שתף קטע נבחר

בפרטנר, הלקוח מחליט מה הוא יראה בטלוויזיה

בשנים האחרונות הובילה חברת פרטנר מהפכות בשוק התקשורת. במוקד העשייה של החברה עומדות כעת מהפכת הטלוויזיה הפתוחה – ש"שברה" את שוק הטלוויזיה הסגור ושינתה את הרגלי הצפייה של הישראלים - ומהפכת תשתית הסיבים המתקדמת. כל זאת תחת ההבטחה: "יש לך פרטנר שנותן לך יותר”

בשיתוף Superbrands 

 

קבוצת התקשורת הישראלית פרטנר מספקת שירותי סלולר, טלוויזיה ואינטרנט. פרטנר תקשורת נוסדה בשנת 1998 כמפעיל הסלולרי השלישי בישראל, וחרטה על דגלה מתן שירותי תקשורת חדשניים ומתקדמים לכל הציבור הישראלי. באוקטובר 1998 רכשה חברת ORANGE הבינלאומית את החברה הישראלית, השיקה את ORANGE כמותג סלולר, והפכה אותו למותג החדשני, פורץ הדרך, המוביל והמתקדם ביותר בשוק הסלולר בישראל.

 

ORANGE, למשל, הייתה זו שהביאה לישראל את בשורת הסים, ה-SMS, הרומינג והדור השלישי, לצד שירותי תקשורת באינטרנט ובעולם הקווי, ביחד עם תרבות שירות שלא הייתה מוכרת עד אז בישראל. בשנת 2016 נפרדה פרטנר מהמותג ORANGE כתוצאה מאמירה אנטי-ישראלית של המנכ"ל העולמי של ORANGE, ומתוך הבנה שיש לה - כחברה ישראלית - מחויבות עמוקה לשוק שלה. לאחר הפרידה, יצאה Partner לדרך חדשה תחת שפת מותג, אמירה מותגית וסיפור מותג חדש, תוך שהיא מניחה את היסודות והערכים (חלקם חדשים וחלקם שהיוו חלק מהמותג "הקודם") שיאפשרו לה לבנות את עצמה כקבוצת תקשורת מובילה.

 

סופרברנדס ()

החזון של פרטנר

כחלק מחזון פרטנר להיות קבוצת התקשורת המובילה בישראל, עסקה פרטנר בשנים האחרונות בבניית פלטפורמות חדשות של תקשורת ושל שירותים כגון כניסה לעולם הפיננסים, תוך שמירה על ערך החדשנות והמובילות ומתן ערך מוסף ללקוח.

 

פרטנר השקיעה רבות ביצירת עולם תקשורת טוב יותר ומתקדם יותר עבור הלקוחות, מתוך אמונה שללקוח פרטנר מגיעה חוויה ברמה אחת מעל כולם, במכלול השירותים הקיימים והעתידיים ובמכלול נקודת הממשק עם החברה. תפישה זו של המותג מתבססת כמובן על ה-DNA ההיסטורי של פרטנר ומתוך רצון לתת מענה לסביבה התחרותית והצרכנית החדשה. בדרך זו בנתה פרטנר הבטחה חדשה למותג תוך מתן ערכים מוספים ומענה לצורכי הלקוח, שמגבירים את שביעות רצונו.

 

הפתרונות היצירתיים

בפרטנר החליטו לא לתת ללקוח את הסטנדרט או רק את הבסיס ההכרחי עבורו להיות מחובר למשפחה ולעולם, אלא להתחייב לספק לכל לקוח ובכל מקום הרבה יותר מכך. מדובר ביותר חוויה, יותר קידמה, יותר תוכן, יותר הפתעות, יותר שירותים, יותר יחס ויותר הגנה מכל מתחרה אחר בשוק. אסטרטגיה זו באה לידי ביטוי בהבטחה המותגית יש לך פרטנר שנותן לך יותר, כמו גם בהובלה של שלוש מהפכות מרכזיות בעולם התקשורת בשנים האחרונות: מהפכת הטלוויזיה הרב ערוצית, מהפכת הסיבים ושינוי השיח בשוק הסלולר.

 

מהפכת הטלוויזיה הרב ערוצית - הטלוויזיה הפתוחה. שוק הטלוויזיה הרב ערוצית נשלט שנים רבות על ידי חברות הכבלים הותיקות. גם כניסתן של מתחרות חדשות לזירה לא הובילה לשינוי דרמטי, עד הצטרפותה של פרטנר שהביאה בשורה חדשה, באמצעות פרטנר TV – הטלוויזיה הפתוחה.

 

בעולם של טלוויזיה סגורה, בה ספקית השירות מכתיבה ללקוח איזה תכנים הוא יכול לראות ואיך לצפות בהם, פרטנר TV השיקה שירות טלוויזיה המותאם לעידן החדש, ומאפשר ללקוח להיות זה השולט באופן כמעט מוחלט בתכנים אותם הוא צורך. שירות הטלוויזיה של פרטנר מציע תכני נטפליקס בלחיצת כפתור (מיצרניות התוכן המובילות בעולם שלפרטנר יש איתה שיתוף פעולה אסטרטגי), שירות "Catch up" המאפשר צפייה של שבועיים אחורה בערוצים הלינאריים - כך שלא צריך להקליט דבר, שלט קולי מתקדם, כל תכני YouTube בלחיצת כפתור, אפשרות להמשיך בצפייה מהנייד, אחסון בענן ועוד - והכל על ממיר מתקדם הפתוח לכלל הלקוחות.

 

מהפכת הסיבים - פרטנר פייבר. בשנת 2017 התחילה פרטנר לפרוס את תשתית הסיבים הראשונה בישראל. היתה זו יריית הפתיחה לשיח חדש בעולם האינטרנט הביתי, המדבר על קצב גלישה במהירות של עד 1,000 מגה - פי 10 מהאינטרנט הרגיל. מאז, הפכה פרטנר לחברה המובילה בפריסת הסיבים הארצית. הפריסה של פרטנר מתמקדת ב-43 ערים מחוברות, כאשר בכל יום מתקדמים בקצב מואץ להפעלת בתי אב נוספים.

 

לצד השדרוג המשמעותי בחיי היום יום של המשתמשים, לפריסת הסיבים ישנה גם חשיבות לאומית גדולה - שכן היא מאפשרת גם את שיפור תשתיות התקשורת העירוניות בשיתוף עיריות ורשויות מקומיות; העסקת גורמים רבים במשק; האצה ופיתוח של יישומים מבוססי אינטרנט מהיר לבית ולעסק; והאצה ופיתוח של יישומי רפואה מרחוק, חינוך מרחוק ועוד.

 

שינוי השיח בשוק הסלולר. פרטנר הובילה בשנה האחרונה גם שינוי בשיח בעולם הסלולר, שהפך לחסר בידול והמחיר הזול הפך בו לחזות הכל. החברה שמה לעצמה למטרה לעבור לשיח המתמקד בערך עבור הלקוח, תוך מיקוד בצרכיו ובחוויה אותה הוא רוצה לקבל.

 

התובנה ממנה צמחה הגישה החדשה היתה שמכשיר הסלולר הוא לא רק מכשיר פיזי, אלא עולם ומלואו עבור הלקוח, המכיל את כל חייו האישיים, המשפחתיים, העסקיים והחברתיים. בעולם כזה, פרטנר הבינה שכחברת תקשורת היא יכולה לספק ללקוחותיה ערך מוסף רחב יותר, ולאפשר להם ליהנות ממכשיר הסלולר הרבה יותר באמצעות מגוון שירותים חדשים המותאמים לסגנון החיים של כל אחד ולאופן השימוש שלו במכשיר הסלולר.

 

כך נולדה תפיסת Partner MORE – לקבל יותר מהסלולרי. זוהי חשיבה השמה במרכז את הלקוח ואת אורח החיים שלו, תוך מתן פתרונות רלוונטיים המותאמים לכך. התפיסה סייעה להפוך את המותג לכזה המבין את צרכי הלקוח ואורח חייו המודרני, מספק לו ערך מוסף גדול יותר ומאפשר לו לקבל הרבה יותר מהסלולרי שלו. באופן זה Partner MORE הפכה לא רק לתוכנית המייצרת ערך עבור הלקוח, אלא גם לכלי מבדל עבור המותג פרטנר, המעצים אותו בזירה התחרותית ומחזק את נחשקות המותג ונאמנות הלקוחות.

 

דברים שלא ידעת על פרטנר

  • פרטנר TV הוא מותג הטלוויזיה הצומח ביותר בישראל.
  • פרטנר TV היא הזוכה במקום הראשון בשירות הטלוויזיה בישראל לשנת 2019 בתחרות השירות של המי"ל.
  • פרטנר מדורגת מזה 15 חודשים ברציפות במדד נטפליקס כרשת האינטרנט המהירה בישראל.
  • פרטנר זוכה זו השנה ה-13 ברציפות כחברה שהכי טוב לעבוד בה מבין חברות הסלולר.
  • פרטנר זכתה בקטגוריה הגבוהה ביותר של דרוג מעלה בתחום האחריות התאגידית.
  • פרטנר נחשבת לחברה פורצת דרך בקידום תעסוקת אנשים עם מוגבלויות.

פורסם לראשונה 02/12/2019 17:33

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פרטנר
סופרבראנדס האנשים מאחורי המותג
איציק בנבנישתי, מנכ"ל
טרי ישכיל, סמנכ"לית שיווק
מומלצים