שתף קטע נבחר

הטיול שימכור את האוטו הבא

יבואני רכבי ה־4x4 הגבירו בשנים האחרונות את פעילות מועדוני הלקוחות שלהם, כדי להזכיר לרוכשים שרכב פנאי לא נועד רק לטפס על מדרכות

פעמים בחודש אפשר למצוא בשבילי הארץ שיירות של של כ-40 רכבי דאצ'יה. לעתים יהיו אלה רק דגמי דאסטר 4X4, במסלול מתאים ליכולת השטח שלהם, ופעמים אחרות אלה יהיו קבוצות של דגמים אחרים של היצרן, במסלולים אחרים.

 

טיול השטח של דאצ'יה (צילום: דאצ'יה)
טיול השטח של דאצ'יה(צילום: דאצ'יה)

 

טיולי שטח שמארגנים היבואנים מקושרים בדרך כלל לאירועים שמארגנים ללקוחותיהם יבואני רכבי היוקרה. אבל המועדון הפעיל ביותר בארץ הוא דווקא זה של מותג המכוניות הזול בישראל. את הטיולים מעבירים עבור היבואן צביקה גולן ועופר אוגש. "הטיולים האלה מראים ללקוחות את היכולות של המכוניות שרכשו, ומשפרים את שביעות הרצון שלהם מהאוטו", מסביר רועי שחורי, ראש חטיבת דאצ'יה ביבואנית קרסו. "אנחנו מארגנים גם טיולים לשומרי מסורת בימי שישי, ראלי נשים ביום באישה, ופעם ברבעון מזמינים מאות לקוחות לסרט ולארוחת בוקר".

 

באוקטובר האחרון אף התרחבו הטיולים לחו"ל, כאשר קבוצה ראשונה של בעלי דאצ'יה יצאו לטיול שטח בקרפטים שברומניה בדגמי דאסטר. בניגוד לאירועים בארץ שמתקיימים במימון היבואן, בטיול לרומניה הייתה העלות 899 יורו לאדם, עדיין סכום נמוך לטיול שטח בן ארבעה ימים, כולל טיסות, לינה וארוחות. במרץ הקרוב יצאו טיולים ראשונים של המועדון גם ליוון.

טיול השטח של דאצ'יה (צילום: דאצ'יה)
(צילום: דאצ'יה)

 

גם יבואנית סובארו, סמל"ת, מפעילה מועדון טיולים משלה, כיאה ליצרן שמתמחה ברכבי 4X4. את הטיולים מובילים עופר אוגש וצוות המדריכים שלו, בתשלום מצד הלקוחות. "יש לנו לקוחות רבים שמטיילים בקבוצות משלהם, אבל גילינו שהם נהנים מאוד להגיע גם לטיולי המועדון שלנו", אומר אסף אבישר, ראש חטיבת הפרטיות בסמל"ת. "יש תקופות בשנה שטיולים יוצאים בתדירות של אחת לשבוע. הלקוחות מרגישים יותר ביטחון לצאת ככה לשטח. כל לקוח של סובארו מקבל עם הרכב שובר להדרכת שטח, כדי לחוות את הפוטנציאל של הרכב".

 

גם מותגי היוקרה בשטח מפעילים מועדונים משלהם. חברת המזרח מפעילה מועדון שאת הטיולים שלו מוביל איש השטח יואב קווה, כאשר גם כאן רבים מהרוכשים של הדיסקברי והדיפנדר, לא זקוקים לתמריץ מיוחד כדי לטייל. המועדון מקיים גם מפגשים משפחתיים, והיבואן מסבסד את העלויות ללקוחות.

 

וגם ג'יפ, עם פרופיל לקוחות דומה, מקיימת טיולים קבועים ללקוחות, שעם אותם מוביל עופר אוגש וצוותו. "המועדון תפס תאוצה בשנה האחרונה, יוצא בכל פעם עם 12-14 ג'יפים לכל מדריך, לפעמים עם יותר ממדריך אחד", אומר דני איטליאנו, ראש חטיבת היוקרה בסמל"ת. "הטיולים וההדרכות מתבצעים בהתאם לרמת העבירות של הרכב. השנה קיימנו לראשונה בארץ גם ג'יפ קאמפ, מסורת חדשה שהבאנו מארה"ב, כאשר הלקוחות הגיעו עם המשפחות למחנה בתשלום סמלי, כולל לינה, ארוחות וטיולים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דאצ'יה
טיול השטח של דאצ'יה
צילום: דאצ'יה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים