שתף קטע נבחר

 

התלונן בלי סוף: פנסיונר צלצל לחברת הסלולר 24 אלף פעם

יפני בן 71 היה מתוסכל מהטלפון שלו, והתקשר לחברה להתלונן על הפרת חוזה - 33 פעמים ביום. הוא נעצר ויואשם ששיבש את פעילות החברה

גמלאי יפני נעצר אחרי שצלצל לחברת הסלולר שלו 24 אלף פעמים, כדי להתלונן על הפרת החוזה עמו.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

משטרת טוקיו מסרה שהיא עצרה בשבוע שעבר את אקיטושי אוקמוטו, בן 71. המעצר היה אחרי שבמשך שמונה ימים הוא ביצע מאות שיחות (ללא עלות) למרכז שירות הלקוחות של חברת התקשורת KDDI. אחר כך התברר שזה היה רק קצה הקרחון.

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

אחרי מעצרו דיווחה התקשורת היפנית שאוקמוטו ביצע אלפי שיחות בתשלום מטלפונים ציבוריים, כדי להביע את התסכול שלו מהחברה ולהעליב את העובדים. "הוא דרש שהצוות של KDDI יגיעו אליו ויתנצלו על הפרת החוזה", אמר דובר המשטרה, והוסיף שלפעמים אוקמוטו ניתק את השיחה מיד אחרי שענו לו.

 

הגמלאי כעס בגלל שהטלפון שלו לא מסוגל לקלוט את שידורי הרדיו. בממוצע הוא התקשר לחברה 33 פעמים ביום. יפן מאשימה אותו בשיבוש מכוון של פעילות בית עסק.  

 

יפן מתמודדת בשנים האחרונות עם בעיות שנגרמות כתוצאה מהאוכלוסייה המזדקנת שלה. בין השאר גורמים נהגים מבוגרים לתאונות קטלניות, וחברות בשירותי הרכבות הכריזו על שביתה בעקבות קשישים שתקפו עובדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
"דרש שהצוות יתנצל על הפרת החוזה"
צילום: shutterstock
מומלצים