שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    גל גדות כבר יודעת: HOT פונה לשוק הבינלאומי

    בשנה האחרונה השיקה HOT אינטרנט במהירות 500 מגה והרחיבה את שיתופי הפעולה עם ענקיות המדיה הבינלאומיות. בנוסף, עברה HOT שינוי מקיף של מיתוג מחדש, והשקת שפה פרסומית חדשה שבחזיתה הפרזנטורית גל גדות. מהלכים אלו זכו להצלחה אדירה – וקבוצת HOT הציגה גידולים מרשימים במספר המצטרפים לשירותי הטלוויזיה והמובייל

    בשיתוף Superbrands 

     

    קבוצת התקשורת הישראלית HOT מספקת שירותי טלוויזיה, אינטרנט וטלפונים בכבלים. החברה נוצרה ב-2003 ממיזוג של שלוש חברות טלוויזיה בכבלים: תבל דיגיטל, ערוצי זהב ומת"ב.

     

    במהלך השנים הרחיבה קבוצת HOT את תחומי פעילותה: ב-2005 השיקה את שירותי הטלפון הקווי ואת שירות ה-VOD. ב-2010 השיקה את שירות האינטרנט HOTnet. ב-2012 הושקו שירותי הסלולר של HOT mobile וב-2014 נכנסה לתחום השיחות הבינלאומיות. בתחילת 2017 השיקה את NEXT TV - פלטפורמת צפייה דיגיטלית, שבהמשך התרחבה לשירותי +NEXT TV  - עשרות ערוצים וספריית VOD גדולה ומגוונת.

     

    HOT נמצאת בבעלות מלאה של חברת התקשורת הבינלאומית Altice, בבעלות איש העסקים הצרפתי-יהודי פטריק דרהי.

     

    בשנים האחרונות ביצעה HOT שינויים אסטרטגיים מקיפים, הן בשיפור חוויית הלקוח באמצעות הטמעת חדשנות טכנולוגית ומוצרית, והן בהרחבת שירותי התוכן,

    כאשר הפלטפורמה של HOT הפכה לבית של היצירה הישראלית, עם שורה ארוכה של סדרות זוכות פרסים.

     

    HOT הוט סופרברדנס ()

    שפה חדשה - גאווה ישראלית

    בשנה שעברה נפרד מותג HOT מהלוגו האדום והמוכר ומהשפה התקשורתית שליוותה אותו לאורך שנים ארוכות, ואימץ מיתוג מחדש שהוטמע השנה. במסגרת זו כונסו כל חברות הקבוצה תחת מותג אחד, המשתנה עם אפיון מיוחד לכל ערוץ ולכל אחת מהחברות בקבוצה. 

     

    הצורך במיתוג מחדש עלה מתוך ההתפתחות שעברה HOT בשנים האחרונות מחברה שמתמקדת בעיקר בעולמות הטלוויזיה, להתבססותה כקבוצת התקשורת המובילה

    בישראל, וזאת במקביל לאסטרטגיה של HOT להמשיך ולהגדיל את פעילותה בשווקים הבינלאומיים. לביצוע המשימה נבחרה גל גדות, הכוכבת הישראלית המצליחה בעולם, שתחבר בין שני העולמות. סרטון הפרסומת בהובלת גדות העביר במדויק מסר זה, על הקשר בין גאווה ישראלית והצלחה ישראלית, והדהד גם בתקשורת הבינלאומית. HOT הצליחה ליצור את האפקט המתבקש, ולהביא לזיהוי מצוין בין השפה החדשה והמותג הוותיק, לשיפור במדדי ההמלצה על החברה ובנכונות להתחבר אליה. נתונים אלה באו לידי ביטוי גם בתוצאות העסקיות, כאשר HOT דיווחה ברבעון השני של 2019 על גידול של 6,000 מנויים בתחום הכבלים, וגידול של 5,000 לקוחות בתחום המובייל – הגידול המשמעותי בשנים האחרונות.

     

    מהירות של 500 מגה

    HOT השקיעה בעשור האחרון מעל ל-10 מיליארד שקל בפיתוח תשתיות והיא החברה המובילה בשיעורי ההשקעה בתחום זה מבין כל חברות התקשורת.

    במאי 2019 השיקה HOT אינטרנט במהירות של 500 מגה. חבילת הגלישה החדשה מגיעה למהירות הורדה מירבית של 500 מגה, המהירה בארץ, המאפשרת גלישה במקביל במגוון מכשירים מחוברים, חוויית גיימינג וצפייה רציפה בשידורי סטרימינג, ועד 10 מגה-ביט בשנייה בהעלאת קבצים. לקוחות שהצטרפו למסלול ה-500 מגה נהנים גם מנתב חדש ומתקדם, HOTBOX4, המאפשר ליהנות מהרשת המהירה גם בגלישה אלחוטית.

     

    מובילות בעולמות התוכן

    לאורך השנים HOT מיצבה את מעמדה כבית ליצירה הישראלית, ובעשור האחרון השקיעה למעלה מ-2 מיליארד שקל בהפקות מקור, המספקים פרנסה לאלפי יוצרים ועובדים בתעשייה. HOT עומדת מאחורי סדרות מובילות בשיעורי הצפייה דוגמת "נחמה", "שבאבניקים", "מטומטמת", "בתולות", "איש חשוב מאוד" ועוד רבות אחרות, לצד פעילותה במגוון הפקות מקור לילדים ולנוער.

     

    אחד ממהלכי התוכן המתוקשרים השנה היה שותפות למופע ומפגש מעריצים ענק עם כוכבי הסדרה "הכלה מאיסטנבול", אוזג'אן דניז (פארוק בוראן) ואסלי אבנר, בהיכל מנורה בתל אביב. הסדרה הטורקית הייתה לאחת האהובות והנצפות בשנים האחרונות בקרב הישראלים.

     

    בתחום ה-VOD הרחיבה HOT בשנה החולפת את היקף התכנים בכ-40%, והפכה אותו לאחד משירותי ה-VOD הגדולים בעולם. כתוצאה מכך, נהנתה החברה מעלייה של כ-5% בצפייה בתכניה, כאשר לקוחותיה צפו ביותר מ-4 מיליארד שעות תוכן. כמו כן, החל מהשנה מאפשרת HOT התחברות מובנית ל-Netflix בקרוב למיליון ממירי ה-FiberBox וה-Mini FiberBox, וה-Fiber 4K.

     

    שת"פ עם ענקיות מדיה בינלאומיות

    כבית של היצירה הישראלית, הרחיבה HOT השנה משמעותית את שיתופי הפעולה עם ענקיות המדיה הבינלאומיות במטרה לשדר את הפקות המקור הישראליות בחו"ל.

    שיתוף פעולה עם Viacom - החברה חתמה על שיתוף פעולה עם ענקית המדיה והבידור העולמית להפקה משותפת והפצה של תכנים. Viacom מחזיקה ברשתות פופולריות כמו MTV, ניקולודיאון, Comedy central, Paramount ועוד, המשדרות ליותר מ-4 מיליארד צופים ב-180 מדינות. לראשונה, מפתח צוות מקומי סדרת מקור בשיתוף מלא עם ניקולודיאון העולמית. הסדרה, Spyders, מופקת בו זמנית עבור השוק הישראלי והבינלאומי.

     

    שיתוף הפעולה עם Amazon Prime - ב-Altice הכריזו על שותפות בינלאומית עם Amazon Prime Video. השותפות מאפשרת ללקוחות קבוצת Altice בעולם, ובהם HOT בישראל, להיחשף לתוכן של Amazon וליהנות ממנו בכל הממירים המתאימים. בין התכנים: The Marvelous Mrs. Maisel, Good Omens, Tom Clancy’s Jack Ryan, The Grand Tour, The Boys, The Man in the High Castle, American Gods, וכן מגוון רב של סרטים באיכות UHD ו-HDR. הפלטפורמה של HOT תאפשר צפייה באיכות גבוהה וללא דיליי.

     

    הסכמי הפצה והפקה בינלאומיים - ב-HOT הרחיבו את הפצת תוכני המקור גם לשוק הבריטי, באמצעות פלטפורמת My5, שירות הסטרימינג של Channel 5, שנהנה ממיליוני צפיות בחודש. זהו שיתוף הפעולה הראשון בשפה זרה של My5, כאשר בהמשך יתרחב השירות גם לדנמרק, שבדיה ולמדינות נוספות.

    בנוסף, HOT חתמה על הסכמי הפצה עם החברות הגדולות בעולם בהן ITV, במסגרתו יצאה לדרך השקעה משותפת בסדרת הדרמה "ירושלים"; Fremantle (שאחראית על מותגים עולמיים כמו X-factor, Got Talent), שרכשה את הזכויות להפצת הסדרה "הנספח"; Banijay הצרפתית שרכשה את זכויות ההפצה לשתי העונות של JUDA; הסכם עם West&Film להפקה משותפת של הסדרה "בוגד", ועוד.

     

    חדשנות מוצרית וטכנולוגית

    HOT מציגה שירותים מתקדמים במגוון הפלטפורמות בהן היא פועלת.

    הרחבת +Next והעמקת שיתוף הפעולה עם Netflix - פלטפורמת הצפייה הדיגיטלית של HOT הרחיבה את השירות לטלוויזיות החכמות של Hisense, Samsung ו-LG וטלוויזיות וסטרימרים בעלי מערכת הפעלה AndroidTV. אפליקציית Next כוללת את ספריית הסדרות הישראליות של HOT, סדרות וסרטים מובילים מרחבי העולם ומיטב הפקות המקור לילדים ונוער, עם למעלה מ-4,500 תכנים שונים ב-VOD וכן חבילות של כ-59 ערוצים שונים.

     

    טלוויזיה אפליקטיבית - HOT הכריזה השנה על מוצר טלוויזיה המיועד ללקוחות שאינם מחוברים לטלוויזיה רב-ערוצית ומעוניינים בפתרון אחר – טלוויזיה אפליקטיבית. המוצר החדש מנגיש את כל תוכני HOT, ללא צורך בממיר ומבוסס על פלטפורמת ה-OTT. במסגרת המהלך, HOT הציעה חבילות זהות לממיר ולאפליקציה הכוללות שירות VOD מלא וצפייה בערוצים הלינאריים. בנוסף, השירות החדש כולל יכולת הקלטה בענן, בקרת הורים ועוד.

     

    חדשנות עולמית - אפליקציית הסקרים. HOT השיקה השנה את "מה דעתך" - אפליקציה ייעודית לביצוע סקרים על מסך הטלוויזיה והצבעה באמצעות השלט. האפליקציה מאפשרת לענות על סקרים ושאלונים במגוון רחב של נושאים, וזמינה לשימוש בקרב מאות אלפי מנויי החברה.

     

    HOT למען גיל הזהב

    בהמשך למהלכים המקיפים שנוקטת HOT לשיפור השירות, הרחיבה השנה החברה את מעטפת השירותים לבני גיל הזהב, על מנת להקל עליהם בפנייה לקבלת שירות ולצמצם פערים טכנולוגיים. כחלק מהמהלך, מפעילה החברה מרכז שירות ייעודי לאוכלוסייה המבוגרת ולקוחות החברה מקבלים שירות מזורז טלפון. בנוסף, נציגי שירות הלקוחות של חברת HOT יוזמים פנייה ללקוחות ותיקים, ומציעים להם הדרכה אישית וביקורי בית לסיוע בתפעול המכשירים.

     

    דברים שלא ידעת על HOT

    • HOT היא המובילה בשיעורי ההשקעה בתשתיות מבין חברות התקשורת, עם השקעה של מעל 10 מיליארד שקל בעשור האחרון.
    • סדרות המקור של HOT ממשיכות לקצור הצלחה בקרב הצופים והמבקרים, וב-2018 גרפו 38 פרסים מטעם האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה.
    • HOT אחראית על שורה של הישגים ישראלים בעולם הטלוויזיה הבינלאומית, עם יותר מ-120 מכירות של תכנים, וזכייה בתחרויות הנחשקות ביותר של תעשיית התוכן העולמית.
    • בשנה החולפת הרחיבה HOT את היקף התכנים ב-VOD בכ-40%, והפכה אותו לאחד משירותי ה-VOD הגדולים בעולם.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    HOT הוט סופרברדנס
    סופרבראנדס האנשים מאחורי המותג
    מירי לוין, סמנכ"לית לקוחות פרטים
    מומלצים