שתף קטע נבחר

פיצ' מעלית: תזונה נכונה? זה בכיס הקטן

הטכנולוגיה של DayTwo מאפשרת להתאים לכל אדם תפריט מאוזן ששומר על רמת הסוכר, ועל הדרך גם עוזר להיפטר מהקילוגרמים העודפים - והכל באמצעות אפליקציה. כתבה שלישית בסדרה

בשיתוף Google for Startups

 

סיפור ההצלחה הזה מתחיל דווקא במסדרונות האקדמיה: בהתבסס על מחקר פורץ דרך שבוצע במכון ויצמן, והראה כי סוגי מזון שונים משפיעים אחרת על אנשים שונים, החליטו מייסדי DayTwo להביא את בשורת הפרסונליזציה של תזונה לכולם. לפי המחקר, היבט מרכסי שתורם להבדלים ברמות הסוכר בקרב אנשים שונים, הוא הרכב חיידקי המעי שלהם. לכן הוחלט לפתח תהליך שמבוסס על איסוף נתונים אישי, מיפוי גנטי של חיידקי המעי ואפליקציה ייעודית, במטרה להנגיש את השיטה לכל אדם ולסייע לשמור על רמות סוכר מאוזנות.  ליהיא סגל, מנכ"לית ומייסדת שותפה ב-DayTwo, פגשה את ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל, וקיבלה הזדמנות לתת את פיצ' המעלית המושלם. ככה זה נראה:

 

 

האפליקציה של DayTwo פשוטה לתפעול, ומאפשרת למשתמשים לקבל מידע על כל סוגי המזונות ולהחליט בזמן אמת האם כדאי לקחת מהם ביס. היא מבוססת על מאגר מידע מתעדכן המכיל יותר ממיליון פריטי מזון, מציעה שילובים חכמים ובריאים יותר, המלצות תזונה וגם מודל לחיזוי רמות הסוכר בדם. בישראל ובארצות-הברית, המוצר של DayTwo כבר מספק תוצאות. הוא אומנם מיועד לסוכרתיים וטרום-סוכרתיים, אבל תוצר הלוואי שלו הוא שמירה על אורח חיים בריא יותר, וכן - גם השלה של קילוגרמים עודפים.

 

הכירו את DayTwo

שנת הקמה: 2015

ענף: בריאות, תזונה מותאמת אישית

מספר עובדים: 70

משרדים: תל-אביב

מייסדים: מריוס נכט, ליהיא סגל, יובל אופק

 

"סטארט-אפים צריכים לפעול מתוך ההבנה של לדעת שהם לא יודעים", אומרת סגל. "ללכת אל המומחים וללמוד מהמקצעונות שלהם והניסיון שלהם עם חברות אחרות. סטארט-אפים צריכים מיקוד, נטוורק של מומחים, יכולת לנטר את הפעילות בצורה אמינה כדי להפיק תובנות, להטמיע תובנות, לבצע טסטינג ושוב לבדוק תוצאות והשפעה על הביצועים". סגל מדברת מניסיון: הסטארט-אפ שבניהולה השתתף בתוכנית אקסלרציה של גוגל, שנועדה לסייע לחברות ישראליות למנף את עצמן בשווקים מעבר לים, והם בדרך לתוכנית יוקרתית נוספת - בה יקבלו הזדמנות ליווי צמוד ולפיתוח אישי המותאם לצורכי החברה.

 

אפליקציית DayTwo (צילום: DayTwo)
סיפור שהתחיל ממחקר. אפליקציית DayTwo(צילום: DayTwo)

 

"מדהים לגלות שסגמנט הטרום-סוכרתיים הוא ענק, בערך 30% מהאוכלוסייה", אומרת סגל, "ועוד יותר מדהים לגלות, ש-90% מהטרום-סוכרתיים בכלל לא יודעים את זה. אז, קודם כל - עשו טובה וגשו לבדוק את עצמכם. אבל מעבר לזה, הליווי שקיבלנו סייע לנו להבין איך להסתכל על הסגמנט הזה ולתת לו ערך, וכיום מדובר בסגמנט מוביל מבחינת השיווק שלנו - לצד אוכלוסיית הסוכרתיים". 

 

בשיתוף Google for Startups

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים