שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    מהפכת האופנה של המשביר לצרכן

    בשנים האחרונות עברה המשביר לצרכן מהפכה אופנתית עם הרחבתם של מגוון המותגים הבינלאומיים שהרשת מציעה בתחומי אופנת הנשים, הגברים והילדים לצד אופנת הספורט ומחלקת אופנת הבית. הסטייליסטית דורין אטיאס, שהפכה לפרזנטורית וקניינית של הרשת, מסייעת לחזק את תפיסת המותג כרשת אופנתית, עדכנית ומגוונת

    בשיתוף Superbrands 

     

    חנות הכלבו הראשונה של המשביר לצרכן נפתחה בירושלים בספטמבר 1947 כזרוע קמעונאית של ההסתדרות, במטרה לאפשר לצרכנים מכירה ישירה בפורמט של חנויות כלבו מודרניות ונוחות.

    חנויות הרשת הציעו מוצרים בקטגוריות רבות וסיפקו לצרכן הישראלי את היכולת לקנות מגוון מוצרים במקום אחד, במקום לשוטט בין חנויות שונות במיקומים שונים. בעידן הטרום קניונים של ישראל, זכה הקונספט של המשביר להצלחה גדולה, והרשת הפעילה 37 חנויות כלבו ברחבי הארץ.

     

    בשנת 2003 נרכשה פעילות המשביר על ידי קבוצת שביט, בבעלות איש העסקים רמי שביט. ב-2007 הונפקו מניות המשביר בתי כלבו בע"מ בבורסה לניירות ערך והיא הפכה לחברה ציבורית.

    המשביר בתי כלבו מפעילה את רשת חנויות הכלבו היחידה בישראל ונמנית על החברות המובילות בתחום המסחר הקמעונאי בארץ. לרשת 37 סניפים בפריסה רחבה, בקניונים ובמיקומים מרכזיים נוספים, ובשטח מסחרי כולל של כ-100 אלף מ"ר. הפדיון הכולל של החברה ב-2018 הסתכם בכמיליארד שקל, וזאת בזכות כוח עבודה מיומן המונה כ-3,500 עובדים ודיילי מכירה.

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

    הרשת מספקת תמהיל רחב של מוצרים בתחומי הקוסמטיקה, אופנת נשים, גברים וילדים, הלבשה תחתונה, הנעלה, אופנת הבית, ספורט, מוצרי חשמל ותכשיטים. הרשת מציעה ללקוחותיה מותגים בינלאומיים לצד תוצרת מקומית איכותית, וחוויית קנייה באווירה של בית כלבו.

     

    הרחבת היצע המותגים הבינלאומיים

    בשנתיים האחרונות הרחיבה הרשת את מגוון מותגי האופנה הבינלאומיים שלה, והיא מציגה מגוון מותגים בלעדיים בתחום אופנת הנשים כמו Punt Roma, Morgan, Promod. בתחום אופנת הגברים מציעה הרשת, לצד מותגים ישראליים, גם מותגים בינלאומיים כמו Bagir, Polo Beverly Hills, אימפוריו ולנטיני, לי ורנגלר, Levis ועוד. בתחום אופנת הילדים מציעה הרשת בבלעדיות את המותג הצרפתי Okaidi והמותג האיטלקי OVS.

     

    המשביר הרחיבה את קטגוריית ההלבשה התחתונה לנשים, ולצד המותגים המקומיים דוגמת Femina, Delta, Viania, Sloggi, Bonita de mas, Triumph הכניסה הרשת את המותגים הבינלאומיים Etam, Lou, ו-Bestform בבלעדיות. בתחום ההנעלה מציעה הרשת מגוון מותגים רחב, בהם: Lady Comfort, Rockfort, Geox, hush puppies, Caterpillar, Blundstone.

    גם בתחום אופנת הבית הורחבה הקטגוריה, והיא כוללת כעת מותגים חדשים דוגמת פלדינוקס, laguiole, ארקוסטיל, food appeal וסולתם. תחום הטקסטיל לבית התרחב השנה למותגים בינלאומיים חדשים ובהם STEVE MADDEN, REPLAY בבלעדיות ברשת, לצד כיתן, ורדינון והום סטייל. בתחום התיקים והמזוודות הורחבה המחלקה ונוספו המותגים החדשים GUESS, Celine Dion, Nine West, Replay, לצד מותגי המזוודות הוותיקים במשביר, חלקם בבלעדיות, של National Geographic, caterpillar, Samsonite, Slazenger, Jeep, Swiss, Delsey ו-Echolac.

     

    הרשת סימנה את תחום הספורט כאסטרטגי לפעילותה והרחיבה את שטחי המסחר של המחלקות באופן משמעותי תוך הכנסת מגוון מלא של מותגים מובילים בתחום כמו Adidas, Nike, Under Armour ,Brooks, New Balance, Puma, Diadora, ARENA ,SAUCONY, Skechers, Kappa, FILA והיא בעלת היצע רחב הן בתחום ההנעלה והן בתחום ביגוד הספורט, שנמכרים לצד מוצרים משלימים כמו אביזרי ספורט, תיקים, כובעים, משקולות, גרבי ספורט, מגוון רחב של בקבוקי ספורט, דילגיות, כפפות לספורט, משקפות ועוד.

     

    המשביר לצרכן ()

    דורין אטיאס ומהפכת האופנה

    ב-2019 יצאה המשביר לצרכן במהלך שיווקי שהציג את השדרוג המשמעותי עם הצעות הערך של הרשת לצרכנים, עם הרחבת היצע האופנה והמותגים הבינלאומיים. המותג חבר לסטייליסטית דורין אטיאס, שהפכה לפרזנטורית וקניינית של הרשת במטרה שתחזק את התפיסה של המשביר כרשת אופנתית, עדכנית, שניתן למצוא בה, תחת קורת גג אחת, את מגוון המותגים הבינלאומיים העשיר ביותר בתחומי אופנת הנשים, הספורט והילדים. הסלוגן שנבחר להעברת המסר - "משהו חדש קורה במשביר".

     

    דורין אטיאס, סטייליסטית מובילה, כוכבת טלוויזיה ומעצבת אופנה בעלת פינה פופולרית בתוכנית הבידור "ערב טוב עם גיא פינס", ובעלת מותג הפרימיום PETITE DORIS חברה למשביר גם כפרזנטורית וגם כאושיית אופנה המסייעת בקניינות, בבחירת הקולקציות והמותגים מהעולם ובבחירת הפריטים והקולקציות שיעמדו בקדמת הבמה במהלכים שיווקיים שונים. במשביר רואים בחיבור עם אטיאס מהלך אסטרטגי, שנועד לתת תוקף והכרה לתהליך המשמעותי שעבר המותג, לרענון ולהפיכתו לבית כלבו המציע אופנה רלוונטית לסוגי קהלים שונים.

     

    CLUB 365

    מועדון הלקוחות club365 הוקם בשנת 2013. הנכס העיקרי של החברה הוא מאגר המידע של חברי המועדון, שכבר מונה כ-770 אלף בתי אב ומעל מיליון מחזיקי כרטיס. מועדון הלקוחות club365 נחשב למוביל בתחומו בישראל, ומציע לחברים בו מגוון של הטבות במכלול תחומי הפעילות של הרשת, 365 ימים בשנה.

     

    מועדון 365 פיננסים

    מועדון 365 פיננסים נמצא בבעלות משותפת של המשביר 365 ויינות ביתן החזקות. החברה מהווה את הזרוע הפיננסית של המשביר 365, ומטרתה קידום ופיתוח פלטפורמות לשיווק מוצרים פיננסים לחברי מועדון 365, תוך שימוש ברצפות המכירה הקמעונאיות של שתי החברות ובסיס הנתונים של מועדון 365. מועדון האשראי המאוחד מונה כיום כ-300 אלף כרטיסים, ומזכה את מחזיקי כרטיסי האשראי 365 Family בתוכנית נאמנות הצוברת 3% ‑ בכל קנייה ברשתות: משביר לצרכן, יינות ביתן, מגה בעיר, קשרי תעופה, צומת ספרים ועוד, וזאת בנוסף על ההנחות הקיימות.

     

     

    דברים שלא ידעת על המשביר לצרכן

    את השם "המשביר" טבע ברל כצנלסון, על סמך הפסוק בספר בראשית, פרק מ"ב: "המשביר לכל עם הארץ".

    שתי החנויות הראשונות של המשביר לצרכן שימשו במקור כחנויות נעליים.

    לוגו המועדון הוא בצבעי כחול לבן כדי להדגיש את המקומיות והישראליות של בית הכלבו.

    את הקריירה שלו החל רמי שביט, מבעלי המשביר לצרכן, כאיש מכירות של דלתות פלדה.

    בסניפי המשביר לצרכן ברחבי הארץ מבקרים מדי חודש כ-2.5 מיליון צרכנים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המשביר לצרכן
    סופרבראנדס האנשים מאחורי המותג
    סיגל כהן, מנהלת שיווק ופרסום
    איברהים מגזל, סמנכ"ל סחר שיווק המשביר לצרכן
    מומלצים