים רגולטוריים המחייבים שקיפות, חייבו את מגדל לנקוט בצעדים משמעותיים על מנת לקדם את מיצובה כחברה מובילה בקטגוריה. ככזו, עמלה מגדל לשדרוג מגוון השירותים הניתנים ללקוח, לצד פיתוח מנועי צמיחה חדשים.

 

סופרברנדס ()

הפתרונות היצירתיים

על מנת להמשיך ולספק מענה נרחב ומשתלם לקהל לקוחותיה, המשיכה בשנה החולפת מגדל להרחיב את סל מוצריה ולהפכם לנגישים למגוון רחב של קהלים.

 

ביטוחי בריאות - בשנים האחרונות פעלה מגדל באופן משמעותי לפיתוח מוצרי בריאות משתלמים ללקוח, העוטפים ומלווים אותו לאורך כל הדרך - החל בשגרה, דרך טיפול באירועים רפואיים ועד להחלמה מלאה.

 

תוכנית ההטבות מגדל Active - תוכנית ייחודית ובלעדית אשר מקדמת אורח חיים בריא. התוכנית מעודדת את המבוטחים לקבל החלטות בריאות בשלושה תחומים: הפסקת עישון, הקפדה על תזונה נכונה וביצוע פעילות גופנית באופן קבוע. במסגרת זו, מספקת התוכנית הטבות ייחודיות ללקוחות במגוון בתי עסק, בהם מכון אברהמסון, חלי ממן, סטודיו C, רשת מועדוני הכושר פרופיט, Day Two, ניצת הדובדבן ועוד.

 

במקביל, המשיכה החברה לפתח ולהרחיב את תוכנית "מעגל הבריאות", המלווה את המבוטחים לאורך התהליך הרפואי, משלב גילוי המחלה ועד שלב ההחלמה, עם מגוון כיסויים המתאימים לכל שלב. החברה הרחיבה גם את כיסוי התרופות מחוץ לסל ובדיקות גנטיות, ושדרגה אותו באופן אוטומטי ללא העלאת הפרמיה ללקוחותיה.

 

ביטוח פנסיוני - בתחילת אפריל בוטלו בהתאם להנחיות הרגולציה כל הסכמי ברירות המחדל עם המעסיקים, דבר שגרם לשינוי מהותי בשוק הביטוח. שינוי זה הוביל את החברה להשקת קמפיין פרסומי תחת הסלוגן "פנסיה זו לא אופנה". הקמפיין מדגיש את החשיבות בבחירה בגוף מוביל כמגדל, הדואג לעתיד הפנסיוני של מבוטחיו. הקמפיין הניב תוצאות - המכירות השוטפות של מוצרי הפנסיה במחצית הראשונה של שנת 2019 צמחו באופן משמעותי ביחס למחצית הראשונה אשתקד, הן בקרנות הפנסיה והן בקרנות ההשתלמות וקופות הגמל.

 

ביטוחי חיים - מגדל מציעה מגוון רחב של מוצרי ביטוח חיים ותוכניות משלימות: ביטוח חיים המשלב חיסכון פנסיוני, ביטוח המבטיח הכנסה חודשית, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח למקרי נכות כתוצאה מתאונה ועוד.

 

על אף השינויים הרגולטוריים המשמעותיים בתחום, מגדל המשיכה להוביל את ענף ביטוחי החיים ולשווק מוצרים אלו בכיסויים המותאמים ללקוח ולבני משפחתו. בנוסף, זכתה החברה במקום הראשון בסקר שביעות רצון לקוחות בתחום ביטוח חיים משולב חיסכון לשנת 2018 של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.

 

ביטוח כללי - גם בתחום הביטוח הכללי מגדל המשיכה לחדש ולגוון והרחיבה את מסלולי הביטוח השונים שהיא מציעה. כך, פעלה החברה להרחבה ולהבטחת תעריפים תחרותיים במגוון הכיסויים שלה במוצרי ביטוח כללי, בהם רכבים, רכבי יוקרה, משאיות, דירות, משכנתא, עסקים ועוד. כמו כן, מגדל פעלה להתאמת מגוון הכיסויים שלה לצרכים המשתנים של הלקוחות, ובכך להעניק ללקוחות מוצרים מדוייקים יותר לצרכים של כל לקוח ובמחירים משתנים.

 

השנה השיקה החברה ביטוח חדש - "מגדל מים", תוכנית המיועדת למבוטחים שיתקינו בבתיהם מערכת לזיהוי דליפות וניתוק המים. במסגרת התוכנית ייהנו הלקוחות מהגנה מלאה על הבית בתשלום מופחת וללא השתתפות עצמית.

 

כמו כן, השיקה השנה החברה ביטוח אופניים חשמליים. הביטוח מעניק לרוכב הגנה מקיפה – כיסוי עבור תאונות אישיות, כיסוי עבור נזקי גוף ורכוש לצד שלישי וגם כיסוי לנזק שנגרם לאופניים.

 

ביטוח נוסף שהושק השנה הוא ביטוח סייבר, המגן על עסקים מפני תקיפות, ומעניק כיסוי עבור עלויות ואובדן רווחים עקב אירועי סייבר. בנוסף לכיסוי ניתנים שירות סקר אבטחת מידע ללא עלות וגישה למוקד סייבר הפועל 27/4.

 

עולם הדיגיטל - בשנים האחרונות פועלת מגדל בתחומי החדשנות הדיגיטלית, במטרה להנגיש ללקוחותיה את מירב השירותים בלחיצת כפתור, ולספק את הפלטפורמות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. לאחרונה השיקה החברה אתר חדש הנותן מענה לצורכיהם של לקוחות קיימים ומציע מידע עבור לקוחות חדשים. האתר מצטרף לאפליקציית מגדל, המונה מאות אלפי לקוחות, ומאפשר ללקוחותיה נגישות לכל המידע האישי שלהם בעולמות הביטוח, הפנסיה והפיננסים, וכן מגוון של פעולות עצמיות, היכולות לחסוך להם טרחה וזמן יקר.

 

פעילות קהילתית - מגדל תורמת למגוון פעילויות קהילתיות, המשולבות בליבה העסקית של החברה. סקר של מוסף "ממון" של ידיעות אחרונות לשנת 2017 מצא כי מגדל היתה החברה המובילה בשוק בתרומתה לקהילה (כאחוז מהרווח). לצד תרומה לעמותות חברתיות, שיפור מצבם של בני הגיל השלישי והרביעי וסיוע לקהילה המקומית, פיתחה מגדל תוכנית ביטוח ייחודית עבור נושאי משרות ומנכ"לים של עמותות חברתיות. הפעילות נעשתה בשיתוף עם עמותת מנהיגות אזרחית.

 

דברים שלא ידעת על מגדל

  • את שם המותג "מגדל" המציא המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק.
  • הרופא הראשון של החברה היה המשורר שאול טשרניחובסקי.
  • מגדל וחברות הבנות שבבעלותה משרתות למעלה מ-2.2 מיליון לקוחות.
  • מגדל היא החברה התורמת ביותר לקהילה מבין כל חברות הפיננסים בישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים